Vastaus: PlayStation 3
Miksi olisi?Snigge sanoi:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksi olisi?Snigge sanoi:
koska nakojaan ei edes japsia nayta pahemmin nappaavan ps3pziuz sanoi:Miksi olisi?
frozen9999 sanoi:koska nakojaan ei edes japsia nayta pahemmin nappaavan ps3
http://www.kotaku.com/gaming/top/those-ps3s-sales-look-sluggish-in-japan-225907.php
pziuz sanoi:Miksi olisi?
Iskee sensuuri :/ Muuten olisin itsekkin jo PS3:n omistajaRo0Ki3 sanoi:Jhuu tuntus vähän, että Kotakussa jokatoinen uutinen on jotain PS3-vastaista.
PS3 jää omalla kohalla maaliskuussa kauppoihin, toukokuussa on meno Tokioon ja sieltä melko varmasti kone lähtee mukaan.
J2 sanoi:Tietääkö kukaan että kuinka äkkiä julkaisun jälkeen EyeToy tulee suomeen ja mitä pelejä siinä tulee (jos tulee)? Olen nähnyt niitä kasvojen muokkaus videoita yms. mutta tarkoitan Play Sportsin tapaisia pelejä joita on hauska pelata kaveriporukalla.
Eihän tämä pleikkariin liity Vaikea uskoa, että mitään kellotaajuudenkohotus päivitystä tulisi ja nykyisten pleikkarien prossut oli saatu kulkemaan vain 4ghz...Lynx sanoi:
sinappipipo sanoi:Eihän tämä pleikkariin liity Vaikea uskoa, että mitään kellotaajuudenkohotus päivitystä tulisi ja nykyisten pleikkarien prossut oli saatu kulkemaan vain 4ghz...
Lynx sanoi:En ole sanonutkaan, että tämä jollain keinoin pleikkaan liittyisi vaikka prossun eka versio pyöriikin PS3:ssa. Melko varmasti tulevassa pleikassa pyörii jokin versio CELL prossusta, joten tavallaan se liittyy pleikkariin, joten miksipä ei tätä uutista voi laittaa pleikka-threadiin?
Sehän on aivan varmaa, että mitään kellotaajuuden päivitystä tule siihen CELL-prossuun mikä PS3:ssa pyörii. Nykyinen CELL taisi jossain testeissä yltää jopa 4.3 GHz:n
Älä nyt vielä housuihin pasko. Ei vakuuttanut artikkelit minua ainakaan.Ro0Ki3 sanoi:
pziuz sanoi:Älä nyt vielä housuihin pasko. Ei vakuuttanut artikkelit minua ainakaan.
Johtuiskohan siitä, ettei nykyinen Sony välitä ihmisistä juuri lainkaan? Paitsi tietysti maksajina. Sony katsoo tietävänsä, mitä ihmiset haluavat, mikä ainakin omalla kohdalla on johtanut (vähintäänkin) lievään ärtymykseen.Snigge sanoi:Sony kyllä on kussut julkaisun, mutta melko kummallista kun näitä huhuja suolletaan joka paikasta.. Jotenkin vaikuttaa että ihmisillä on jotain Sonya vastaan