Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Snigge sanoi:
Jaahas, nyt taas menee yöunet kun ei tiedä minkä pelin ostaa ! Olisi mukava tietää milloin se Vegas julkaistaan, niin tietäisi että pärjääkö demoilla siihen asti, vai pitääkö miettiä jotain toista peliä..
MotorStorm olisi vahva ehdokas, mutta SplitScreen puuttuminen on todella iso miinus..
Oblivion olisi myös mahdollisuus, mutta kun etsisin juuri kaksinpelejä.

Ubisoftilta tuli kylmää vettä niskaan, mutta onneksi vain viivytyksenä. Eiköhän tämä GRAW2 ja Vegasin venailu tässä mene nopsasti, kun sitä siivittämässä on muuten laaja pelivalikoima. Listalta olin löytävinäni useita kaksinpelin tarjoavia ehdokkaita, joten kyllä sieltä niitäkin löytyy.

Kun verkkopelaaminen on ilmaista, saa sitä peliseuraa sitten sitäkin kautta helposti eikä tarvitse pelätä olevansa ainut newbie porukassa :D

Koneen mukana lähtee ainakin tämä kaksikko:

Resistance: Fall of Man - SCEE
MotorStorm - SCEE

Sekä mahdollisesti joku näistä:

Formula One Championship Edition - SCEE
Enchanted Arms - Ubisoft
Untold Legends: Dark Kingdom - Electronic Arts

Playstation Storen puolelta ainakin nämä:

Tekken: Dark Resurrection - SCEE
Gran Turismo HD Concept - SCEE
Go! Sudoku - SCEE
Blast Factor - SCEE
flOw - SCEE
Gripshift - Sony Online Entertainment

Eiköhän näiden parissa selvitä ensimmäisen viikonlopun yli. Siihen päälle vielä Linux-asennus, tutustuminen nettiselaimeen, musakirjaston luominen ja mahdolliset elokuvat(railerit) ja muut venkoilut :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Nisupulla sanoi:
Koneen mukana lähtee ainakin tämä kaksikko:

Resistance: Fall of Man - SCEE
MotorStorm - SCEE

Sekä mahdollisesti joku näistä:

Formula One Championship Edition - SCEE
Enchanted Arms - Ubisoft
Untold Legends: Dark Kingdom - Electronic Arts

Eiköhän näiden parissa selvitä ensimmäisen viikonlopun yli. Siihen päälle vielä Linux-asennus, tutustuminen nettiselaimeen, musakirjaston luominen ja mahdolliset elokuvat(railerit) ja muut venkoilut :D

Lyhentelin hieman: Mietin syksyllä että todennäköisesti ostan tuon Untold Legendsin. Nyt en enää ole varma asiasta luettuani muutaman arvostelun, esim Ign tyrmää tuon pelin aika huolella (56), arvostelusta sain sen käsityksen että peli oltaisiin julkaistu keskeneräisenä.

Koneen & toisen ohjaimen lisäksi peleistä lähtee mukaan julkaisussa ainakin:

MotorStorm - SCEE
Sonic the Hedgehog - Sega (Avokkia varten :D )
The Elder Scrolls lV: Oblivion - Ubisof

Lisäksi ehkä (pitää etsiä lisätietoa pelistä):
Enchanted Arms - Ubisoft
Virtua Fighter 5 - Sega

Verkosta toki Tekken sekä GT & muita mahdollisia pelejä

Rahaa tuohon menee siis ~900 - 1100. Onneksi tähän on tullut varauduttua yli vuosi sitten. Talvilomakin sopivasti huhtikuun alkupuolella...
Tulipas muikea olo :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Puukkasin juuri talvilomani viikoille 13. Sekä viikolla 12 loppupäivä pekkasta ;)

Vihdoinkin se aika ilmoitettiin ja nyt on kyllä varmaa että tuolloin tulee. Peleistä mukaan lähtee seuraavat:



Resistance: Fall of Man - SCEE
MotorStorm - SCEE
Formula One Championship Edition - SCEE
Ridge Racer 7 - SCEE
Call of Duty 3 - Activision
Virtua Tennis 3 - Sega
The Elder Scrolls lV: Oblivion - Ubisoft
Untold Legends: Dark Kingdom - Electronic Arts


PlayStation Networkista napataan seuraavat aika piakkoin:

Gran Turismo HD Concept - SCEE
Go! Sudoku - SCEE
Go! Puzzle - SCEE
flOw - SCEE

Eiköhän noilla pärjää jonkin aikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Nyt ei kyllä yhtään tiedä mitä ostaisi, toinen ohjain ainakin, mutta peleistä ei vielä mitään tietoa..
Resistance olisi varmasti hauskaa, mutta se on vähän liian "run and gun" tyyppinen :/
Taktisuutta kehiin täytyisi saada, ja molemmat taktisuudet löytyvät Ubin puolelta myöhästyneenä :I
 
Vastaus: PlayStation 3

En kyllä usko, että Vegas ja GRAW2 kovin pitkälle olisivat siirtyneet.
Toivottavasti Ubi ilmoittelee uudet päivät pikapuoliin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Juu, luulisi niiden tulevan tyyliin parin kuukauden sisällä... Ei sitä kyllä koskaan tiedä.

Itse nappaan koneen mukaan varmaan MS, Resistance, RR7 ja ehkä Oblivion.
 
Vastaus: PlayStation 3

Noh, pakko se on joku peli ostaa sitten, kun en välttämättä yli kuukautta demoilla pärjää :D
MotorStorm vs. Resistance
Nyt sitten mietiskelemään kumman noista nappaan mukaan, jos ylipäätänsä saan oman koneen julkaisussa :/

E: Hieman offia, mutta kun en ole varma tästä ennakkovarauksesta..
Eli tilasin Puolenkuunpeleistä sen DVD:n, ja naputtelin sen koodin nettiin.. Niin onko minulle nyt "varattu" PS3, vai tarkoittaako se ennakkovaraus sitä, että maksan jo nyt sen 650 puokkareitten nettisivulla ?
 
Vastaus: PlayStation 3

Rixa sanoi:
Lyhentelin hieman: Mietin syksyllä että todennäköisesti ostan tuon Untold Legendsin. Nyt en enää ole varma asiasta luettuani muutaman arvostelun, esim Ign tyrmää tuon pelin aika huolella (56), arvostelusta sain sen käsityksen että peli oltaisiin julkaistu keskeneräisenä.

Arvostelut eivät tämän kohdalla ole tosiaan olleet kovin mairittelevat, mutta ei se silti ole ennenkään pelihankintoja pystynyt estämään :) Lajityyppi muuten kiehtoo kovasti ja kaikki videomatsku mitä vain irti saanut, on tullut suurinpiirtein katseltua ja hyvältä on näyttänyt. Harkintaan meni kuitenkin ja edestä poistettiin maininta pakkohankinnasta..
 
Vastaus: PlayStation 3

iski stressi. nimittäin kopioinnin suojauksesta.

koska "vanhoille" muistikorteille ei ole paikkaa, täytyy ostaa MC-adapteri tallennusten siirtoon,
mutta kysymys kuuluukin mitenkäs siirrellään kopiosuojattuja tallennuksia
(esimerkiksi TimeSplitters-sarja) kortilta koneelle, koska kortilta kortillekkaan ei onnistu...

toinen stressiä aiheuttava kysymys koskee PS2-pelien verkkopelaamista.
esimerkiksi otettakoon nyt vaikka socom 2, toimiikos pelin nettipeli normaalisti PS3:lla?

:o
 
Vastaus: PlayStation 3

Kyllä varmaan toimii nettipelit... Luulisi ainakin, koska en ole nähnyt missään mitään valituksia aiheesta ja jos nettipelit eivät toimisi, olisi netti pullollaan itkua.
 
Vastaus: PlayStation 3

Pibe sanoi:
Kyllä varmaan toimii nettipelit... Luulisi ainakin, koska en ole nähnyt missään mitään valituksia aiheesta ja jos nettipelit eivät toimisi, olisi netti pullollaan itkua.

Jenkkipuolella muistaakseni kysyttiin samaa ja vastaus oli, että toimii Socomit ja sun muut.
 
Vastaus: PlayStation 3

No onkos teillä kaikilla hdtveet? :) Itse en ole vielä ihan varma että hankinko sitä ennen vai jälkeen pskolmosta...
 
Vastaus: PlayStation 3

The Punisher sanoi:
No onkos teillä kaikilla hdtveet? :) Itse en ole vielä ihan varma että hankinko sitä ennen vai jälkeen pskolmosta...
Mitä myöhemmin hankkii, sitä halvemmalla saa... Loppu on sitten oman palavan halun kuumuudesta kiinni (itsellä HD jo on, ja on ollut joka sentin arvoinen)
 
Vastaus: PlayStation 3

No mulla on vaikeuksia päättää että minkä hankkisi!! pixmaniasta kyllä saisi samsung r7 mallisen 32-tuumasen jollain 900e joka on TODELLA halpa mutta sitten kyllä noi Sonyn V2000 ja V2500 houkuttelisi, mutta niissä hinta on TODELLA kova :(
 
Vastaus: PlayStation 3

The Punisher sanoi:
No mulla on vaikeuksia päättää että minkä hankkisi!! pixmaniasta kyllä saisi samsung r7 mallisen 32-tuumasen jollain 900e joka on TODELLA halpa mutta sitten kyllä noi Sonyn V2000 ja V2500 houkuttelisi, mutta niissä hinta on TODELLA kova :(
Itse tein valintani puhtaasti pelikäytön pohjalta: 2 HDMI-paikkaa ja vasteaika 6ms. :) (JVC 32")
 
Vastaus: PlayStation 3

The Punisher sanoi:
No mulla on vaikeuksia päättää että minkä hankkisi!! pixmaniasta kyllä saisi samsung r7 mallisen 32-tuumasen jollain 900e joka on TODELLA halpa mutta sitten kyllä noi Sonyn V2000 ja V2500 houkuttelisi, mutta niissä hinta on TODELLA kova :(

Itse liputan edelleen taustaprojujen puolesta. 50" FullHD:n saa alle 3 tonniin. Ja 50" 720p ei tarvi montaa sataa päälle tonnin kärsiä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Snigge sanoi:
Eli tilasin Puolenkuunpeleistä sen DVD:n, ja naputtelin sen koodin nettiin.. Niin onko minulle nyt "varattu" PS3, vai tarkoittaako se ennakkovaraus sitä, että maksan jo nyt sen 650 puokkareitten nettisivulla ?
Tietoa ?
 
Vastaus: PlayStation 3

nothing sanoi:
Itse liputan edelleen taustaprojujen puolesta. 50" FullHD:n saa alle 3 tonniin. Ja 50" 720p ei tarvi montaa sataa päälle tonnin kärsiä.
Jep, paitsi että itsellä on kiikarissa tuo 720p kykenevä laite ja koska erillinen huone käytössä, missä pelaaminen tapahtuu, niin olen kallistunut tykin puolelle. Sama hinta ja vielä hieman isompi kuva! :D

Editointia: Eli siis 720p tykki on siinä rontissa tonnissa.
 
Vastaus: PlayStation 3

No mulle sellanen tonnin hintainen telkkari ois hakusessa joten siks must tuntuu et se samsungin r7 ois varmaan ihan hyvä. Paljos Psyko maksoit JVCeestäs?
 
Vastaus: PlayStation 3

Snigge sanoi:
Noh, pakko se on joku peli ostaa sitten, kun en välttämättä yli kuukautta demoilla pärjää :D
MotorStorm vs. Resistance
Nyt sitten mietiskelemään kumman noista nappaan mukaan, jos ylipäätänsä saan oman koneen julkaisussa :/

E: Hieman offia, mutta kun en ole varma tästä ennakkovarauksesta..
Eli tilasin Puolenkuunpeleistä sen DVD:n, ja naputtelin sen koodin nettiin.. Niin onko minulle nyt "varattu" PS3, vai tarkoittaako se ennakkovaraus sitä, että maksan jo nyt sen 650 puokkareitten nettisivulla ?
Korjailkaa nyt ihmeessä joku viisaampi, jos kerron aivan satuja.
Käsittääkseni tuo varaus, joka netissä tehdään, on vain osviittaa maahantuojalle, että mistä liikkeestä on minkäkin verran tilattu Pleikkareita.
Voisit itsekin lukea tuolta Puolenkuun peleistä ajatuksen kanssa, että mitä olet tilannut. Sieltä käy ilmi, että maksat nyt vain tuon ennakkovarausmaksun ja myöhemmin, maaliskuussa, maksat loput + pelit ym. Varausjärjestyksessä todennäköisesti tavaraa laittavat menemään. Eli soitto liikkeeseen ja kysyt, onko mahdollisuuksia saada vehjettä julkkarissa, vai joko on jonoa sen verran, että PS3:a ei välttämättä ensimmäisessä erässä riitä.
 
Ylös Bottom