Vastaus: PlayStation 3
Olen pelaillut jenkkien kanssa PS2:lla pari vuotta Socomia ja täytyy sanoa, että lagi täällä Euroopassa on pahempi kuin USA:ssa ainakin tässä pelissä (johtunee tod.näk. siitä, että SCEA:n servut Socomille ovat huomattavasti paremmat kuin SCEE:n). Jenkkiservuilla ainakaan minulla ei ole ollut juurikaan valittamista Socomin parissa, pikemminkin on ollut todella hauskaakin, koska siellä sukkaa pelaavat suuremmilta osin aikuiset ja koomikoitakin tuntuu linjoilla olevan sopivan usein Aikuisten kanssa pelaileminen luonnistuu parhaiten silloin kun jenkkilöissä eletään aamuyötä (aamu- ja iltapäivä täällä), koska silloin heliumit viettävät laatuaikaa uninallejensa kanssasamuel6 sanoi:Nyt kun olen vuoden saanut nauttia muuten loistavasta palvelusta nimeltä Xbox Live, niin täytyy sanoa ettei tippaakaan häiritse jos PS3lla ei voin taistella nettimätöissä kuin eurooppalaisia vastaan. Kun yhdistetään ääliömäinen käytös (80% tapauksista amerikkalaisista), rasistiset huutelut ja järjetön kiroilu, sekä aivan perverssi lag joka tappaa jenkkihostien kanssa esim jokaisen Gears of war-mätön, niin ei tule kovasti ameriikan poikia ikävä.