Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

FindRb sanoi:
Nyt tälläinen ilmoitus luontoinen asia (onko toi "ilmoitus luontoinen asia" yhdyssana?)​

Joo ei voinu mitää, en vaan voinu vastustaa itteäni. Sinne VPD:n tilille vaan katos reilut 800 euroa. Mä ostin PS3:sen oli pakko... Ei vaan voinu vastustaa, oli niin hapokasta ja kaikkea muuta kivaa. Eli tosiaan ennakkovarasin (ja maksoinkin jo) Pleistation kolmosen. Mukaan tuli ostettua Resistance: Fall of Man ja MotorStorm. Ja mä kun ajattelin, että en ikinä tuhlaisi mitään tollasia rahoja pelaamiseen. Toivotaan, että en pety kovin pahoin.

No vielä ei oo kaduttanu yhtään :) Näyttäis tuo tuleva pelitarjonta sen verran kovalta ja jos Sony ei muutenkaan meinaa tiputtaa hintaa vielä ainakaan 2 vuoteen niin päätin ostaa koko pelikonsolin samantien.

Ja nyt vois sitte ruveta täyspäiväiseksi Sony faniksi ja myydä äkkiä Wii pois :D No joskus tuo Wii voi kyllä väistää pleikka kolmosta mutta tuskin nyt ihan myyntiin on vielä (ainakaan) lähdössä.

Ja tosiaan kun saan PS3:sen omaan kämppääni niin sitte onkin tullu omistettua kaikki "Next-gen konsolit" :)
Joo niin ajattelin vain tosiaan ilmoittaa tänne, että yksi uusi (tuleva) Playstation 3:sen omistaja liittyy teidän muiden joukkoon.

Meinaakko ihan tosissaan ettei Sony laske hintaa parissa vuodessa? Jouluun mennessä tai viimeistään 2008 hinta on tippunut...siitä pitää Microsoft hinnoittelullaan huolen.:rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 3

Juzecko sanoi:
Meinaakko ihan tosissaan ettei Sony laske hintaa parissa vuodessa? Jouluun mennessä tai viimeistään 2008 hinta on tippunut...siitä pitää Microsoft hinnoittelullaan huolen.:rolleyes:
No kyllä varmasti laskee hintaa, muttei vielä tämän vuoden aikana. Joskus ens vuonna varmaanki. Mutta muokataan nyt sitä viestiä ihan selvyyden vuoksi.
 
Vastaus: PlayStation 3

Itse elättelen toiveita, että 60GB:n malli tippuisi 500:aan vielä tämän vuoden puolella, mutta se on tosiaan lähinnä vaan toive, joskaan ei mielestäni täysin mahdoton.
 
Vastaus: PlayStation 3

FindRb sanoi:
No kyllä varmasti laskee hintaa, muttei vielä tämän vuoden aikana. Joskus ens vuonna varmaanki. Mutta muokataan nyt sitä viestiä ihan selvyyden vuoksi.
Kyllä uskoisin, että hinta laskee jo tämän vuoden aikana. Juuri sopivasti kaikenmaan Ratchet & Clank 5:sten ja Unchartedien julkaisun alla. Siksihän Sony esimerkiksi on ottanut emotion enginen poissa Euro-PS3:sta. PS3:ssa käytettävä EE ei todellakaan ole sama kuin PS2:ssa, joten sillä on hintaakin huomattavasti enemmän erikoisluontoisuutensa takia (kallista valmistaa jotain erityisosaa vain paria miljoonaa PS3:sta varten). Sitten kun vielä valmistuskustannukset tulevat suhteellisen nopeasti alas kalliimpien osien massatuotannon alkaessa (Blurayn mahdollisesti ottaessa tuulta alleen, sen osienkin valmistaminen halpenee). Jotain ~50$ alennusta voisi helpostikin kuvitella tämän vuoden puolelle, ellei jopa enemmänkin. Jos ei muuten, niin ihan vain siksi että PS3 olisi kilpailukykyisempi kilpailijoidensa rinnalla (vaikkei 50$ alennus niin hirvittävän suuri olekaan, niin onhan se jo jotain; pennissä on miljoonan alku ja silleen). Varsinkin hinnanalennusta voi odotella mikäli myynti ei piristy hirveästi pelien kuten LAIR:n ja Heavenly Swordin ilmestyessä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Melkeinpä väittäisin jopa varmaksi, että vielä tämän vuoden puolella hinta laskee.;) XO:n hinta laskee kuitenkin tässä ihan lähiaikoina ja sitten alkaa hintaeroa olla jo liikaa..
 
Vastaus: PlayStation 3

Angle sanoi:
P.S. Kannattaa katsoa tänään Verkossa ohjelma, jossa katsastetaan PS3.
Kiitti vinkistä.

Itse heitän että tämän vuoden joulumarkkinoilla saa jo PS3:n 499! Se on sellainen sopiva tasahinta...
Kallis useimpien mielestä, mutta mainostaminen pitää huolen että saa rahoilleen vastinetta, mm. HD leffojen katselu SILLÄ SUN UUDELLA HD TELKULLA... :)
 
Vastaus: PlayStation 3

verkossa-ohjelma yllätti, mutta vain sillä että oli nainen puhumassa PS3:sta.

mitään uutta ja mullistavaa ei muutoin ohjelmassa tosiaan esiin tullut,
paitsi se kuinka pihalla suomeen saapuvista määristä nordisk filmin miekkonen oli.

:rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 3

Angle sanoi:
P.S. Kannattaa katsoa tänään Verkossa ohjelma, jossa katsastetaan PS3.
Oli kyllä täysin tyhjänpäiväinen juttu. :rolleyes:

Tietääkö joku, onko netissä mitään listaa laitteista mitkä toimii ja mitkä ei toimi PS3 ja esim ubuntun kanssa? Esim toimiikohan logitechin BT näppis ja langaton (USB, RF) hiiri?
 
Vastaus: PlayStation 3

Juttuun toi oman säväyksen tämä VTT:n naistutkija.

Toi Verkossa-ohjelman juontaja on myös Veli-lehden päätoimittaja. Tuoreimmassa numerossa samainen kaveri on tehnyt konsolista arvion otsikolla "Kolmannen asteen yhteys - Playstation 3 on myös pelikonsoli".

Siinä hän kirjoittaa vähän samaa mitä oli tuossa ohjelmassa, eli entisaikojen kunkku on nyt altavastaajan asemassa. Korostaa myös konsolin ulkoisia piirteitä ja sopivuutta kodin viihdekeskukseksi.

Sitaatti arvion loppuosasta:

Antti Isokangas/Veli-lehti sanoi:
Pleikkari kolmosen hankkivat ensimmäiseksi ne, jotka omistavat jo teräväpiirtotelevision ja haluavat sekä uuden sukupolven pelikonsolin että Blu-ray soittimen. Moni muu jää odottamaan kilpailun ja hintatason rauhoittumista.
 
Vastaus: PlayStation 3

dasb00t sanoi:
Olin siinä käsityksessä, että PS3:n FPS pelit tukee hiiri/näppis ohjausta?
Tuo on kokonaan pelintekijöiden päätettävissä eli kaikista ei välttämättä tukea löydy.
 
Vastaus: PlayStation 3

Hiikeri sanoi:
Itse heitän että tämän vuoden joulumarkkinoilla saa jo PS3:n 499! Se on sellainen sopiva tasahinta...
Saa, mikäli 20GB-malli tuodaan Suomeen siiheksi. 60GB:n hinta pysyy siinä 599:ssä. On mahdollista, että hinta tippuu 549-tasolle, mutta en jaksa uskoa yli satasen hinnanalennukseen ensimmäisen vuoden aikana. Myyntiluvut kertovat, minkälaisiin toimenpiteisiin Sonyn pitää ryhtyä, jos pitää.
 
Vastaus: PlayStation 3

Uusia/vanhoja löytöjä kaupallisten tiedotteiden puolelta (PS3) :

Muu maailma:
http://www.youtube.com/watch?v=3HbJ_x3TqFU
http://www.youtube.com/watch?v=av4IY7tJYXE&mode=related&search=

Eurooppa:
http://www.youtube.com/watch?v=ZD9AzA-GY3k

Gran Turismo HD:
http://www.youtube.com/watch?v=_uxa3LDvKvA
http://www.youtube.com/watch?v=EOkE8fU0VMw&mode=related&search=

Englannissa ovat aloittaneet mainoskamppanian television puolella. Täälläkin on näkynyt Tilt-peliohjelman yhteydessä pientä yritystä siihen suuntaan, mutta muuten ollut aika hiljaista?

Lisää löytyy täältä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tulevana PS3 omistajana ihan mielenkiinnolla ootan mitä tuo Playstation Home tuo tullesaan, mutta yhden ison kysymyksen ovat ainakin minulle jättäneet auki nämä esittelyt ja FAQ:t liittyen HOME palveluun.
Nimittäin, on varmasti kätevää tutulla porukalla kokoontua johonkin private lobbyyn ja loikata sieltä sitten pelaamaan jotain moninpeliä, mutta entäpä jos minulla ei ole yhtään kaveria frendilistalla enkä halua niitä lähteä homessa haahuilemalla hankkimaankaan, tai minua ei muutenvaan moninpelaamisen aloittamiseksi huvita lähteä johonkin 3d maailmaan pörräämään...Mites moninpelit tällöin hoidetaan? Eli jos haluan vaan yksinkertaisesti nähdä listan meneillään olevista nonprivate peleistä ja valita niistä jonkun johon joinaan pelaamaan tuikituntemattomien sekaan. Käynnistetäänkö peli ihan normaalisti, valitaan multiplayer ja mennään niillä mitä kukin pelintekijä on jaksanut moninpeliinsä implementoida, eli edelleenkään ei olisi mitään yhdenmukaista systeemiä...?
Minäkun en ole koskaan X360:n live palvelua pelaamiseen käyttänyt, mutta paljon olen kehuja kuullut, niin miten homma siellä eroaa PS3:n nykyisestä? Eikös sielläkin käynnistetä peli normaalisti, valitaan multiplayer ja mennään niillä optioilla ja tsäteillä mitä peli sattuu tarjoamaan? Ok, sen verran olen antanut itselleni kertoa, että livessä näkee kesken pelin kun joku kaveri tulee online, joten tälle voi pelistä lähettää kutsun joinata mukaan peliin, mutta mitä muuta sellaista live tarjoaa, josta toistaiseksi PS3:lla jäädään paitsi?
Jotenkin nähdyn perusteella hämää, kun Sonyltä korostetaan homen käyttöä ponnahduslautana moninpeleihin, että miten se muuttaa sitä tosiasiaa, että kommunikaatio edelleen on vain siellä homessa eikä siellä, missä tahansa ps3:n syövereissä oletkaan menossa(peleissä tai xmb:ssa).
 
Vastaus: PlayStation 3

TJS sanoi:
Nimittäin, on varmasti kätevää tutulla porukalla kokoontua johonkin private lobbyyn ja loikata sieltä sitten pelaamaan jotain moninpeliä, mutta entäpä jos minulla ei ole yhtään kaveria frendilistalla enkä halua niitä lähteä homessa haahuilemalla hankkimaankaan, tai minua ei muutenvaan moninpelaamisen aloittamiseksi huvita lähteä johonkin 3d maailmaan pörräämään...Mites moninpelit tällöin hoidetaan? Eli jos haluan vaan yksinkertaisesti nähdä listan meneillään olevista nonprivate peleistä ja valita niistä jonkun johon joinaan pelaamaan tuikituntemattomien sekaan. Käynnistetäänkö peli ihan normaalisti, valitaan multiplayer ja mennään niillä mitä kukin pelintekijä on jaksanut moninpeliinsä implementoida, eli edelleenkään ei olisi mitään yhdenmukaista systeemiä...?
Eri peleissä on erilaiset systeemit, mutta yhteneväisyytenä eri peleillä on varmasti jonkinlaiset aulat, ja joissain peleissä pelihaku pelityypin, pelaajamäärien sun muiden mukaan.

Jos nyt esimerkiksi otetaan vaikka Socom2 jo tuolta PS2-puolelta, missä oli heikommat nettituet ja pähkäilyt kuin PS3:lla, niin pelissä on maa/aluekohtaiset aulat.
Eli laitat pelin sisään ja katsot haluatko mennä pelaamaan esim. Hollantilaisten kanssa (NEDERLAND-lobby), Suomalaisten kanssa (SUOMI-lobby) tai mahdollisesti klaanipeleihin (CLAN GAMES - lobby).
Näihin sitten voidaan tehdä huoneita, joihin laitetaan haluttu huoneen nimi. Eli voidaan tehdä huone, jonka nimi on esim. hauki=???? jonka salasana on, yllättäen, kala. Näin vältytään ulkomaisilta pelaajilta, mutta tietty jos heitäkin haluaa peliin, voi huoneen tehdä ilman salasanaa.

Yhdenmukaista systeemiä ei ole, mutta aivan varmasti nettipeleihin tulee hyvät systeemit, kuten jo Resistancessa esimerkiksi on. Ilmeisesti ainakin Resistancen systeemi on todella samanlainen kuin Socomissa ja joiltain osin kehittyneempikin.
Enemmän näihin pääsee tutustumaan ja toteamaan asioita sitten 23.3.2007 :D
TJS sanoi:
Minäkun en ole koskaan X360:n live palvelua pelaamiseen käyttänyt, mutta paljon olen kehuja kuullut, niin miten homma siellä eroaa PS3:n nykyisestä? Eikös sielläkin käynnistetä peli normaalisti, valitaan multiplayer ja mennään niillä optioilla ja tsäteillä mitä peli sattuu tarjoamaan?
Juu, siis Xbox360 Livessä käynnistetään myös peli ja mennään pelien tarjoamilla systeemeillä eteenpäin ja eroja on toteutuksissa eri peleissä aivan samalla tavalla kuin PS3:ssakin. Huonompaa aulasysteemeissä XO:lla verrattuna PS-nettiin on ainakin puuttuvat aulat. Melkein kaikissa, varsinkin suosituimmissa peleissä, peleihin liitytään laittamalla pelihaku päälle esim. aiemmin mainituilla hakuehdoilla ja peli tarjoaa suoraan kaikki public huoneet, mitä on pystyssä. Eli ei siis voida mennä esim. SUOMI-aulaan, jossa on luultavammin suomipelaajia kuin vaikka Hollannin aulassa...
TJS sanoi:
Ok, sen verran olen antanut itselleni kertoa, että livessä näkee kesken pelin kun joku kaveri tulee online, joten tälle voi pelistä lähettää kutsun joinata mukaan peliin, mutta mitä muuta sellaista live tarjoaa, josta toistaiseksi PS3:lla jäädään paitsi?
Eipä nyt pikaisesti ajatellen ainakaan itselläni tule mieleen ihmeempiä lisäominaisuuksia verrattuna PS3-nettiin joinimista ajatellen. Frendilista ei ole PS3:lla vielä täysin universaali, kuten totesitkin jo tietämissäsi eroissa. Sekin ilmeisesti tulee kuitenkin olemaan täysin universaali.

TJS sanoi:
Jotenkin nähdyn perusteella hämää, kun Sonyltä korostetaan homen käyttöä ponnahduslautana moninpeleihin, että miten se muuttaa sitä tosiasiaa, että kommunikaatio edelleen on vain siellä homessa eikä siellä, missä tahansa ps3:n syövereissä oletkaan menossa(peleissä tai xmb:ssa).
Siis tuo Homehan toimii linkkinä pelaajaryhmälle ainakin siinä mielessä, että voit tehdä esim. 3 pelaajan ryhmän jonka kanssa olet Homessa. Sitten voitte yhdessä päättää lähteä pelaamaan vaikka MotorStormia ja peli käynnistyy suoraan rikkomatta ryhmääsi. Voitte sitten jatkaa jutustelua siellä pelin puolella. Jos haluatte taas vaihtaa peliä vaikkapa Resistanceen, voitte mennä Homeen rikkomatta seuruetta välissä, ja käynnistää Resistancen samaan putkeen.
Näistä ominaisuuksista en ole aivan 100-varma, mutta tällaista olen kuullut ja lukenut. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Hiikeri sanoi:
Tuolla blogissahan oli tuosta Homesta: telkkari 75 centtiä, sohva 30 centtiä jne.
Elikkä helposti se 5 menee että pääsee "kotinsa" sisustelussa alkuun. Ei toki paljoa, mutta kun kerran ne ostaa niin ompahan ne sitten hankittu.

Eihän toi ole kuin pitkän tuopin tai röökiaskin hinta.

Missä blogissa näitä hintoja olikaan?
 
Ylös Bottom