Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
PayStation 3

karpaasi sanoi:
Siis mitä?Omistatko Bugs PS3:n, vai ihanko kaverilla olet perehtynyt muuten vain vihaamasi konsolin ominaisuuksiin;)

Nothing on tietenkin aivan oikeassa.

Tarkennusta asiaan voi utelias etsiä sekä "Valmis maksamaan PS3:sta?"- että "kuka vetää pisimmän korren"-ketjuista. :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Juu täällä tarvitaan rautalankaa. Eli tuleeko ton PS3:sen mukana RGP johto millä saa tavan telkkariin kiinni.. :confused: Meinaan ku jossain tais olla et oli joutunut laittaa PS2:sen RGP johdon että oli saanut äänet kuulumaan.. Itse en ole vielä konetta ostanut mutta rupes tämmönen askarruttamaan
 
Vastaus: PlayStation 3

Diego sanoi:
Juu täällä tarvitaan rautalankaa. Eli tuleeko ton PS3:sen mukana RGP johto millä saa tavan telkkariin kiinni.. :confused:

Ei tule edes RGB-johtoa, vaan se huonoin mahdollinen eli komposiittinaru.
 
Vastaus: PlayStation 3

Diego sanoi:
Ja tolla piuhallako grafiikka on kökköä.. ? Paljos RGP johto toho kustantaa?
Ei mitään, mikäli omistat Playstation 2:sen RGB-kaapelin. Mutta jos et, niin halvimmillaan Playstation 2:sen RGB-kaapelin saa noin seitsämällä eurolla. En sitten tiedä onko tuo taaksepäin yhteensopivuus vain Sonyn omien RGB-kaapeleiden ominaisuus.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8399
 
Vastaus: PlayStation 3

Mulla ''särisee'' kuva tolla RGB kaapelilla.. Tiedä sitten johtuuko pleikasta, telkusta vaiko piuhasta.
 
Vastaus: PlayStation 3

A i m sanoi:
Mulla ''särisee'' kuva tolla RGB kaapelilla.. Tiedä sitten johtuuko pleikasta, telkusta vaiko piuhasta.

Kai olet asetuksista säätänyt että käytössä on Rgb kaapeli. Itsellä ei kuva särissyt kuin webbi selaimessa mutta senkin sai pois "tärinän poisto" tominnolla.
 
Vastaus: PlayStation 3

Onko ton päivityksen asentaminen onnistunut ongelmitta, ettei oo konetta saanu jumiin?
Onko jossain kädestä pitäen ohje päivityksen asentamiseen?
Onnistuuko ton päivityksen asentaminen millä muistitikulla vaan? Pitääkö tikulta poistaa esim. kouluhommat pois ku asentelee päivitystä, että tikulla ei olis ku pelkkä päivitys. :confused:
Nää on varmaan tyhmiä kysymyksiä mut oon aika käsi näis hommissa..:)
 
Vastaus: PlayStation 3

Diego sanoi:
Onko ton päivityksen asentaminen onnistunut ongelmitta, ettei oo konetta saanu jumiin?
Onko jossain kädestä pitäen ohje päivityksen asentamiseen?
Onnistuuko ton päivityksen asentaminen millä muistitikulla vaan? Pitääkö tikulta poistaa esim. kouluhommat pois ku asentelee päivitystä, että tikulla ei olis ku pelkkä päivitys. :confused:
Nää on varmaan tyhmiä kysymyksiä mut oon aika käsi näis hommissa..:)

Ei siinä pitäisi olla mitään ongelmia, vaikka tikulla on muutakin. Boksi kyllä tunnistaa päivitystiedoston, kun menet järjestelmäpäivitykseen ja valitset sieltä "Päivitä tallennuslaitteen kautta" ja sitten muistitikkusi.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tikulla/levyllä/jne päivitystiedosto tarvitsee olla määrätyssä paikassa. Eli luo tällainen hakemistopuu: PS3/UPDATE/ ja tuonne UPDATE kansioon tungetaan se päivityspaketti. Toimii, olen itse tehnyt tuota kautta yhden päivityksen.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tehkää joku sellainen äänestys missä kysytään: "Millaisella näyttölaitteella pelaat PS3:llasi?" Vaihtoehtoina olisi vaikkapa

1. Putkitelkkari
2. Taulu-tv (720p)
3. Taulu-tv (1080p)
4. Videotykki (720p)
5. Videotykki (1080p)

Saisi vähän tietoa siitä, mikä on suosituin näyttölaite KonsoliFIN jäsenten keskuudessa. Itse en osaa polleja täällä tehdä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tommi Helminen sanoi:
Tehkää joku sellainen äänestys

Yhdeksi vaihtoehdoksi voisi lisätä myös epästandardin resoluution - ainakin vanhoissa plasmanäytöissä on ollut ihmeellisiä näyttötarkkuuksia (tyyliin 1024 * 1024 pikseliä).
 
Vastaus: PlayStation 3

Xbugs sanoi:
Yhdeksi vaihtoehdoksi voisi lisätä myös epästandardin resoluution - ainakin vanhoissa plasmanäytöissä on ollut ihmeellisiä näyttötarkkuuksia (tyyliin 1024 * 1024 pikseliä).
Tietysti ylivoimainen enemmistö nykyisistä litteistä televisioista on myöskin epästandardilla resoluutiolla, eli 1366x768. Sehän kuitenkin tarkoittaa sitä, että aivan kaiken materiaalin joutuu skaalaamaan, pahimmassa tapauksessa skaalauskin tehdään kahteen kertaan jos esim. DVD-soittimella tai digiboksilla ensin skaalataan televisiolle lähetettävä materiaali 720p:ksi...
 
Vastaus: PlayStation 3

Joo, siis tarkoitinkin tuossa lähinnä 720p:hen kykenevää televisiota, enkä tarkalleen 1280x720 resoluution omaavaa ruutua. Mutta kategorioita voisi muuttaa esim.

Taulu-tv (720p) => hd-ready taulu-tv
Taulu-tv (1080p) => full-hd taulu-tv

Ja samoin tykeille. Sitten vielä sd-, eli alemman kuin hd-ready tason omaavat taulu-tv:t ja tykit.
 
Vastaus: PlayStation 3

Joissain juu, joissain ei. Tällä hetkellä ei missään.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt sit on täälläkin ps3. Ensivaikutelmia
+ Huomattavasti hiljaisempi kuin 360 ja hyvin vähän hiljaisempi kuin digiboxi.
+ Ohjain epätodellisen kevyt

- Ohjaimessa ei tärinää
- En omista vielä pelejä
 
Vastaus: PlayStation 3

Cyrus1 sanoi:
Itsekin pidän tuota huomattavana plussana. En ymmärrä miten porukka jauhaa siitä lelumaisuudesta, kun ohjain on niin kevyt. :S

Kevyys hammensi alussa, mutta siihen on taysin jo tottunut. Liiketunnistin on kylla jaanyt liian pienelle huomiolle. Ehka pelit eivat ole viela onnistuneet esittamaan sita tarpeeksi houkuttelevana lisa-arvona perinteisen ohjauksen taydentajaksi. Illan Blast Factor matsit sai onneksi vetaa paksujen verhojen takana, sen verran rajua viuhtomista aallon toivossa ettei sita nakya tohtisi herkimpien silmille :D
 
Ylös Bottom