Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

jos MULTIMEDIAKESKUS* kiinnostaa niin valinta on ehdottomasti PS3.
tottakai isompaa kovoa pianolakatun pinnan alle ja usb-kovo PS3:n viereen.

selain on välttävä verrattuna vaikka firefoxiin, mutta ajaa asiansa pelikoneen selaimena.
näitä foorumeita selatessa kysyy raivostuttavasti joka aiheen jälkeen jotain sovellushässäköitä, mutta muuten toimii suhteellisen näppärästi, jopa laskuni maksan nykyään usb-näppiksen kera kotisohvalta pleikkarilla, helppoa on pelimiehen elämä :p

PS3 vs. Tietokone:
PS3 vie voiton siinä, että firmistä päivitetään jatkuvasti, eikä rauta vanhene niin nopeasti kuin tietokoneessa, linux-kikkailut on suhteellisen simppeliä, alun asennusrumban jälkeen.
tietenkin tietokoneessa on ominaisuuksia joita ei pleikkarissa (vielä) ole.

mutta jos nyt olisin sinä, odottelisin vielä.
pelattavaa ei ole paljon, eikä ole sanottua että motorstorm, resistance tai platterit sammuttavat pelinhimoasi.

*sehän se on, oikeasti.
 
Vastaus: PlayStation 3

aleksi0 sanoi:
öö en ole tehnyt tommoista, mutta saisinko tarkemman ohjen kun en löydä sitä kohtaa missä voi sallia se PS3...'


entä se kun yritän avaa niitä tiedostoja kuten musiikki/videot on muiden ihmisen koneiden jakamia tavaraoita, kun yrittää avata sen tulee että "mahdollisesti PS3 järjestelmä nimi PS3-032 ei ole rekistöröytynyt." miten saan tehty sen? että piätisi rekistöröytä?
vastaus?
 
Vastaus: PlayStation 3

T4iZuuni sanoi:
Tässä mietin kannattaako hommata PS3:sta. Wiin ja XO:n omistan jo. Olisin toista tietokonetta hankkimassa omaan huoneeseen, mutta PS3 alkoi taas kiinnostamaan. Ajattelin että siitä tulisi halpa "tietokoneen korvike". PSP:n omistan myös niin sillon niittenkin välillä voisi kikkailla (en tiedä mitä ominaisuuksia niillä viellä on), Myös PS3:n nettiselainta on kehuttu, vai miten on? Käytänkö 700 superpelikoneeseen vai yli 1000 tietokoneeseen.
A challenger appears... Osta Mac mini :) Pelejä et tuolla pääse pelaamaan, mutta normaail käyttö on oikeasti pelkkää juhlaa. Tai sitten ostat uuden Vista-koneen ja itket tietoturvaa, tai sen PS3:n ja itket nettiä selatessa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Olen tässä pohdiskellut PS3:sta ja minua pännii siinä pari asiaa todella paljon!
Se, että laitetta mainostetaan ja myydään multimediakeskuksena on ok. Kone ei vain täytä lupauksiaan. Hardware-puolessa eniten harmittaa se, ettei koneessa ole ulkoista näyttöä, jos haluan kuunnella musiikkia, ei minua kiinnosta laittaa telkkaria päälle vain sen takia, että näen monesko kappale on menossa, tai että saan XMB:n oikeaan kohtaan ja voin painaa play. Olisiko se nyt kuitenkin ollut ihan fiksua laittaa, se pieni lcd-näyttö tuohon ulkopuolelle, jos kerran konetta pitäisi voida käyttää CD-soittimenakin?
PS3 ei myöskään toista medioita tarpeeksi monipuolisesti. Koneelta streamaaminen on hieno lisäys, mutta miksei tuota vekotinta voi päivittää myös siihen, että se tuki eri formaateille olisi edes vähän kattavampi? Ei näy videot koneelta ei!
Muuten olen kyllä koneesta tykännyt.
 
Vastaus: PlayStation 3

pziuz sanoi:
Olen tässä pohdiskellut PS3:sta ja minua pännii siinä pari asiaa todella paljon!
Se, että laitetta mainostetaan ja myydään multimediakeskuksena on ok. Kone ei vain täytä lupauksiaan. Hardware-puolessa eniten harmittaa se, ettei koneessa ole ulkoista näyttöä, jos haluan kuunnella musiikkia, ei minua kiinnosta laittaa telkkaria päälle vain sen takia, että näen monesko kappale on menossa, tai että saan XMB:n oikeaan kohtaan ja voin painaa play. Olisiko se nyt kuitenkin ollut ihan fiksua laittaa, se pieni lcd-näyttö tuohon ulkopuolelle, jos kerran konetta pitäisi voida käyttää CD-soittimenakin?
PS3 ei myöskään toista medioita tarpeeksi monipuolisesti. Koneelta streamaaminen on hieno lisäys, mutta miksei tuota vekotinta voi päivittää myös siihen, että se tuki eri formaateille olisi edes vähän kattavampi? Ei näy videot koneelta ei!
Muuten olen kyllä koneesta tykännyt.
Samaa mieltä.

Oliskohan kuitenkin oikea alue täällä:rolleyes: : http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=7744
 
Vastaus: PlayStation 3

hide sanoi:
Off-topic jatkukoon vielä pätkän: Oma mäkki tuli hankittua sen jälkeen kuin tuon artikkelin luin. Kyllä se aika sullakin vielä koittaa :p (Tulee samoihin aikoihin, kuin eturauhasongelmat ja vaipan vaihdon tarpeellisuus omista housuista). Mäkki on myös PS3:a parempi keino osoittaa olevansa trendikäs rahamies, maksaahan se enemmän :D

Kirjoitetaan vielä aiheeseenkin jotain: Eilen kokeilin taas kaupassa... Ohjaimessa oli edelleen tatti väärässä paikassa :kyynel: Little Big Planetia, hinnan puolittumista ja käteen sopivaa tarvikeohjainta odotellessa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Joonatin sanoi:
Kirjoitetaan vielä aiheeseenkin jotain: Eilen kokeilin taas kaupassa... Ohjaimessa oli edelleen tatti väärässä paikassa :kyynel: Little Big Planetia, hinnan puolittumista ja käteen sopivaa tarvikeohjainta odotellessa.

Miten väärässä paikassa? :confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

J2 sanoi:
Xbox 360:ssa ja GC:ssä on tatit eri paikoissa kuin pleikkarissa...
Jep. PS3:ssa tatit ovat juuri siinä kohtaa, missä normi Playstation-pelaaja niiden haluaakin olevan. Tosin ei yhtään hullumpi ajatus, että olisi niinkin radikaalisti erilaisia tarvikeohjaimia, että tatit olisivat kokonaan eri kohdissa yms.
 
Vastaus: PlayStation 3

Wiggers sanoi:
Jep. PS3:ssa tatit ovat juuri siinä kohtaa, missä normi Playstation-pelaaja niiden haluaakin olevan. Tosin ei yhtään hullumpi ajatus, että olisi niinkin radikaalisti erilaisia tarvikeohjaimia, että tatit olisivat kokonaan eri kohdissa yms.
Niin tai sitten olisi hiiri+näppis ohjain jossa hiiri olisi vasen tatti ja wasd-olisi oikea tatti ja kaikki napit voisi itse valita. Olisi aika hyvä esim. resistancessa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mutlimedia laitteena Ps3 toimii loistavasti. Mutta tällä hetkellä se edellyttää sitä Linuxin asentamista jotta saadaan nämä video tiedostot toimimaan (divx etc etc), parhaimmat nettiselaimet käyttöön. Tosin Linuxia etsiessä kannattaa ladata Ps3:sta tukeva Linux jotta nämä muisti ongelmat on ratkaistu. Yellowdog linux nyt taitaa eniten tähän panostanut mutta oli niitä muitakin.

Pelejä tuolla Ps3 linuxilla varmaankaan ei pelata ennen kunnon ajureita tuohon Ps3:sen näyttikseen. Mutta HD telkulla linuxin kautta leffojen katselu ja netissä surfailu on varmasti mukavaa Nettiselaimista paras tähän varmaan on OPERA joka on myös ottanut Ps3:n huomioon, kyseinen selain vie vielä vähemmän muistia kuin Mozilla joten.

Mutta juu kun hinnan alennuksesta jo puhutaan niin kannattaa sitä odottaa, ellei nyt sitten aivan kieriskele odotuksesta lattialla.
 
Vastaus: PlayStation 3

Playstationin tatit ovat oikeassa paikassa paria peliä ajatellen, mutta tattien tatsi olisi saanut olla enemmän Xboxien kaltainen. Kupera ei ole se paras vaihtoehto räiskintöjen kannalta. Myös kapulan muodon vuoksi "toispäinen" sijoittelu olisi voinut koitua ongelmalliseksi. (Pidän kyllä kaikesta huolimatta Xboxien sijoittelua parempana ja Xbox 360:n ohjainta parhaimpana kapulana ikinä, se vain sopii käteen mukavasti. D-padi tosin imee urakalla.)

Kertoisiko joku linkun asentanut, että pätkiikö (HD-)videot pahasti? Jotain tökkimistä jossain?
 
Vastaus: PlayStation 3

Niin, X360:n ohjain on kyllä ehdottomasti paras, tosin minulle sillä tattien paikalla ei ole väliä.
 
Vastaus: PlayStation 3

hide sanoi:
Playstationin tatit ovat oikeassa paikassa paria peliä ajatellen
Taidat olla räiskintöjen fani. :rolleyes: Paria peliä ajatellen? Tatit ovat oikeassa paikassa suurimpaa osaa Pleikkojen parhaimpia pelejä ajatellen (kaikenmaan toiminta-, seikkailu-, rooli-, tasoloikinta- yms. genrejä ajatellen). Ainoastaan F/TPS pelien kohdalla tattien sijoittelu voi aiheuttaa joillekin ongelmia.
 
Vastaus: PlayStation 3

FamaZ sanoi:
Taidat olla räiskintöjen fani. :rolleyes: Paria peliä ajatellen? Tatit ovat oikeassa paikassa suurimpaa osaa Pleikkojen parhaimpia pelejä ajatellen (kaikenmaan toiminta-, seikkailu-, rooli-, tasoloikinta- yms. genrejä ajatellen). Ainoastaan F/TPS pelien kohdalla tattien sijoittelu voi aiheuttaa joillekin ongelmia.

Tottumiskysymys kaikkien muiden kanssa paitsi mättöjen ja räiskintöjen kannalta. Itse olen tottuneempi XO:n ohjaimen sijoitteluun, joten kaikki muut paitsi mätöt menee paremmin XO:n ohjaimella, kun taas PS(3):n ohjaimella kyllä menee suht' ongelmitta kaikki paitsi räiskinnät. Ja kyllä, olen räiskintöjen ystävä, mutta en vain sen takia pidä XO:n ohjainta ylivertaisempana (oletko pitänyt kädessäsi XO:n ohjainta ja, ennen kaikkea, oletko pelannut sillä?).
 
Vastaus: PlayStation 3

Molemmat ohjaimet tuntuu aikalailla samalta, eli hyvältä. Sonyn ohjaimeen on jo tottunut monen vuoden jälkeen ja boksin ohjaimessa ei häiritse tattien sijoittelu yhtään. Ainoastaan kamala d-pad vähän haittaa joissain asioissa.
 
Vastaus: PlayStation 3

samuel6 sanoi:
Molemmat ohjaimet tuntuu aikalailla samalta, eli hyvältä. Sonyn ohjaimeen on jo tottunut monen vuoden jälkeen ja boksin ohjaimessa ei häiritse tattien sijoittelu yhtään. Ainoastaan kamala d-pad vähän haittaa joissain asioissa.

Tähän menee nimmari alle. Molemmat hyviä, ja hyppääminen näiden välillä ei tuota mitään ongelmia. Se kertoo sukulaisuudesta jos mikä. Silti, näissä hektisissä mätöissä mitä mieluiten tulee pelattua, on pleikkarin ohjain kokonsa puolesta parempi ainakin näille kourille. Ehkä se muinainen, ensimmäisen xboxin jättiläinen tuolla vielä kuitenkin kummittelee takavasemmalla :)

Mielenkiintoista nähdä nyt perjantaina, miten sixaxisia on hyödynnetty Rainbow Six: Vegasin sniikkauskamerassa..
 
Vastaus: PlayStation 3

hide sanoi:
Kertoisiko joku linkun asentanut, että pätkiikö (HD-)videot pahasti? Jotain tökkimistä jossain?

Tökkii ja pahasti. Kokeilin tuota PSM3 lehden mukana tullutta DVD:tä ja tavallisella DVD-soittimella näytettäväksi tarkoitetut videot näkyivät melko hyvin (pientä nykimistä koko ruudun tilassa), mutta PS3:lle tarkoitetut eivät näkyneet ollenkaan, vain ääni kuului ja kuva välähtää pari kertaa. PS3:n puolella näkyivätkin sitten ihan hyvin.

PS3:ssa on YDL ja ohjelmana on VLC.
 
Ylös Bottom