Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Tautofonia sanoi:
Ei ainakaan siitä kaupasta, missä minä olen töissä. Tai ainakin se tieto minulle on tullut, että kaikkien PS3-konsoleiden mukaan tulee Motorstorm, Ressa ja toinen Sixaxis.

Onko tosiaan sitten näin, kuten joku jo uutiseenkin kommentoi, että ps3 on kielletty alle 18v? (resistance) :)
 
Vastaus: PlayStation 3

ZekeDope sanoi:
Mulla on LG suhkoht hyvä kotiteatteri mutta ku katon ps3:lla leffoi tai pelaan pelejä niin ei kuulu ku etukaiuttimista, takakaiuttimista ei mitään. Oon ostanu semmosen optisen kaapelin ja pistäny sen ps3:sta kotiteatteriin ja laittanu asetuksista oikeat säädöt niin ei kuulu ääniä ollenkaan. pitää pistää se audiosisääntuloliitin asetus niin kuuluu. Osaisko joku jelpata?

Mulla on täysin sama ongelma... tai onko se ongelma?? Joku asetus kai mullakin väärin! Kuka tietäisi?
 
Vastaus: PlayStation 3

Eipä tuosta bundlesta kyllä 699 kannata maksaa. Sitä saa taatusti parin päivän sisällä alle 650.
 
Vastaus: PlayStation 3

riiali sanoi:
Mulla on täysin sama ongelma... tai onko se ongelma?? Joku asetus kai mullakin väärin! Kuka tietäisi?
Itsellänin on optisella johdolla asetukset näin: Ääniasetukset -> Audioulostulon asetukset -> Optinen digitaali -> formaatti (täppä kaikissa)
Monikanavaäänet toimivat hyvin niin peleissä, kuin leffoissakin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tautofonia sanoi:
Ei ainakaan siitä kaupasta, missä minä olen töissä. Tai ainakin se tieto minulle on tullut, että kaikkien PS3-konsoleiden mukaan tulee Motorstorm, Ressa ja toinen Sixaxis.
Sikäli aika typerä veto maahantuojalta, että hinnanalennuksen sijaan tarjotaankin hinnanylennystä. Tietysti tässä on kyse ihan samasta jutusta kuin XO-Eliten kanssa, eli myyntihinta halutaan pitää ylhäällä, mutta myyntiä tuo tuskin lisää.

Noin muuten paketti on kyllä ihan hyvä: kaksi konsolin kolmesta parhaasta pelistä mukana ja toinen ohjainkin. Tosin tuo vain korostaa Motorstormin splitscreenin puutetta, joten mitähän järkeä siinä toisessa ohjaimessa on. Olisivat pistäneet mieluummin vaikka Virtua Tenniksen mukaan, niin olisi jotain kaksinpelattavaakin. (Resistancen co-op on enemmän kuriositeetti kuin oikea kaksinpeli.)
 
Vastaus: PlayStation 3

jryi sanoi:
Sikäli aika typerä veto maahantuojalta, että hinnanalennuksen sijaan tarjotaankin hinnanylennystä.
Jenkeissä näyttäisi tapahtuvan samanlaista, ainakin Kotaku ( Tässä linkki ) huhuilee että juuri $100lla halvennettu 60GB PS3 poistuu jenkkimarkkinoilta, kunhan varastot on myyty loppuun ja se korvataan 80GB mallilla, joka vieläkin maksaa sen $599. :eek:
 
Vastaus: PlayStation 3

Maxx sanoi:
Jenkeissä näyttäisi tapahtuvan samanlaista, ainakin Kotaku ( Tässä linkki ) huhuilee että juuri $100lla halvennettu 60GB PS3 poistuu jenkkimarkkinoilta, kunhan varastot on myyty loppuun ja se korvataan 80GB mallilla, joka vieläkin maksaa sen $599. :eek:
Mitäköhän järkeä tuossakin olisi? Ei mitään!
 
Vastaus: PlayStation 3

jryi sanoi:
Olisivat pistäneet mieluummin vaikka Virtua Tenniksen mukaan, niin olisi jotain kaksinpelattavaakin. (Resistancen co-op on enemmän kuriositeetti kuin oikea kaksinpeli.)
Sony ei ihan helpolla ala Segan pelejä laittamaan bundleihin, ellei kyseessä ole jonkin uuden pelin markkinointikikka.
 
Vastaus: PlayStation 3

Maxx sanoi:
Jenkeissä näyttäisi tapahtuvan samanlaista, ainakin Kotaku ( Tässä linkki ) huhuilee että juuri $100lla halvennettu 60GB PS3 poistuu jenkkimarkkinoilta, kunhan varastot on myyty loppuun ja se korvataan 80GB mallilla, joka vieläkin maksaa sen $599. :eek:

Motorstorm bundle maksaa sen 599. Pelkkä 80gb malli tulee varmasti maksamaan sen 499 sen jälkeen kuin 60 gigaset on loppu. 80 giganen on sonylle halvempi tehdä kuin 60 gigainen, hassua kyllä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Enpä oo vielä kerenny kattoo kun VPD:n ja Megaswapin sivut ja molemmissa on myynnissä myös pelkkä konsoli hintaan 595/599. Tosin Megaswapista saa bundlen hintaan 645!
 
Vastaus: PlayStation 3

el Matador sanoi:
Enpä oo vielä kerenny kattoo kun VPD:n ja Megaswapin sivut ja molemmissa on myynnissä myös pelkkä konsoli hintaan 595/599. Tosin Megaswapista saa bundlen hintaan 645!

Verkkokauppa.com tarjoaa paketin hintaan 659,90 ja kaupanpäälle halutessaan konsolin kustomoinnin (taitaa tarkoittaa vain erivärisiä skinejä).
 
Vastaus: PlayStation 3

Vain sony osaa kääntää hyvin menneen E3 ilmapiirin hetkessä päälaelleen. Ei tarvita kuin David Reeves idiootimaisine lausontoineen ja tadaa. Foorumit on täynnä sony bashaystä.

Alunperinkin jos olisivat tajunneet antaa euroopalle saman 499 hinnan peruspaketille ja 599bundlelle, niin koko tältä hässäkältä ois säästytty, muttaku ei. Kaiken sitten kruunasi kun tiedusteltaessa, miksi eurooppaan tulee vain bundle eikä varsinaista hinnan laskua, niin Reeves menee möläyttämään:" Eihän USAkaan varsinaista hinnanlaskua saa, vaan vanhat 60GB mallit vaan myydään 499 ja sitten palataan 80GB 599 mallin pariin. Hjesus mikä ääliö, ei tuota olisi ikinä saanut sanoa ääneen. A) nyt osa porukasta vaahtoaa, että eikö se hinta nyt laskekaan 499:iin ja b) ne jotka tajuavat, että hyvin todennäkösesti 80GB malli on tiputetaan 499:iin kunhan 60GB saadaan myytyä alta pois, jäävät odottelemaan 80GB hinnan putoamista.

Varmaan Sonyn päämajassa vedet silmissä kiitellään Davidin panosta jälleen kerran.

EDIT: Tuon Dillen saisivat myös uittaa kölin ali. Onnistunut E3 ja heti huudellaan vanhaan kukko tunkiolla tyylin. Luulisi noittenkin joskus oppvan, mutta ei.
 
Vastaus: PlayStation 3

Joo kenkää tai kapulaa vaan Reevesille niin päästään taas yhdestä random huuhaasta eroon. Turhaa tuollaisia mennä väläyttelemään. Sony voi vielä silti korjata tätä Reeves pelleilyä kumoamalla väitteet 499$ paketin häviämisesta sekä täysin mitoin 599$ paketin myymisestä. Ja tähän vielä mausteeksi kyseinen 499 paketti myös eurooppaan 599 paketin kaveriksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

BadMF sanoi:
Onko tosiaan sitten näin, kuten joku jo uutiseenkin kommentoi, että ps3 on kielletty alle 18v? (resistance) :)

Periaatteessa kyllä. Oletetaan, että PSN päätilin omistaja on täysi-ikäinen, eli siis 18. Konetta voi käyttää kuka tahansa, mutta päätili on oltava 18 tai vanhemmalle. Lasten tileille on taas erikseen tehtävä tilit.
 
Ylös Bottom