Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Nehän vois hypen nostattamiseks alottaa euroopasta.. Kyllä siinä amerikkalaisilla ja japanilaisilla alkais sormet syyhyämään! :)
 
Vastaus: PlayStation 3

BadMF sanoi:
Nehän vois hypen nostattamiseks alottaa euroopasta.. Kyllä siinä amerikkalaisilla ja japanilaisilla alkais sormet syyhyämään! :)

Eurooppa ei varmasti tule ensimmäisenä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Jenkeissä alkaisi taas sama itku, kuin ennen GT4:ää, jonka kokonaismyynnistä Euroopan osuus on kuitenkin puolet.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ei tästä tosiaan vielä voi mitään päätellä. Saattaa toki olla kyse aidoista aikeista maailmanlaajuiseen julkaisuun. Todennäköisimmin tässä yritetään kuitenkin saada kuluttajat kärsivällisesti odottamaan PS3:n näillä näkymin kaukaisuudessa odottavaa julkaisupäivää. Varsinkin Euroopassa Microsoftin etumatka näyttää kasvavan melkoiseksi.
 
Vastaus: PlayStation 3

Bandicoot sanoi:
Mielenkiintoista analysointia PS3 Killzone videon "aitoudesta". Real time or not realtime?

http://ps3.ign.com/articles/616/616591p1.html

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=9051
Tässä ois hieman jatkoa realtime or not realtime jutuille...

Taitaa $ony hypettää uuttaa pleikkaa niinkuin edeltäjäänsä :rolleyes:
Kaikki varmaan muistavat mullistavat videot ja kuvat.
Entä jos se ei olekkaan niin hyvä kuin luvataan?

Taitaa myös uudesta killzonesta tulla pelkkä vitsi jos ne ei yhtä hienoo pelikuvaa saa ulos pukattua mitä videossa oli. :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

jonips sanoi:
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=9051
Tässä ois hieman jatkoa realtime or not realtime jutuille...
Näin sanoi eräs Eurogamerin lukija palautteessaan:

Though I have seen the Killzone 2 video and if you think
that was not pre-rendered please kill yourself now.

Go look at the Killzone shots again. Closely. If you know
anything about lighting, you'll see that the character
models are radiosity lit by their environment. And look at
that guys hair. And look at the closeup of the arm in the
left of the screen. The resolution on that texture and bump
is just out of this world. And show me one hint of a
polygonal edge anywhere. I dont buy those shots for one
minute.

Anyone done much rendering with mental ray? Final gather,
G.I type stuff? That shit takes forever to render. While the
U3 engine stuff looks feasible, if you know anything about
advanced lighting, and examine those Killzone shots, well,
thats an absolutely STAGGERING achievement if its true. Even
looking at the U3 video you can see the polygonal edges if
you look closely. You can see the texture resolution
limitations. Now try and find ANY evidence in the Killzone
stuff that it's realtime and there is NONE. Not ONE
polygonal edge anywhere. So they figured out Subdivision
surface rendering for the PS3 this early in its development
and everything in this movie is SUbD's? How do you explain
the lack of polygonal silhouette anwyhere in these shots??

So a PS3 can render in realtime, the same quality lighting
that would previously take DAYS on a HUGE renderfarm? Er,
no.

Also the video is so obviously choreographed. Every move the
'player' makes, every little glance in a particular
direction that is made, something happens. The ship flying
into camera. All of it. It's storyboarded. It's screamingly
obvious. It's a movie. ( and a pretty cool one too though.)


If this is realtime, then the makers of Killzone have
figured out realtime subdivision surface rendering on the
PS3, whereas NO other developer currently showing their
wares has. So a tiny games shop in Amsterdam are the only
people to have figured out Subdivision surface rendering
amongst ALL the other developers out there? Try and remember
that that's the SAME games shop that produced the utter
garbage that was Killzone. The game was plagued with
horrific technical problems. The framerate, the animation
compression. They must have gotten a pretty damn l33t coding
team all of a sudden to figure out SubD rendering, hair
systems. They are not alpha mapped polygons. They are
individually animated hairstrands on many characters on
screen at once. There is JUST NO WAY. It takes me several
minutes to render one frame of one head of hair using a hair
systems plug-in now in Maya.
 
Vastaus: PlayStation 3

jonips sanoi:
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=9051
Tässä ois hieman jatkoa realtime or not realtime jutuille...


Olenko muuten ainoa, jonka mielestä hra Harrison käyttää englantia melko.... luovasti? Ensin hän sanoo, että demot olivat kaikki reaaliaikaisia, ja sitten kertoo, että pelikuva ei ollut. Ensin kun luin tuon, ajattelin että kaikki mitä esitettiin oli reaaliaikaista, mutta lopulta päädyin siihen tulokseen että pelkästään tekniikkademot olivat reaaliaikaisia (UE3 jne). Ehkä olen vähän väsynyt, mutta minusta tuo on vain todella epämääräisesti ilmaistu.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ihan selväähän tuo on. Tekniikkademot (Unreal, ankat, lehtimyrsky, Fight Night) olivat reaaliaikaisia, mutta videolta näytetyt pelit eivät. Tosin esim. Getawayn tekniikkatestin kuva oli napattu suoraan kehitysraudalta. :eek:
 
Vastaus: PlayStation 3

petteri sanoi:
Ei, kun seuraavan sukupolven Getawaysta. ;)
Sekään ei siis ollut pelikuvaa, vaan videota tekniikkademosta. Tiedä sitten, oliko siinä kuinka raskas tekoäly vai oliko kaikki skriptattua, oliko fysiikkamallinnus kuinka täydellinen jne.

Itselleni riitti vakuudeksi PS2:n ankkademon vertaaminen uuteen. Pelien ilmeen näkee sitten kun pääsee laitetta testaamaan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Hex sanoi:
Näin sanoi eräs Eurogamerin lukija palautteessaan:

Though I have seen the Killzone 2 video and if you think
that was not pre-rendered please kill yourself now.

Amen
Ehkä viimeisetkin pilvilinnoissa asuvat nyt uskovat.
 
Vastaus: PlayStation 3

Dr Evil sanoi:
Amen
Ehkä viimeisetkin pilvilinnoissa asuvat nyt uskovat.

Miksi meidän pitäisi jotain eurogamerin lukijaa uskoa :D. Siis itse en kyllä usko, että ovat pelikuvia, mutta miksi niiden jotka uskovat tähän pitäisi sitten tuota uskoa. Dr Evil on kyllä pessimistisin käyttäjä täällä, mitä nyt olen näitä vähän aikaa lukenut foorumianne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Onhan täällä yksi toinenkin, joka on vielä pilkkupoliisi ja huono semmoinen. :) Toivon että Killzone 2 on tuon näköinen, mutta olihan tuossa yksi juttu joka oli dead give away... Tuo bullet time ilmapyörä joka kosahtaa sen sillan yli. :) Ainakin itseäni harmittaisi tuollainen kesken pelin. Sotkee pelaamista. Tuon takiahan itselläni on Burnout 3ssa takedown kamera pois päältä. :)
 
Vastaus: PlayStation 3

Janus sanoi:
Onhan täällä yksi toinenkin, joka on vielä pilkkupoliisi ja huono semmoinen. :)

Kuka?

En ole videota nähnyt, mutta onhans e aika ilmeistä ettei Killzonen video oikeasta pelistä ole. Tai voi olla, mutta ei pelistä. Oli kuinka next-gen tahansa, asioita joihin on kiinnitetty huomiota ei vain voi olla itse pelissä ei-skriptattuina tapahtumina.
 
Vastaus: PlayStation 3

Pleieri sanoi:
Miksi meidän pitäisi jotain eurogamerin lukijaa uskoa :D. Siis itse en kyllä usko, että ovat pelikuvia, mutta miksi niiden jotka uskovat tähän pitäisi sitten tuota uskoa. Dr Evil on kyllä pessimistisin käyttäjä täällä mitä olen näitä vähän aikaa lukenut.

Perkele jos Sonyn pomotkin on sanonut, että tuo video ei ole real-time vaan videokuvaa johon he omien sanojensa mukaan yrittävät tähdätä, niin onko sen asian esille tuominen pessimismiä. Suosittelen, että luet hieman lisää. Ihme scheissea pikku silmäni joutuvat kestämään.

edit: jatketaas vielä purkautumista, tajuatko mitä hype on?. Kun ihmiset myyvät omaa tuotettaan, sen ominaisuuksia usein liioitellaan kuten esim. ostos tv:ssä. Sony on jäänyt tästä pahasti kiinni housut jaloissa jo PS2:n aikoina. Kuten esim. tässä.

http://koti.mbnet.fi/jadelor/random/fuck you, sony.jpg

Tosiasioiden huomioisella ei ole mitään tekemistä pessimismin kanssa, ja minä ainakin ennemmin yllätyn positiivisesti kuin tipun pilvilinnoista, kun PS3-pelit lopulta tulevat ulos.
Ja ihan tiedoksesi vaan, että olin erittäin vaikuttunut niistä Sonyn demoista jotka olivat oikeasti real-time esityksiä, jonka olen varmasti jo jossain ketjussa tuonut esille. Kaikki eivät vaan enää jaksa uneksia kun se on tehty jo aikaisemmissa kone julkaisuissa ja myöhemmin nähty asioiden todellinen laita. Todennäköisesti minä tulen olemaan tyyväisempi tulevien pelien graafiseen ilmeeseen kuin esim. sinä, jolle pudotus saattaa olla liian kova.
 
Vastaus: PlayStation 3

Aivan sama :D Real-time vai ei real time, Bottom line on se että varmasti ne PS3 pelit täyttää sitten kaikki Graafiset ja muut odotukset ja grafiikka on varmaan ihan hullua sitte loppupeleissä ;)
 
Ylös Bottom