Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Oon nyt vähän kahden vaihella ku en tiedä pitäiskö hankkia PlayStation 3 vai Wii.
PS3 mielummin hankkisin mutta kun rahat eivät riitä HD töllöön. ): Toisaalta voisin ostaa PS3:sen ja laittaisin rahaa säästöön töllöä varten. Toisaalta Wiikin olisi mukava sen omaperäisyyden kannalta.

Noh, mitäs te olette mieltä?

Oon nyt vähän kahden vaihella ku en tiedä pitäiskö hankkia PlayStation 3 vai Wii.
PS3 mielummin hankkisin mutta kun rahat eivät riitä HD töllöön. ): Toisaalta voisin ostaa PS3:sen ja laittaisin rahaa säästöön töllöä varten. Toisaalta Wiikin olisi mukava sen omaperäisyyden kannalta.

Aika pahan pistit:p Kerrohan kuule vähän painotusarvoistasi:Mitkä pelit nappaa?Blu-rayn merkitys? Grafiikoiden merkitys? Oletko enemmän yksinpelaaja vai kaveripelaaja, verkkopeliä ajatellen!?Oletko kyllästynyt padiin? jne...

PS3 näyttää hienolta myös SD-telkkarilla, joten ei sillä pelaamiseen HD-tölsyä tarttee, joten jos hankkisit mieluummin pleikkarin, hanki se ;)

Totta, toki siinä on ero kuvaputken ja hd:n välillä, mutta vissiin suurin ero, jonka "matti meikäläinen" huomaa on sen kirkkaus verrattuna kuvaputkeen. Toki jos bluray leffoja haluaa katsoa ni sitten se on välttämätön, mutta en itse näe vielä mitään tarvetta vaihtaa omaa kuvaputkea hd:hen.

Eikä myöskään kannata noita Sonyn höpinöitä lukea niinkuin piru raamattua. Isompiin kovalevyihin siirtyy koko maailma pikkuhiljaa jo pelkästään siitä syystä että isommat on halvempia.

Olenko muuta väittänyt? Valmistuksessa ollut ja nyt lopetettu 80GB malli ei tule myyntiin Euroopassa. Nykyinen "karsittu" 40GB ja siihen liitettynä isompi kovalevy on sitten eri asia.

Olenko muuta väittänyt? Valmistuksessa ollut ja nyt lopetettu 80GB malli ei tule myyntiin Euroopassa. Nykyinen "karsittu" 40GB ja siihen liitettynä isompi kovalevy on sitten eri asia.

Multa meni edellinen 80 gigan sku ja tuleva sekaisin, syytän punaviiniä. Pahoitteluni.

Suosittelenkin kaikkia Playstation ostajia suuntaamaan rahansa Capi Onlineen, näin ollen ahnetta suomalaista maahantuojaa ei tarvitse tukea centilläkään. Kovasti kaikkialla koitetaan pelotella takuulla ym.. Kannattaa murehtia siitä takuusta sitten kun / jos se konsoli menee rikki, ei ennen.

Itsekkin olen miettinyt, että mites tämä takuu hoidetaan sitten jos ostaa tuon international version tuolta capista ja konsoli nyt jostain syystä sattuisi menemään rikki?

Itsekkin olen miettinyt, että mites tämä takuu hoidetaan sitten jos ostaa tuon international version tuolta capista ja konsoli nyt jostain syystä sattuisi menemään rikki?

Suomessa on sen verran hyvä kuluttajansuoja että en takuun toimimisella juuri jaksa stressata. Ilman muuta laite ostetaan sieltä mistä sen halvimmalla saa. Todennäköisesti nuo takuuasioista jankuttavat ovat Nordisk Filmillä duunissa ;) Eikä tuo PS3 sentään mikään Xbox 360 ole. Itse olen harkinnut jopa PS3:sen tilaamista jenkeistä joka näin ollen olisi täysin takuuton, mutta luotettavan laitteen maineessahan nuo ovat. Multa ei kyllä ole ikinä rikkoontunut konsolia, ei Playstationeita, Segoja eikä Xboxeja.

Aika pahan pistit:p Kerrohan kuule vähän painotusarvoistasi:Mitkä pelit nappaa?Blu-rayn merkitys? Grafiikoiden merkitys? Oletko enemmän yksinpelaaja vai kaveripelaaja, verkkopeliä ajatellen!?Oletko kyllästynyt padiin? jne...

Noh pidän lähes kaikista peleistä. Parhaita ovat tosin Seikkailu, Räiskintä ja Roolipeli genret. Urheilu pelit eivät nappaa juuri ollenkaa. (Wii Sports tosin ihan hauska)
Blu Ray on toki hieno juttu mutta ei pakollinen. Grafiikat eivät ole niin tärkeät vaikka ainahan ne tuovat oman hienon lisänsä peliin kuin peliin. Olen enemmän yksinpelaaja kun monet kaverit eivät pelaa samoja pelejä. Tosin verkkopeli olisi todella mahti juttu koska sitten pääsisi oikeita ihmisiä vastaan jyystämään jotain peliä. Dualshockkia (SIXAXIS) en vaihtaisi mistään hinnasta pois vaikka WiiMote ja Nunchuk ovatkin ihan hauskoja.

Suomessa on sen verran hyvä kuluttajansuoja että en takuun toimimisella juuri jaksa stressata.

Aivan ja siellähän sanotaan että tuotteen myynyt liike on velvollinen hoitamaan takuun alaisen tuotteen valmistajalle. Vai miten se meni, joku tänne jonnekkin tuon postasikin.

Eli tässäkin tapauksessa tuo Capi Onlinen pitää hajonnut tuote ottaa vastaan ja hoitaa kuluttajasuojan mukainen takuu vaihto/korjaus. Asiakkaan ei sitä maahantuojan kanssa tarvitse hoitaa.

Hey.
Onko kukaan muu huomannut ps3:nsa kaatuilevan vähemmän kuin aikaisemmin? Itselläni ei ole kaatunut kertaakaan viime päivityksen jälkeen. ;)

Onko ps3 muuten täysin aluevapaa? Eli siis voinko esim ostaa Amazonista konsolin ja kaikki pelit toimii?

Onko ps3 muuten täysin aluevapaa? Eli siis voinko esim ostaa Amazonista konsolin ja kaikki pelit toimii?
Tämä asia on täällä aika moneen kertaan todettu, mutta otetaan vielä kertauksena: PS3-pelit ovat aluevapaita, PS1/PS2-pelien ja DVD/BD-leffojen suhteen on voimassa normaalit aluerajoitukset.

Tämä asia on täällä aika moneen kertaan todettu, mutta otetaan vielä kertauksena: PS3-pelit ovat aluevapaita, PS1/PS2-pelien ja DVD/BD-leffojen suhteen on voimassa normaalit aluerajoitukset.

Mutta tarkoittaako se että jos ostan PS3 jenkeistä niin toimiiko siinä sitten ainoastaan jenkeistä ostetut leffat?

Jos ohjaus ei ole tärkeä, osta PS3. Tai mielummin vaikka PS2 kuin wii. Siihen tulisit pettymään.

Ylös Bottom