Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Mikäs tää stockmann-juttu oli mistä porukka kirjoitteli? Eilen tuli stokan helmikuun kanta-asiakaslehti, ja siinä ei ollut mitään PS3-bundlea tarjouksessa vaan xbox elite :D Vai onko toi PS3-tarjous jo mennyt ohi?
 
Vastaus: PlayStation 3

Mikäs tää stockmann-juttu oli mistä porukka kirjoitteli? Eilen tuli stokan helmikuun kanta-asiakaslehti, ja siinä ei ollut mitään PS3-bundlea tarjouksessa vaan xbox elite :D Vai onko toi PS3-tarjous jo mennyt ohi?

Se ei ole kantis-tarjous, vaan kaikille tarjolla oleva. PS3+Ratchet+Uncharter 479,- . Ainakin vielä eilen noita oli tarjolla.
 
Vastaus: PlayStation 3

Turusta ainakin oli PS3:set loppu. Stokkan kanta-asiakasesitteen mukanahan oli vielä noita -10e kuponkeja joten paketin saisi 469 eurolla.
 
Vastaus: PlayStation 3

Turusta ainakin oli PS3:set loppu. Stokkan kanta-asiakasesitteen mukanahan oli vielä noita -10e kuponkeja joten paketin saisi 469 eurolla.

Niin, tolla saa 10 euroo alennusta normaalihintaisesta tuotteesta, lieneekö toi paketti sitten normaalihintainen:confused:
 
Vastaus: PlayStation 3

Niin, tolla saa 10 euroo alennusta normaalihintaisesta tuotteesta, lieneekö toi paketti sitten normaalihintainen:confused:

Äsken hain Tapiolan Stockasta hintaan 469, PS3 + Uncharted + Ratchet&Clank. Olin varannut tuon viikonloppuna. Pikaisesti kun vilkasin niin en enää huomannut tuota samaa mainosta katossa, mikä vielä viikonloppuna oli ilmoittamassa tuota hintaa. Eli onkohan enää saatavilla? Taisi käydä säkä :D

Noh, nyt on pitkä odotus palkittu. Ei muuta kuin johdot seinään ja PELEILLE!

Ei kai tuota pleikkaa kovin kiire ole päivittää uusimpaan versioon? Meinaan vaan kun noi nettipiuhat saan vedettyä vasta huomenna varmaan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Äsken hain Tapiolan Stockasta hintaan 469, PS3 + Uncharted + Ratchet&Clank. Olin varannut tuon viikonloppuna. Pikaisesti kun vilkasin niin en enää huomannut tuota samaa mainosta katossa, mikä vielä viikonloppuna oli ilmoittamassa tuota hintaa. Eli onkohan enää saatavilla? Taisi käydä säkä :D

Noh, nyt on pitkä odotus palkittu. Ei muuta kuin johdot seinään ja PELEILLE!

Ei kai tuota pleikkaa kovin kiire ole päivittää uusimpaan versioon? Meinaan vaan kun noi nettipiuhat saan vedettyä vasta huomenna varmaan.

Pystyy sen päivittämään esim. muistitikultakin. Lataat netistä sen päivityksen ja siirrät sen tikulle ja tuikkaat sen plegeen kiinni.

Ainakin PSP:ssä oli joskus että osa peleistä ei toiminut kuin vasta tietyllä softaversiolla, en tiedä onko Ps3:n kanssa sitten sama.
 
Vastaus: PlayStation 3

Ainakin PSP:ssä oli joskus että osa peleistä ei toiminut kuin vasta tietyllä softaversiolla, en tiedä onko Ps3:n kanssa sitten sama.
Periaatteessa sama kuvio toistuu myös PS3-pelien kanssa, mutta käytännössä päivityksiä on pelilevyjen mukana aniharvoin. Jos Pleikkaria ei ole vielä tänään verkkoon pistämässä, pärjää vanhallakin firmiksellä yön yli. Paitsi jos on tällainen perverssi perfektionisti. 8)
 
Vastaus: PlayStation 3

Mites muuten kannattaisko mun ajaa foldingia vaikka yön yli, kun lueskelin tuota dvdplazan foorumeita niin siellä luki, että se on vähän kuin sisäänajais ps3:sen, kun rasittaa konsolia tarpeeks.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mites muuten kannattaisko mun ajaa foldingia vaikka yön yli, kun lueskelin tuota dvdplazan foorumeita niin siellä luki, että se on vähän kuin sisäänajais ps3:sen, kun rasittaa konsolia tarpeeks.
Ei siitä haittaakaan ole.
 
Vastaus: PlayStation 3

Periaatteessa sama kuvio toistuu myös PS3-pelien kanssa, mutta käytännössä päivityksiä on pelilevyjen mukana aniharvoin. Jos Pleikkaria ei ole vielä tänään verkkoon pistämässä, pärjää vanhallakin firmiksellä yön yli. Paitsi jos on tällainen perverssi perfektionisti. 8)

Tuon konsolin mukana tuli version 2.0 levy, mutta hokasin, että meillähän on uusi reititin, jonka kautta pystyy WLAN toimimaan. Eli nyt on pleikka verkossa. Onnistu tosi helposti tämmöseltä WLAN-amatööriltäkin toi yhdistäminen. 58% ladannu uusimmasta :D
 
Vastaus: PlayStation 3

Wlan ei tosiaan mun mielestä oo mitenkään mielekäs vaihtoehto ainakaan nettipelailuun. Noh sehän on itsestäänselvyys :D. Mutta kuitenkin kun oon prostreettii pelaillu verkossa ni onhan se järkyttävää katsomista. autot nykii, heittelee voltteja ja varttimaililla tulee civikeillä aikoja 0,05 s ja noin pitää kai kusta jostain ethernet liitäntä ja joku modeemi. en ole asiantuntija jos viitsisitte auttaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 3

Wlan ei tosiaan mun mielestä oo mitenkään mielekäs vaihtoehto ainakaan nettipelailuun. Noh sehän on itsestäänselvyys :D. Mutta kuitenkin kun oon prostreettii pelaillu verkossa ni onhan se järkyttävää katsomista. autot nykii, heittelee voltteja ja varttimaililla tulee civikeillä aikoja 0,05 s ja noin pitää kai kusta jostain ethernet liitäntä ja joku modeemi. en ole asiantuntija jos viitsisitte auttaa

Miksei WLAN ole hyvä? Latasin äsken GT HD 690mb alta puolen tunnin. Luulis siis nopeus ainakin riittävän :D
 
Vastaus: PlayStation 3

Wlan ei tosiaan mun mielestä oo mitenkään mielekäs vaihtoehto ainakaan nettipelailuun. Noh sehän on itsestäänselvyys :D. Mutta kuitenkin kun oon prostreettii pelaillu verkossa ni onhan se järkyttävää katsomista. autot nykii, heittelee voltteja ja varttimaililla tulee civikeillä aikoja 0,05 s ja noin pitää kai kusta jostain ethernet liitäntä ja joku modeemi. en ole asiantuntija jos viitsisitte auttaa

Wlanilla on vedetty koko PS3-aikakausi ja ei mitään eroa piuhalliseen versioon lagin määrässä tai pelattavuudessa. Jos haluaa vetää piuhaa pitkin lattiaa niin se on oma valinta, itse jätän välistä. Testattuna PS-puolella Resistance, Warhawk, Motorstorm, Rainbow six ja COD4. Ja hyvin pelittää.
 
Vastaus: PlayStation 3

No onko tosiaan myös ethernetillä online pelaaminen yhtä skeidaa?? yhteysnopeuteni on 8 megaa
vissiin niin se asennusmies sano :D
 
Vastaus: PlayStation 3

Ei, ainakaan jos on 8Mb netti ;D. Silloin just kannattaa laittaa piuhalla kiinni, saa kaiken irti.
 
Vastaus: PlayStation 3

Wlan ei tosiaan mun mielestä oo mitenkään mielekäs vaihtoehto ainakaan nettipelailuun. Noh sehän on itsestäänselvyys :D. Mutta kuitenkin kun oon prostreettii pelaillu verkossa ni onhan se järkyttävää katsomista. autot nykii, heittelee voltteja ja varttimaililla tulee civikeillä aikoja 0,05 s ja noin pitää kai kusta jostain ethernet liitäntä ja joku modeemi. en ole asiantuntija jos viitsisitte auttaa

Kun ensin tutkit tekniikoita niin sitten voit tehdä noita "itsestäänselvyys" -oletuksia. WLAN sopii täysin myös nettipelaamiseen, kunhan alla oleva yhteys on tosiaan tarpeeksi hyvä. Yleensä 1M liittymä jo riittää siihen että pelikokemus on hyvä. tosin myös upload nopeus vaikuttaa asiaan, mutta isoimmissa yhteyksissähän se yleensä on myös tuo 1M.

Wlanilla tosiaan riittää paukut näiden lelu-ADSL:llä pelaamiseen.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mitäs kaikkea sillä piuhalla saa irti mitä ei wlan:lla saa?

Riippuu miten kovaa sitä potkaisee, ja missä se on kiinni. Teorian tasolla WLANin pitäisi olla tarpeeksi nopea pelikäyttöön (tai ainakaan _sen_ ei pitäisi olla pullonkaulana).
 
Vastaus: PlayStation 3

Eikös WLAN rajoita jonkin verrran nopeutta?

Kyllä nuo nykystandardit tarjoaa teoriassa huomattavasi enemmän kapasiteettia kuin normaalit ADSL:t pystyy tarjoamaan. Mitään nopeusrajoituksia noissa ei ole. Joku 8M/1M linja menee ihan hyvin WLAN:lla täyttä vauhtia.
 
Ylös Bottom