Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lande
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps3
Vastaus: PlayStation 3

Miten tälle mun Ps3:lle on tapahtunut?? Kesken pelaamistani se sammui yhtäkkiä itsestään ja nyt en saa sitä millään päällee... Ensin se muuttuu vihräksi sitten keltaiseksi ja nopeasti takaisin punaiseksi jonka seurauksena se alkaa vilkuilleen ....Voikkos sitä korjata mitenkää?

Voisko joku pistää miten voi saada Xbox360 tatit sixaxikseen?

Heität boxin ohjaimen katuun, keräät tatit talteen, avaat vain Sixaxiksen, vanhat tatit pois ja uudet tilalle. :D
En tosin suosittele tekemään mitään noista, jos vaikka vahingossa rikot Sixaxiksen.
Varovaisuudella kyllä onnistuu.

E: Ja ohjaimen kasaaminen takaisin on aika hermoja raastavaa.

Onko sitä valkoista ps3:sta missään oikeasti myynnissä?
Googlaamalla löytyy iso kasa vanhoja uutisia siitä, että sellainen olisi _tulossa_ myyntiin, mutta miltään kauppasivustolta ei löydy mainintaa tuollaisesta. Ainoa mitä on näkynyt on ollut Verkkokaupan itsensä modaama versio, jota ei edes ole enää myynnissä, ja Japanista tilattuja kappaleita. Jälkimmäinen ei käy, sillä vekotin tulisi käytännössä ihan puhtaaseen blu-ray toistoon, ja käsittääkseni aluekoodit Japsilaitteessa kiusaisivat aika paljon.

Valkoisia PS3:sia myydään pelkästään vain Japanissa, joskus pitäisi kai tulla myyntiin myös USA:ssa.
Täältä löytyy ainakin, kliks*. Itse olen tuosta kaupasta tilannut yhden DS3:n ja hyvin tuli perille ehjänä ja nopeasti.
Täällä on myös myynnissä valkoisia konsoleita, mutta itse kaupasta ei ole kokemusta. Jos luottokortilla maksat ja tavara jää saamatta, soittoa luottokuntaan ja rahat palautuvat...

Japanin BD-aluekoodi on A, kun taas Euroopan/Suomen on B. DVD:t ovat region 2:sia niin Japanissa, kuin Euroopassa/Suomessa. Muista, että suurinosa nykyään julkaistuista BD-elokuvista on aluevapaita.

*This PS3 is region free for all PS3 games. The console is region 3 and will play Blu-Ray movies for region 3. Please refer to Sony website if you need more information about regions.

Itse olen myymässä boksia pois ja ostamassa PS3:a tilalle. Pelien takiahan konsolit ostetaan ja itse näen, että pleikkarilla on/tulee vahvempia yksinoikeus pelejä kuten MGS4, Uncharted, God of War 3, inFamous, Killzone 2, Gran Turismo 5 jne... Myös ominaisuuksilla oli osuutta päätökseen, sillä ilmainen nettipelaaminen on helvetin hyvä juttu... Blu-Ray -leffojen toisto on myös mahtava ominaisuus.

Tosin, vasta loppuvuodesta ostan/saan(osan maksan itse) konsolin. Odottavan aika on pitkä... :(

Olihan tämäkin viesti melko turhaa spämmäilyä, mutta enpä keksinyt juuri mielikuvituksellisempaakaan viestiä.

Heität boxin ohjaimen katuun, keräät tatit talteen, avaat vain Sixaxiksen, vanhat tatit pois ja uudet tilalle. :D
En tosin suosittele tekemään mitään noista, jos vaikka vahingossa rikot Sixaxiksen.
Varovaisuudella kyllä onnistuu.

E: Ja ohjaimen kasaaminen takaisin on aika hermoja raastavaa.QUOTE]

Jaa, no sit mun ei kannata ees yrittää :D

Miten tälle mun Ps3:lle on tapahtunut?? Kesken pelaamistani se sammui yhtäkkiä itsestään ja nyt en saa sitä millään päällee... Ensin se muuttuu vihräksi sitten keltaiseksi ja nopeasti takaisin punaiseksi jonka seurauksena se alkaa vilkuilleen ....Voikkos sitä korjata mitenkää?

siis tämä ongelma:
http://www.youtube.com/watch?v=TVXzN7jCcRA

Käytä virrat täysin pois muutamaksi minuutiksi laittamalla konsolin takaa löytyvä päävirtakytkin off-asentoon. Jos sekään ei auta, Pleikkari on todennäköisesti kaput. Silloin ei auta kuin takuuvaihto.

Konsolini kävi korjauksessa, mutta unohdin laatikkoon ohjaimen ja muut kaapelit. Nyt kun konsoli palasi korjauksesta, niin paketista ei ohjaimia + muita härpäkkeitä löytynyt. Luultavasti pitäisi kysyä Nordisk Filmiltä niitä ohjaimia jne, joten onko jotain sähköpostiosoitetta jolta tiedustella tavaroita takaisin? :confused:

Luultavasti pitäisi kysyä Nordisk Filmiltä niitä ohjaimia jne, joten onko jotain sähköpostiosoitetta jolta tiedustella tavaroita takaisin? :confused:
Osoite on sama kuin muissakin ongelmatilanteissa: fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Kannattaa lisäksi kysyä ostoliikkeestä, jos heillä olisi tietoa tilpehöörin kohtalosta.

Ps3 homebrew saanut tuulta alleen, Nes emulaattori pyörii jo tuon blu-ray java systeemin kautta.
Äänettömänä kuitenkin mutta veikkaanpa että pienimuotoista päivitystä on tulossa Sonyn suunnalta piakkoin kuitenkin.
Tai viimeistään silloin kun tämän kautta saadaan sonyn alustan pelejä pyöritettyä.

http://forums.qj.net/showthread.php?t=143792

lähde ja linkki vain ohjelmaan, muusta keskustelu täällä onkin sitten kielletty.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitä nyt tuolta luin niin peleissä ei ole ääniä :D
Ei kyllä haitannut yhtään eilen kaksinpelin tai musiikin puuttuminen kun porukalla heitettiin keihästä track 'n fieldissä, vieläkin on näpit kipeät :D kun ottaa huomioon että emun versio oli jotain 0.0.2 niin homma toimi vallan mainiosti (video) Saa nyt nähdä miten Sony tähän reagoi, kun kyseessä ei ole hakkerointi tai modaus vaan blu-rayn ominaisuus jota kautta tuskin pääsee käsiksi koneen tehoihin.

Osoite on sama kuin muissakin ongelmatilanteissa: fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Kannattaa lisäksi kysyä ostoliikkeestä, jos heillä olisi tietoa tilpehöörin kohtalosta.

Stockmannilla on ainakin semmonen käytäntö, että ne haluaa kaiken mitä alkuperäisessä paketissa tuli, mutta ne lähettää eteenpäin vain hajonneet vehkeet. Ehjät pysyy kaupassa.

PS3 ominaisuudet / hyödyt

Eli tänään pitäs oma PS3 saapua. Mitäs kaikkea tuolla vehkeellä nyt sitten voi tehdä, muutakuin pelata ja kattoa bluray elokuvia? Linuxin vissiin pystyy asentamaan, mitäs kaikkea sillä linuxilla sitten voi tehdä, eli mikä on hyöty? Divx elokuviakin pystyy katsomaan vai? Entä xvid? Entäpä mitä muuta? :cool:

Ylös Bottom