Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Vinnie sanoi:
mutta mikäs tuo nappula tuossa analog-napin paikalla on? pyöreältä näyttää, extra X?

Eiköhän se ole joku XO-ohjaimen vastaavan tapainen global key, jolla pääsee laitteen esimerkiksi asetuksia ja onlinejuttuja värkkäämään lennosta.

Tai sitten siitä kytketään kallisteluominaisuudet (ja analogitatit) päälle ja pois.
 
Vastaus: PlayStation 3

Vinnie sanoi:
mutta mikäs tuo nappula tuossa analog-napin paikalla on? pyöreältä näyttää, extra X?
Eiks tämä ollu se XO:sta ripattu valikkonappi.

Jäi kyllä pahasti urean maku suuhun PS3:sta. Karvaasti petyin
Sonyyn. Vaikuttaa että tämä on vain HD-päivitetty PS2,5. Ois
voinut kuvitella, että vuoden pitemmällä kehittelyllä oltaisiin
saatu jotain pesäeroa esim. XO:hon. Käytännössä pelkkä
Bluray asema ei riitä ainakaan mulle. Järkyttävä hinta, muilta
apinoidut ideat ja sama vanha kynynen DualShock ohjain.
Se banskukin olis takuulla ollut mielenkiintoisempi.

Ja tuon versio kusetuksen oisivat voineet jättää kopioimatta
MS:ltä. Sony pitäköön tunkkinsa, eivät saa mun rahoja.
 
Vastaus: PlayStation 3

Joo totta. Mielestäni Heavenly Sword, MGS4, FFXIII, Naughty Dogin uusin jne. vaikutti todella säälittävältä. Ja kaiken lisäksi tuo tunnin mittainen esityshän selvästi sisälsi kaiken mitä PS3 tulee tarjoamaan koko (noin 5-10 vuoden?) elinkaarensa aikana. En kyllä hanki..
 
Vastaus: PlayStation 3

Morred sanoi:
Yhdyn -mic-:in mielipiteisiin, aika säälittävältä vaikutti
Kuten myös, mutta toisaalta ihan hyvä ettei ole heti tarvetta kiikuttaa 600€ kaupan tiskille.
XO ajaa asiansa pääpelikoneena, katsotaan sitten ensi kesänä jos olisi jo jotain
hittipelejä ulkona...
Heilutteluohjain on mielestäni turhänpäiväinen lisäys, PSP-kytköksestä toivottavasti saa
revittyä jonkinasteista huumoria.
 
Vastaus: PlayStation 3

Tuota noin, vaikka olen aina itse sitä mieltä että sodassa ja bisneksessä kaikki käy niin jo nyt on hemmetti kun firma ensin vähättelee kilpailijoiden ominaisuuksia ja sitten ainoat uudistukset koneeseen on kopioitu kilpailijoilta. Olisivat nyt voineet kopioida vaikka XOn padin samalla niin ei tarvisi kärsiä tuosta hemmetin dualshitistä enää.

Köyhä näytös Sony. Ellei paranneta niin leiriydyn MSn alueelle.
 
Vastaus: PlayStation 3

Aika negatiivista porukkaa foorumeilla. Jotkut heittivät kommenttia kyllä sarkasmilla, mutta moni tosissaan. Oma mielipiteeni koneesta vain vahvistui näiden tietojen jälkeen; kone on jumalainen.

Ohjain pidetään about samanlaisena, vain paranneltuna ja päivitettynä. Grafiikat peleissä mahtavia (jolla ei nyt sinänsä ole niin väliä, koska pelejä pelataan kuitenkin muun takia kuin graffojen), tehoja löytyy varmasti niin että voidaan tehdä monimutkaisia pelejä ja ilmoitetut pelit vaikuttavat kaikki mielenkiintoisilta.

Pitäisikö olla Sonyn ilmoituksiin ja näyttöihin siis pettynyt sen jälkeen kun olen ostanut XO:n, sille 2 peliä (oblivion ja GRAW) ja muita hyviä pelejä on tulossa vasta hamaassa tulevaisuudessa, vaikka kone on ollut markkinoilla jo ikuisuudet.

Eli mun mielipide nopiasti: mielenkiintosia pelejä, sopiva hinta koneen varustukseen nähden, hyvä ohjain.

Älkää kuunnelko hypeä niin ei tule tuollaisia pettymyksen tunteita.
 
Vastaus: PlayStation 3

En myöskään ole ollenkaan pettynyt. 1080p ja 60fps Gran Turismoon saavat kuolan valumaan... mmm... Paljon hyviä pelejä tulossa ja varsinkin sitten kun pelitalot laajemmassakin mittakaavassa ottavat mallia Polyphony Digitalista, tulevaisuus lupailee aikamoista silmäkarkkia :)

P.S. Sony kuunteli fanien valitusta uudesta bumerangi-ohjaimesta ja palasi takaisin maailman parhaaseen ohjaimeen, muutamin kehityksin tosin. Saa nähdä miten gyro toimii.
 
Vastaus: PlayStation 3

Huh, surkea show kyllä. Sony epäonnistui kehittämään minkään näköistä jännitystä laitteesta. Ohjaimen perinteisyys ja hinta onnistui latistamaan fiilikisä vielä entisestään. Tuo liikkeentunnistus hommakin oli vain lähinnä säälittävä.Uusin uudistus on surutta apinoitu muilta. Tuo PSP peruutuseili juttu oli kyllä ihan hauska lisä...
 
Vastaus: PlayStation 3

Pibe sanoi:
Pitäisikö olla Sonyn ilmoituksiin ja näyttöihin siis pettynyt sen jälkeen kun olen ostanut XO:n, sille 2 peliä (oblivion ja GRAW) ja muita hyviä pelejä on tulossa vasta hamaassa tulevaisuudessa, vaikka kone on ollut markkinoilla jo ikuisuudet.

Täytyy olla aika naiivi jos uskoo suurimman osan Sonyn esittelemistä peleistä tulevan ennen vuoden 2007 loppua ulos. Siihen mennessä Xympyrällä on kyllä sangen tasokas kollaasi pelejä ulkona.
 
Vastaus: PlayStation 3

Mielenkiintoisia kysymyksiä heräsi myös siitä, mistä Sony vaikeni. Miten käy lopullisessa paketissa joidenkin ennakkoon luvattujen ominaisuuksien kanssa: Ovatko pelit nyt sitten todellakin aluekoodittomia? Sisältyykö esiasennettu Linux pakettiin? Onko luvassa myös 1080p-kuvaa myös pelikäytössä eikä vain videotoistossa? Ja niin edelleen.

Sony on perunut puheitaan jo siinä määrin, että olisi mukava saada näihinkin asioihin varmistus jo ennen keväistä marraskuuta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Psyko sanoi:
...maailman parhaaseen ohjaimeen, muutamin kehityksin tosin. Saa nähdä miten gyro toimii.

[MINI-PROVO]Perkeleen kömpelö ja vanhanaikainen se ohjain on. Tatit ovat tunnottomat ja niiden sijoittelu perseestä[/MINI-PROVO]. :p
 
Vastaus: PlayStation 3

PS3, niin ja näin.

Pelit näyttävät hyviltä ja kyllähän kone tiukempi rauta on kuin Xbox360.
Itse petyin siihen, että koneeseen ei tullutkaan kaikkia luvattuja ominaisuuksia (mm. kahden näytön tuki olisi ollut mahtava ominaisuus esim. kaverin kanssa pelattaessa) ja hinta on nostettu mielestäni satasen verran liian ylös. Vajaavaista pakettia nyt on aivan turha alkaa ostelemaan.

Kieltämättä paha maku jäi suuhun, nimen omaan lunastamattomilla lupauksilla. Nyt pitää jäädä odottelemaan marraskuuta ja ensitunnelmia peleistä. Nähtäväksi jää koenko paketin kuuden sadan euron arvoiseksi...:rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 3

Teppo_Holmqvist sanoi:
[MINI-PROVO]Perkeleen kömpelö ja vanhanaikainen se ohjain on. Tatit ovat tunnottomat ja niiden sijoittelu perseestä[/MINI-PROVO]. :p
Täytääpä myöntää, että paras ohjain tuo PS2:n on, mutta maku(ja fani-)asiotahan nuo ovat. Teppohan voisi kertoa mikä hänen mielestään on paras ohjain?
 
Vastaus: PlayStation 3

Eih, ilman tärinöitä ei vaan voi pelata mitään räiskintäpeliä :(
Tarvii vissiin ostaa joku tärinällinen ohjain erikseen jos sellasia löytyy.
 
Vastaus: PlayStation 3

pziuz sanoi:
Täytääpä myöntää, että paras ohjain tuo PS2:n on, mutta maku(ja fani-)asiotahan nuo ovat. Teppohan voisi kertoa mikä hänen mielestään on paras ohjain?

Olen kyllä Tepon kanssa samaa mieltä siitä että DS on vanhainaikainen ja nykystandardeilla kilpailijoiden totaalisesti ohittama ohjain. Dreamcastissa oli jo parempi ohjain, Xboksin pikkuohjain on parempi, kuution ohjain on valovuosia edellä ja tuo tuore XOn padi luonnollisesti myös paljon parempi kaikin puolin. En voinut uskoa että Sony jatkaa samalla kaavalla vaikka olenkin tyytyväinen että se törkeä banaani sai lähteä.
 
Vastaus: PlayStation 3

keiu sanoi:
Olen kyllä Tepon kanssa samaa mieltä siitä että DS on vanhainaikainen ja nykystandardeilla kilpailijoiden totaalisesti ohittama ohjain. Dreamcastissa oli jo parempi ohjain, Xboksin pikkuohjain on parempi, kuution ohjain on valovuosia edellä ja tuo tuore XOn padi luonnollisesti myös paljon parempi kaikin puolin. En voinut uskoa että Sony jatkaa samalla kaavalla vaikka olenkin tyytyväinen että se törkeä banaani sai lähteä.

Kuten sanoin makuasioita. ;)
Mun mielestä olisi ollut kiva pelata sillä banaanilla vaikka ois kuinka tyhmännäköinen. Olisi voinut tuntua kädessä kuitenkin hyvältä. Suuret kahvat olisivat olleet plussaa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Surkeeta. Miksi Sony pelkuroi? Olisivat jättäneet "bumerangin", olisipahan ollut ergonomisempi kuin DualShock. Mitä tulee "banaanin" ulkonäön valittamiseen, SE on myös aika surkeeta. Hei camoon, se on vain ohjain. Eikös tärkeintä olisi ollut miltä se TUNTUU, kuin miltä se NÄYTTÄÄ?

Ei Dual Shockaan ole ihan toivoton tapaus, kyllä sillä Heavenly Swordin kaltaisia pelejä pelaa erittäin hyvin. GameCuben ja nykyinen Xboxin ohjain ovat vain mukavampia pitää kädessä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Kaikki ohjaimet saa niellä pölyjään wiin ohjaimen tullessa. Nykyisistä ohjaimista parhaiten käteen istuu DS ja sen jälkeen XO:n ohjain. Paras materiaali on XO:n ohjaimessa ja se on paras ajopeleihin, mutta sen tattisijoittelu on huonompi kuin DS:ssä. Samoin tateissa olevat kuopat ovat huono keksintö. Liipaisimet taasen ovat mahtava homma.

Itse PS3:een vielä sen verran Tepolle, että en uskokan kaikkien noiden pelien tulevan lähellekän julkaisuun, mutta paljon on hyviä pelejä luvassa. Julkaisuun ja sen lähitulevaisuuteenkin tulee varmasti monia "puolhelmiä".

Eniten odotan kuitenkin FFXIII:tä. Sen jälkeen MGS:ää.

EDIT: Ja noihin hyviin peleihin luotan sen takia, että yhdelläkän sonyn koneella ei pelattavasta ole ollut puutetta missään vaiheessa. Uskon saman tahdin jatkuvan.
 
Ylös Bottom