Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 3

Vastaus: PlayStation 3

Onko kellään tietoa saako mihinkään peliin tausta musiikkia koska kovolla on 300^ biisiä joita voisi kuunnella?
Omien biisien soitto toimii toistaiseksi vain muutamassa harvassa pelissä, esim. Super Stardust HD:ssä, Pixeljunk Monstersissa ja Burnout Paradisessa. Omat musiikit saa soimaan pelien omien valikoiden kautta, jos custom-soundtrackeja tuetaan. Musiikin toistaminen suoraan XMB:stä pelin aikana ei toistaiseksi ole mahdollista.
 
Vastaus: PlayStation 3

Omien biisien soitto toimii toistaiseksi vain muutamassa harvassa pelissä, esim. Super Stardust HD:ssä, Pixeljunk Monstersissa ja Burnout Paradisessa. Omat musiikit saa soimaan pelien omien valikoiden kautta, jos custom-soundtrackeja tuetaan. Musiikin toistaminen suoraan XMB:stä pelin aikana ei toistaiseksi ole mahdollista.

Pakko korjata, kun kerranki pääsee sua korjaamaa. :p

Eli Monsters ei tue vielä, vaan Eden. Monstersiin tulossa kyllä patchi.

Ja XMB:stä suoraan toimii Warhawkissa.
 
Vastaus: PlayStation 3

Eli Monsters ei tue vielä, vaan Eden. Monstersiin tulossa kyllä patchi.
Seison korjattuna. Menin sekaisin, kun mielessä pyöri vielä firmisversio 2.40:n esittelyvideo, jossa nimenomaan Monstersissa sai omat musiikit toimimaan.

Ja XMB:stä suoraan toimii Warhawkissa.
Oikeassa olet tämänkin suhteen. Warhawkia en ole "ehtinyt" (lue: jaksanut/viitsinyt) pelata viimeisimmän päivityksen jälkeen, joten tuo XMB-musatoistokin unohtui.
 
Vastaus: PlayStation 3

Myös High Velocity Bowling - pelissä saa omat musiikit kuulumaan pelin valikosta.
 
Vastaus: PlayStation 3

Myös High Velocity Bowling - pelissä saa omat musiikit kuulumaan pelin valikosta.
Jep. Listani koostui vain esimerkeistä, eikä sen ollut tarkoitus olla täydellinen. Ehkä tulevaisuudessa jonkin päivityksen myötä saadaan custom soundtrack -tuki kaikkiin peleihin, tai sitten ei.
 
Vastaus: PlayStation 3

Miksi ei muuten pysty PS ykkösen muistikortista tietoja siirtämään PS3? En haluaisi pelata kaikkea läpi uudestaan.
 
Vastaus: PlayStation 3

Itsellä ko. laite ainakin luki PSOne:n muistikortteja, kortit ovat Sony omia, joten ilmeisesti kyse on siitä.
 
Vastaus: PlayStation 3

Itsellä ko. laite ainakin luki PSOne:n muistikortteja, kortit ovat Sony omia, joten ilmeisesti kyse on siitä.
Sama täällä. Muistikorttiadapteri toimi ongelmitta kaikkien PS1/PS2-muistikorttien kanssa, mutta ne olivat kaikki ihan Sonyn originellikortteja.
 
Vastaus: PlayStation 3

Sama täällä. Muistikorttiadapteri toimi ongelmitta kaikkien PS1/PS2-muistikorttien kanssa, mutta ne olivat kaikki ihan Sonyn originellikortteja.

Selvä, elikkäs pitää sitten siirtää PS ykkösen tallennukset PS ykkösellä toiseen korttiin, hyvä että on sekin kotona tallella.
 
Vastaus: PlayStation 3

Selvä, elikkäs pitää sitten siirtää PS ykkösen tallennukset PS ykkösellä toiseen korttiin, hyvä että on sekin kotona tallella.

Mulla sonyn oma adapteri tunnistaa ja jopa toimiikin joytechin 360paikkasen PSone kortin kanssa, vaikka pleikkariykkösessäni se ei ole koskaan toiminut... Joskus näinkin päin:D
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt on ihan pakko kysyä tyhmä kysymys joka on vaivannut jo PS2 ajoilta : D Eli mistä PS3 oikeasti pitäisi sammuttaa? Pitääkö siihen jättää punainen valo palamaan milloin se jää ns valmius tilaan? Itse olen tottunut ottamaan virran pois takaa..
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt on ihan pakko kysyä tyhmä kysymys joka on vaivannut jo PS2 ajoilta : D Eli mistä PS3 oikeasti pitäisi sammuttaa? Pitääkö siihen jättää punainen valo palamaan milloin se jää ns valmius tilaan? Itse olen tottunut ottamaan virran pois takaa..
PS3:n saa valmiustilaan painamalla PS - näppäintä ja valitsemalla sieltä "sammuta järjestelmä".

Valmiustilassa PS3:n etupaneelissa palaa punainen valo.

Ihan kokonaan virrat saa pois PS3:n takapuolelta, jolloin punainen valokin sammuu.

Itse en jätä PS3:sta koskaan valmiustilaa. Turhaa virrankulutusta vain.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt on ihan pakko kysyä tyhmä kysymys joka on vaivannut jo PS2 ajoilta : D Eli mistä PS3 oikeasti pitäisi sammuttaa? Pitääkö siihen jättää punainen valo palamaan milloin se jää ns valmius tilaan? Itse olen tottunut ottamaan virran pois takaa..

Oikea tapa on ensin sammuttaa virta joko ohjaimella PS nappulalla tai painamalla konsolin virtanappulaa pohjassa ja sitten sulkea koneen takaa päävirtakytkin.
 
Vastaus: PlayStation 3

Nyt pitäisi luultavasti Pleikka kolmonen hommata myös omaan talouteen joten kertokaa hyvät ihmiset mitä eroa tuolla 40gb:n versiolla on verrattuna tuohon uuteen 80gb:n versioon kuin kovalevyn koko? Onko teknisissä seikoissa jotain parannusta tms.? Ilmeisesti dualshock-ohjainta on päivitetty tähän uuteen versioon. Onko tuolla kovalevyn koolla oikeasti merkitystä? Ovatko 40gb:n omistajat kaivanneet lisätilaa vai oletteko pärjänneet nykyisellä hyvin?

Nyt olisi nimittäin Gigantissa huomisesta lähtien 40gb:n kone kahdella pelillä tarjouksessa 399. Ostaisinko siis tuon vai uuden version 479 hintaan? Olisin kiitollinen jos hieman listaisitte asioita jomman kumman version puolesta.
 
Ylös Bottom