Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot
Itse tilasin netanttilasta tarkan pohdiskelun ja foorumi lueskelun jälkeen. Tuntui että tavaraa tulee Anttilaan reipasta tahtia eikä toimitukset veny. Pari viikkoa siinä meni kun konsoli tuli kotiin. Tilattu siis siinä tammikuun 4.
Onkohan kukaan nähnyt konsoleita Pohjois-Savon/Kuopion lähialueen kaupoissa? Alkaa jo sapettaa kun 3 kuukautta,siis julkaisusta lähtien, olen odotellut oman pleikkarin saapumista vaikka ennakkotilasin silloin joskus... Kahdesta kaupasta on jo tilaus tehtynä, mutta ei kuulu eikä näy! "Tulee julkaisuna" oho ei tulekaan, "tulee jouluksi" oho ei tulekaan, "tulee tammikuun aikana" oho ei tulekaan, "viikolla 7 se tulee" jne... Sokerina pohjalla on se fakta että kaverini tilasi laitteen pari päivää ennen julkaisua ja sai jouluksi... Anteeksi tämä yöllinen tunteenpurkaus.
Itse tilasin netanttilasta tarkan pohdiskelun ja foorumi lueskelun jälkeen. Tuntui että tavaraa tulee Anttilaan reipasta tahtia eikä toimitukset veny. Pari viikkoa siinä meni kun konsoli tuli kotiin. Tilattu siis siinä tammikuun 4.