Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Olisiko normi PS4-paketti 320€ arvoinen? Sain 20% alennuskoodin yhteen elektroniikka tuotteeseen Kodin Ykkösestä.
No kyllä tuolla hinnalla ostaisin. Pelit sitten täältä käytettynä halvalla niin oiva paketti on. Halvimmillaan peli bundle taitaa olla verkkokaupassa ja muualla 399€.

Olisiko normi PS4-paketti 320€ arvoinen? Sain 20% alennuskoodin yhteen elektroniikka tuotteeseen Kodin Ykkösestä.

Ainakin pääkaupunkiseudun Kodin 1:stä paketit ovat totaalisen loppu. Lisää tulee luultavasti torstaina, kun koodi ei ole enää voimassa.

Ainakin pääkaupunkiseudun Kodin 1:stä paketit ovat totaalisen loppu. Lisää tulee luultavasti torstaina, kun koodi ei ole enää voimassa.

Yleensä noita Keskon lippusia on voinut hyödyntää myös tilaustuotteisiin, joita ei tilaushetkellä ole varastossa. Pitää vain jo tilausta tehdessä lyödä kuponki tiskiin.

Yleensä noita Keskon lippusia on voinut hyödyntää myös tilaustuotteisiin, joita ei tilaushetkellä ole varastossa. Pitää vain jo tilausta tehdessä lyödä kuponki tiskiin.

Hyvä idea, mutta eipä onnistunut. Myyjä ilmoitti että heitä on kielletty ottamasta tilausta vastaan, vaikka olisin maksanut laitteen saman tien.

Ite menin ostamaan Kodin1 konsolia viime viikolla, koska -20%.
Nooh konsoleita ei hyllyssä mutta tilasin koneen. Myyjä sano että saan alennuksen, koska olen tilannut koneen tarjouksen aikana.
Nyt vielä puhelimessa tarjousviesti, jolla saan ostoksesta 20€ alennusta, joten konsolille jää hintaa n.300€

Ite menin ostamaan Kodin1 konsolia viime viikolla, koska -20%.
Nooh konsoleita ei hyllyssä mutta tilasin koneen. Myyjä sano että saan alennuksen, koska olen tilannut koneen tarjouksen aikana.
Nyt vielä puhelimessa tarjousviesti, jolla saan ostoksesta 20€ alennusta, joten konsolille jää hintaa n.300€

Olipa epäreilua että sinun suunnalla sai varata tuohon tarjoushintaan. Jyväskylän Kodin1:ssä varaaminen ei ollut sallittu.
Tuota 20€ et todennäköisesti voi käyttää hyväksesi sillä tuo 20%-alennus lapukka sanoo että ei muita alennuksia. Mutta kerro toki jos onnistui.

Tänään 1.12 Discshopilta saa kaikki tuotteet -10% koodilla CYBERMON, joten PS4+GTA V paketille jäi postikuluineen hintaa 382€. Jäljellä näytti olevan vielä 13kpl.

Mistä tätä saa tilata ja mihin hintaan? Tuo harmaa väritys on kyllä niin nostalgia latautunutta kuin vain olla ja voi. Vertautuu kuusnepan siniseen taustaväriin.

[video=youtube_share;9XHTOGXUV9c]http://youtu.be/9XHTOGXUV9c[/video]

1_3.jpg

Kiitos vinkistä! Hinta 499 €.

Pitää tosiaan tuo Verkkokaupan mahdollisuus käyttää hyväksi. Eihän sitä koskaan tiedä.. :) Mutta itsellä on kyllä tässä lähiaikoina valkoisen ps4 hankkiminen tähtäimessä.

Pitää tosiaan tuo Verkkokaupan mahdollisuus käyttää hyväksi. Eihän sitä koskaan tiedä.. :) Mutta itsellä on kyllä tässä lähiaikoina valkoisen ps4 hankkiminen tähtäimessä.

Jep, tämä kortti tullaan kyllä katsomaan loppuun asti. Tuo väri on vain niin nostalginen kuin olla voi.

Brittiläinen PlayStation Access avaa paketin ja esittelee tämän juhlamallin. Rauta on samaa kuin muissakin pleikkareissa, ainoastaan ulkokuori poikkeaa.

[video=youtube_share;P3OWVkCDgvQ]http://youtu.be/P3OWVkCDgvQ[/video]

Paljonkohan tuosta juhlavuoden PS4 sais 10-20 vuoden päästä jos tuollaisen ostais ja pitäisi avaamattomana. Toisaalta vois kokeilla onnea tuossa verkkokaupan arvonnassa. Mutta en tiedä, kun itse ei ole mikään hirveä keräilijä niin voi olla, että jätän asain vain haaveiluksi :D

Paljonkohan tuosta juhlavuoden PS4 sais 10-20 vuoden päästä jos tuollaisen ostais ja pitäisi avaamattomana. Toisaalta vois kokeilla onnea tuossa verkkokaupan arvonnassa. Mutta en tiedä, kun itse ei ole mikään hirveä keräilijä niin voi olla, että jätän asain vain haaveiluksi :D

Luulen parhaimmat voitot tehtävän tänä jouluna. Eli suoraan vaan verkkohuutokauppaan. Maailmalta löytyy varmasti kysyntää. Vuosikymmenien päästä ei koko laitetta saa enää välttämättä edes pelikuntoon käynnistettyä. Paras siis laittaa heti tulille tai kiertoon.

Luulen parhaimmat voitot tehtävän tänä jouluna. Eli suoraan vaan verkkohuutokauppaan. Maailmalta löytyy varmasti kysyntää. Vuosikymmenien päästä ei koko laitetta saa enää välttämättä edes pelikuntoon käynnistettyä. Paras siis laittaa heti tulille tai kiertoon.
Itse luulen että parhaimmat voitot tehdään hamassa tulevaisuudessa avaamattomien yksilöiden kohdalla. Sealed se on josta keräilijät maksavat.

Tuo Elisa / Saunalahti (Tai muut operaattorit) on mm. siitä hyvä että kenellä ei ole heti heittää tiskiin 400€ eikä halua näitä yleisiä Klarnan tilejä sekä laskuja niin tuon saa kuitenkin suhteellisen pienellä kk -maksulla lunastettua pois ja maksettua kokonaan milloin haluaa. Oletan siis että sama tyyli tuon myynnissä kuten operaattoreilla on puhelimissa nykyisin. Eli luottokauppa ilman kolmansia osapuolia.

Ylös Bottom