PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

OK

Well-Known Member
Tuota alempaa valkoistakaan? Itse päädyin nappaamaan juuri tulleella Verkkokaupan 359e hinnalla..
Juu tuota valkoista mallia tarkoitin. Tuotesivulla lukee "in stock", mutta ostoskoriin lisäämisen jälkeen tulee tieto ettei tätä ole enää tarjolla.

Tuota alempaa valkoistakaan? Itse päädyin nappaamaan juuri tulleella Verkkokaupan 359e hinnalla..
Vaikka huomioisi Suomen korkean ALV:n, Suomessa PS4:n hinta on tarjouksissa ja paketeissa korkea. Vieläkö näissä on se turha maahantuoja välissä (Nordisk Film)? Kilpailu on vähäistä. Verkkokauppa.com on viime vuosina nostanut reilusti hintojaan. Jos Citymarket (K-ryhmän katteet tiedetään) myy joka myymälässä yleisesti PS4 Prota 349 euron hintaan ollen paras paikka se ostaa, aika paljon on kilpailutilanteessa parantumisen varaa kuluttajan näkökulmasta. Jos vertaa Yhdysvaltoihin, Britanniaan, Saksaan, Italiaan. Kun sovittaa Suomen arvonlisäverokantaan, euron dollarikurssiin sekä Xbox one S:n Suomen hintaan suhteessa sen hintaan USA:ssa ja muualla, PS4:n hinnoissa on tippumisen varaa. Esim. 500 Gt:n Xbox One S -konsoli ja Forza Horizon 3 Hot Wheels -paketti Suomen 24%:n ALVilla 185 euroa toimituskuluineen. Pelkkä konsoli verkkokauppa.comissa 179 eli noin USA:n hinnat euroiksi muutettuna. PS4:sta saa 200 dollarilla yleisesti tällä hetkellä USA:sta ilman ALVia (pelienkin kanssa jopa), Suomessa Verkkokauppa.comin Black Friday -huipputarjous oli 300 euroa 500 gigatavun mallista, mikä on normaali hinta (ensimmäinen tarjous kaikista oli tämä, ehkä virhe?). USA:ssa on ollut jatkuvasti Uncharted 4 ja PS4 500 gigatavun konsoli halvalla myynnissä, Suomeen näitä nippuja ei tule. PS4:llä on ilmeisesti niin hyvä kysyntä, että katteet voidaan pitää parempina kuin Xbox Onen kohdalla.

Juu tuota valkoista mallia tarkoitin. Tuotesivulla lukee "in stock", mutta ostoskoriin lisäämisen jälkeen tulee tieto ettei tätä ole enää tarjolla.
Minulla on näyttänyt Saksan ALVillista hintaa 399 jo pitkään + toimituskulut. Molemmat olivat 284 ilmaisine toimituskuluineen Suomeenkin, Suomen korkeampi arvonlisäverokanta nosti hintaa jonkin verran.

Ylös Bottom