Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kyllä ne joillekki vielä tarkoittaa. Kivat sakot rapsahtaa Discshopille, kun maahantuoja/Sony kuulee tuosta.

Tukkapöllyä sietäisivät Discshopilla saadakin. Ei ole reilua tämä, että me muut vietetään iltaa peukaloita pyöritellen. Tosin auttaako mikään toruminen, jos maine julkaisupäiviä rikkovana firmana tuo tehokkaasti tilauksia sisään?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tukkapöllyä sietäisivät Discshopilla saadakin. Ei ole reilua tämä, että me muut vietetään iltaa peukaloita pyöritellen. Tosin auttaako mikään toruminen, jos maine julkaisupäiviä rikkovana firmana tuo tehokkaasti tilauksia sisään?

Nuo sanktiot street daten rikkomisesta ovat todennäköisesti sitä luokkaa, että firma kuin firma jää sakkojen maksamisen jälkeen miinukselle. Itselle riittäisi se, että kone tulisi julkaisupäiväksi mutta se ei VPD:n kohdalla ole mahdollista. Jos jostain marketista sattuu perjantaina vielä kone löytymään, niin laitan kyllä kylmästi paketin asiakaspalautuksena takaisin kunhan se postin lakkoilijoiden jäljiltä tänne saapuu...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

En usko että Discshop joutuu mihinkään pulaan, heillä on taatusti kaikki mietittynä valmiiksi jos joku alkaa jotain kyselemään. On postin lakkoa ja lähetyspaikka poikkeuksellisessa lokaatiossa. Minkä sille mitään voi että posti olikin tehokas :rolleyes:

Sitä paitsi, käytännössä se iso julkaisu on jo tapahtunut, ei Sonyä varmastikaan kiinnosta jos joku mitättömän pieni eurooppalainen firma on toimittanut muutamat kymmenet pleikat asiakkailleen, onhan euroopan storekin auki ja väki saa sieltä ostella sisältöä. Jos Sonyllä asian suhteen oltaisiin kovin tiukkoja, networkki aukeasisi vasta perjantaina ja sitä ennen ei konsolilla tekisi mitään.

Joten nyt te kukkahattuilijat, jäitä hattuun, saatte omanne ihan lähipäivinä :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko gigantissa maan kalleimmat konsolit? 469 näyttää hinnaksi nettikaupassa. Ovatko noi edes ottaneet mitään varauksia laitteesta vai myyvätkö kaikki myymälöistä?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Discshop ei pettänyt taaskaan :) Aikaisemminkin sieltä tilaillut ja esim The Last of Us ja GTA tuli pari päivää ennen julkkaria :) pitäisi varmaan huomenna käydä katselemassa kaupoista joko pelit olisivat hyllyssä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tähän olisi kyllä hyvä saada joku selvyys. Siellä on kuitenkin julkaisutilaisuus ylihuomenna ja myyvät kymmeniä koneita suoraan asiakkaille ilman varausta.

Kyselin tätä ja tällänen oli vastaus: "Yömyyntitapahtuman sponsori Nordisk Film on järjestänyt kampanjamielessä tapahtumaan 50 kappaleen erikoiserän, joiden osto-oikeus arvotaan. Konsolit eivät siis ole Verkkokauppa.comin tukkureiltaan tilaamia kappaleita."
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kyselin tätä ja tällänen oli vastaus: "Yömyyntitapahtuman sponsori Nordisk Film on järjestänyt kampanjamielessä tapahtumaan 50 kappaleen erikoiserän, joiden osto-oikeus arvotaan. Konsolit eivät siis ole Verkkokauppa.comin tukkureiltaan tilaamia kappaleita."

Soitin tänään verkkokaupan asiakaspalveluun ja kyselin oman tilaukseni perään joka on tehty 23.3.2013. Sain vastaukseksi että he eivät ole saaneet vielä konsoleita varastoon. Samalla lailla vastattiin minulle yömyyntitapahtumasta että ne tulee eri paikasta kun tukkurilta! Nyt on kyllä tukkuri tai verkkokauppa itse kussut pahasti hommansa. Konsolin julkaisu on kolmen päivän sisällä ja heillä ei ole laitteita varastossa. Kuitenkin taitaa olla suomenniemellä isoin elektroniikkaketju! Kyllä ottaa päähän kun tuli tilattua verkkokaupasta. Täytyy varmaan huomenna käydä kysymässä paikallisesta expertistä että olisiko heillä konsoleita perjantaina saatavilla!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ennakkovarasin oman PS4:sen jo kesäkuussa verkkokauppa.comista ja sain vahvistuksenkin että minulle on todennäköisesti riittämässä tuotetta. Olen nyt tuijottanut omaa sähköpostiani koko viikon ja seuraillut tilannetta mutta alkaa vaikuttaa siltä ettei sitä pleikkaria tule tällä viikolla, mikä on aika syvältä. Eniten hermostuttaa tuo verkkokaupan käytös asian suhteen, väitetään ettei tiedetä että mitä tulee ja milloin ja minne mutta itse uskon että pleikkarit on jo keskusvarastolla tai ainakin kauppiaalla on ihan varsmasti tieto että missä ne pyörii, sitä ei vaan voida myöntää, mutta miksi? Onko sony vaatinut että suu pidetään kiinni ja tiedot ovat salaisia julkaisuun asti vai onko verkkokaupan tukkureilla oikeasti niin pahoja ongelmia että niitä pleikkareita ei ole edes vielä verkkokaupalla? Vai sotkeeko postin lakko tätä jotenkin ja verkkokauppa ei yksinkertaisesti uskalla luvata mitään ihan vaan sen takia että suurin osa asiakkaista ei tule saamaan pleikkaria postin sekoilun takia ja huudothan siitä tulee? Ihme juttu, mut ei kai tässä auta kuin odotella ja jatkaa kyttäämistä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Minullekin tuli about kuukausi sitten s-postia verkkokaupasta että tulen saamaan ensimmäisestä erästä. Silloin olin luottavaisin mielin enkä edes katsellut mitään plan btä kun olin varma että sen saan julkaisuksi. Nyt harmittaa kun porukka on tilaillut n.kuukausi sitten ja tyyliin heillä on jo konsoli postissa tai parhailla jo kotona tulilla!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joo, verkkokaupasta täältäkin on tosiaan omasta mielestä hyvissä ajoin tilattu. Ilmoitusta ei todellakaan tullut mailissa 7.11 kuten he väittävät että ne ovat lähteneet. Sain kauhean vaivan jälkeen myös infon että ei konetta riitä kun itse sähköpostilla pommittelin sinne. Kiitti letuista verkkokaupalle ja suuntaan ostokseni tästä eteenpäin muualle mikäli mahdollista.

Onneks muualta nyt on konsoli tiedossa vaikka hieman joutuu ajelemaan. AC4 sentään sieltä sai, ihme.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Discshop oli postannut sivuillensa. Eipä tuossa nyt mitään uutta tietoa sinänsä ole. Toivottavasti tuon bundlen julkaisupäivä nyt on tuo 13:sta, toki aikasempikin käy :)

Ensimmäinen Playstation 4 -erä on myyty loppuun ja lähetetty tilaajille; asiakkaamme voivat tarkistaa omalta asiakastililtään, onko heidän konsoli jo lähtenyt matkaan.

Seuraava erä saapunee varastollemme ensi vuoden puolella, näillä näkymin tammikuussa. Valitettavasti emme ole vielä saaneet tarkkaa toimituspäivämäärää.

Playstation 4 + Killzone: Shadow Fall -bundle on myös myyty loppuun ja lähetetään tilaajille joulukuun puolella. Tämänhetkisten tietojen mukaan julkaisupäivä on 13.12.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joo, verkkokaupasta täältäkin on tosiaan omasta mielestä hyvissä ajoin tilattu. Ilmoitusta ei todellakaan tullut mailissa 7.11 kuten he väittävät että ne ovat lähteneet. Sain kauhean vaivan jälkeen myös infon että ei konetta riitä kun itse sähköpostilla pommittelin sinne.

Mikä on tämä hyvissä ajoin? Itse tilasin 9.3. Ja sain 7.11. viestin mahdollisesta konsolista julkaisupäivänä. Vielä ei ole usko mennyt Verkkokaupasta, hiukan kuitenkin pelko kasvaa pinnan alla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mikä on tämä hyvissä ajoin? Itse tilasin 9.3. Ja sain 7.11. viestin mahdollisesta konsolista julkaisupäivänä. Vielä ei ole usko mennyt Verkkokaupasta, hiukan kuitenkin pelko kasvaa pinnan alla.

Elokuun alku, lasken sen hyvissä ajoin tilaamiseksi koska julkaisu on lähempänä joulua kun syksyä kuitenkin. Ja jos ihmiset on tosiaan marraskuussa tilannut vielä ja konsolia saanut toimitukseen. Vaikkakin ei verkkokaupasta mutta kuitenkin. Verkkokauppa ei kuitenkaan ole se pienin liike joten luulisi että asiat on hoidettu hyvin ja konsoleita olisi tarpeeksi tullut.

Eniten tässä verenpainetta toiminnassa nostatti tosiaan se että sitä ilmoitusta ei todellakaan tullut vaikka niin luvattiin, ei olisi mitään ongelmaa ollut jos sen olisi silloin 7.11 saanut niin olisi vielä voinut muualle lyödä tilauksen sisälle ilman mitään ylimääräistä säätöä. Mulla ei siis tuon kanssa mitään ongelmaa ole että ei riittänyt itselle, vaan lähinnä se informaatio(n puute) ja toimintatapa millä tätä on tuolta suunnasta hoidettu.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jopas on outoa. Kävin kysäisemässä ihan itse liikkeestä(verkkokauppa pirkkala) että onko konsoli noudettavissa julkaisupäivänä eli perjantaina. Myyjä sanoi että jos olet saanut ilmoituksen että konsolia riittää sinulle. Olen saanut kyseisen viestin. Sitä myyjä ei osannut sanoa että onko konsolia saatavissa heti aamulla yhdeksältä vai mitenkä. Vahvistusviesti tulee kännyyn kuulemma. Minulle riittää kun neljäksi on ennakkotilaamani konsoli noudettavisssa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jälkiviisaus on viisauden lajeista jaloin. Jos jonkun pitää tässä maassa hanskata logistiikka ja omata yhteydet tukkureihin, on se Verkkokauppa.com. Nyt kuitenkin näyttää pahasti siltä ettei asiakkaiden odotukset vastaa yrityksen kykyä suoriutua tehtävästään. Informaatiota jaetaan säästeliäästi. Vielä kolme päivää ennen konsolin julkaisua on kahdeksan kuukautta aiemmin ennakkotilauksen tehnyt täysin tietämätön miten tässä käy.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Meinaa jo tulla kauhia rumba painella F5:sta sähköpostissa jotta tulisi se lähetysviesti Netanttilalta. Itsehän en tehny tunnuksia netanttilan sivulle kun pistin Ps4 ennakkotilausta kehiin 17.8 päivä, joten en näe sivulta seurantatietoja ja: Tämän päivämäärän jälkeen (15. elokuuta 2013) tehtyihin ennakkotilauksiin emme voi luvata toimitusvarmuutta julkaisupäiväksi.
Saa nähdä riittääkö sieltä konsolia minulle kun tilasin pari päivää myöhässä.

Jos tilasit samasta puljusta laitteen niin kertokaapa sitten kun saatte lähetysviestiä s-postiin. ;)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jälkiviisaus on viisauden lajeista jaloin. Jos jonkun pitää tässä maassa hanskata logistiikka ja omata yhteydet tukkureihin, on se Verkkokauppa.com. Nyt kuitenkin näyttää pahasti siltä ettei asiakkaiden odotukset vastaa yrityksen kykyä suoriutua tehtävästään. Informaatiota jaetaan säästeliäästi. Vielä kolme päivää ennen konsolin julkaisua on kahdeksan kuukautta aiemmin ennakkotilauksen tehnyt täysin tietämätön miten tässä käy.

Kyllähän tuo näin on, Verkkokauppa on sen verran iso liike ja varmasti kysyntää on konsolille ollut ja tämä on tuskin ollut heilläkään mikään yllätys. Luulisi silloin että asiat olisi järjestetty paremmin niin logistiikan ja informaationkin osalta. Uskoisin että suurinta osaa ei juurikaan haittaa tuo että sitä konsolia ei saa, vaan se informaation puute. Toki jos ei oikeasti ole _mitään_ tietoa niin asia erikseen.

Mutta tämän kuun alussa kuitenkin oli julkaisu sen verran jo lähellä joten noita maileja oli porukalle lähtenyt, verkkokaupan mukaan piti kaikille lähteä sai sitä konsolia tai ei. Sinäänsä huvittavaa että eivät edes tarjonneet mahdollisuutta vaihtaa konsolia esim. Killzone bundleen vaan nuo ovat loppuunvaranneet erikseen. Luulisi että toiset olisivat halunneet vaihtaa pelkän konsolin tuohon pakettiin jos nyt ei julkkariksi konetta ja peliä ole erikseen saamassa.

En vaan voi käsittää tota toimintaa mitenkään, ärsyttää suunattomasti ihan kaikkien puolesta kenelle ei ole ilmoitusta tullut, oli sitten tilannut tosiaan ennen kesää, kesällä tai kesän jälkeen. Ei luulisi olevan niin vaikeaa antaa asiakkaille tietoa. Toki ne hanat olisi voinut lyödä kiinni kun tilausmäärä ylittää x kappaletta niin tältäkin ongelmalta olisi vältytty, tai ilmoitettu ajoissa että tuotteen saaminen x päivän jälkeen tilattaessa on epätodennäköistä julkaisuksi.

Ainiin, tässä suora lainaus Verkkokaupan mailista niille ketkä miettivät mahtaako konetta ollenkaan tulla myymälöihin erikseen myyntiin ollenkaan julkaisuksi.

Näitä ei tämänhetkisen tiedon mukaan tule yhtään myymälämyyntiin, vaan kaikki menevät ennakkovarauksiin

Tämä on toinen asia mitä en ymmärrä ihan yleisesti, koskien kaikkia liikkeitä / ketjuja. Mikäli löytyy myymälä niin luulisi että sinne tulee edes x määrä jotain tuotetta saataville eikä kaikkia myydä ennakkoon. Tämä ihan siksi että on muitakin ihmisiä olemassa ketkä eivät varaile ennakkoon tuotteita vaan menevät ihan vielä liikkeestä julkaisuna sitä hakemaan / katsomaan. Toki tähän voi todeta että itku, mitäs eivät ole varanneet ennakkoon. Toki asia on näinkin mutta onhan sillä yleisesti myös tekemistä asiakastyytyväisyyden kanssa tuleeko myymälöihin yhtään saataville.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Meinaa jo tulla kauhia rumba painella F5:sta sähköpostissa jotta tulisi se lähetysviesti Netanttilalta. Itsehän en tehny tunnuksia netanttilan sivulle kun pistin Ps4 ennakkotilausta kehiin 17.8 päivä, joten en näe sivulta seurantatietoja ja: Tämän päivämäärän jälkeen (15. elokuuta 2013) tehtyihin ennakkotilauksiin emme voi luvata toimitusvarmuutta julkaisupäiväksi.
Saa nähdä riittääkö sieltä konsolia minulle kun tilasin pari päivää myöhässä.

Jos tilasit samasta puljusta laitteen niin kertokaapa sitten kun saatte lähetysviestiä s-postiin. ;)

Siis ihmisethän ovat tilanneet vielä marraskuussa Anttilasta ja saavat konsolia, tästä propsit Anttilalle. Samoin Discshopille sekä VPD:lle, heillä on konsolien saatavuuden kanssa sentään informointi toiminut jollain tasolla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Meinaa jo tulla kauhia rumba painella F5:sta sähköpostissa jotta tulisi se lähetysviesti Netanttilalta. Itsehän en tehny tunnuksia netanttilan sivulle kun pistin Ps4 ennakkotilausta kehiin 17.8 päivä, joten en näe sivulta seurantatietoja ja: Tämän päivämäärän jälkeen (15. elokuuta 2013) tehtyihin ennakkotilauksiin emme voi luvata toimitusvarmuutta julkaisupäiväksi.
Saa nähdä riittääkö sieltä konsolia minulle kun tilasin pari päivää myöhässä.

Jos tilasit samasta puljusta laitteen niin kertokaapa sitten kun saatte lähetysviestiä s-postiin. ;)

Tilasin myymälään, joten en tuollaista viestiä edes saa. Mutta laite ei ole lähtenyt myymälää kohden vielä edes(omien tietojen kautta katsottuna), ja tuskin ennen torstaita lähteekään.
 
Ylös Bottom