Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Aloitusviestiin voinee lisätä hyvinkääläisen Vaihtopelit.net, joka ennakkomyy PS4:ää ilmeisesti Suomen halvimpaan hintaan 399 €:
Vaihtopelit.net verkkokauppa

Miinuksena maksu hoituu ainoastaan pankkisiirrolla, mutta sen voinee hoitaa lähempänä julkaisupäivää. Pari julkaisupäivän konsolia olen Vaihtopelien kautta tilannut, ja kumpikin ennakkotilaus hoitui ongelmattomasti.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Terve arvon foorumilaiset, mistäs suosittelette ennakkotilaamaan ps4? Eli onko teil kokemuksii aikasemmista laitteista mistä puljusta kannattaa tilailla... Ja villejä arvauksia koska ps4 tulee myyntiin suomeen? :)

Suosittelen tunnettua kauppiasta läheltä. Joka tarjoaa vielä yömyyntiä ja on luotettava toimija. Listauksen ennakkotilauksia vastaanottavista myymälöistä löytyy tämän ketjun alkupäästä. Tällä tiedolla pleikka nelosen julkaisu voisi osua tuonne marraskuulle kuluvaa vuotta.

Aloitusviestiin voinee lisätä hyvinkääläisen Vaihtopelit.net

Vaihtopelin taustoja yritin selvittää tuloksetta. Näiden 399 € hintalapun tarjoavien puljujen kohdalla oltava nyt tarkkana. Lopullinen hinta tuskin jää tuohon.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vaihtopelin taustoja yritin selvittää tuloksetta. Näiden 399 € hintalapun tarjoavien puljujen kohdalla oltava nyt tarkkana. Lopullinen hinta tuskin jää tuohon.

Ennakkotilasin itse PS3:n vaihtopeleistä aikoinaan ja sain muistaakseni silloin Motorstormin pakettiin matkaan parilla kympillä sekä 15 leffan dvd-boksin. Sen jälkeen ilmeisesti laajentaneet, kun tuolloin ei puljulta löytynyt liikettä kuin ainoastaan varkaudesta muistaakseni. Silloin ainakin sain koneeni ajoissa, eikä hinta muuttunut mihinkään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vaihtopelin taustoja yritin selvittää tuloksetta. Näiden 399 € hintalapun tarjoavien puljujen kohdalla oltava nyt tarkkana.

Kuten sanottu, omalla kohdallani firma on hoitanut jo kaksi konsolijulkaisua kunnialla. Noissakin tapauksissa hinta oli erittäin kilpailukykyinen, kuten Karpaasikin jo PS3:n osalta kommentoi.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Siellä on Amazonin Video Games Best Seller listan kärkipaikalla firman epävirallinen PS4+Watch Dogs -bundle. Kakkosena heti vastaava PS4+Battlefield 4. Ennakoi jotain pelimyynnistä kenties myös täällä. Itse varannut mitään muuta kuin pelkän koneen. Pelit katellaan sitten paikanpäältä tai imutellaan nöyränä vasta kotona.

Lähde: Amazon.com Best Sellers: Best Video Games
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt vuorostaan Saksan Amazon-verkkokauppa ilmoittaa myyneensä oman osuutensa PS4-pelikonsolin julkaisuerästä loppuun.

Lähde: Google Translate
 
Vastaus: PlayStation 4 ostopaikat ja hintatiedot


NetAnttila ilmoittaa linkin takana:

Päivitys 15.8.2013: Tarkentuneet saatavuustiedot
Tämän päivämäärän jälkeen (15. elokuuta 2013) tehtyihin ennakkotilauksiin emme voi luvata toimitusvarmuutta julkaisupäiväksi. PlayStation 4:n julkaisupäivä vahvistetaan myöhemmin.


Konsolinet : Playstation 4 konsoli PS4:lle @ Konsolinet.fi:

HUOM! Ennakkohinta. Playstation 4:n myynti alkaa julkaisupäivänä keskiyöllä klo. 00:00!! Julkaisupäivän erän ennakkomyynti loppuu 16.8.2013. Tämän jälkeen todennäköisyys saada kone julkaisupäivän erästä on erittäin huono! Lopullinen hinta ja saatavuus varmistuu lähempänä julkaisua!


Perinteisesti konsolia silti löytyy markettien hyllyistä, mutta nopeat syövät hitaat tässäkin tapauksessa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Täähän näyttää ennakkovaranneille näittenkin tietojen perusteella hyvältä.

Eli luvataan kone julkkariks. Ei voi muuta kuin myhäillä tyytyväisenä ja odottaa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eli luvataan kone julkkariks. Ei voi muuta kuin myhäillä tyytyväisenä ja odottaa.

Katsotaan vielä se ensi viikko kuitenkin. Sony ilmoittelee mahdollisesti tarkan julkaisupäivämäärän ja muuta asiaan liittyvää. Tämän jälkeen tietää mihin väliin lyö talviloman. :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ottaakohan mikään paikka enää PS4 varauksia vastaan niin että sen sais julkkariksi? Tekis niin pal mieli mennä vaihtaa boksin varaus siihen, kun ei sillä konsolin merkillä ole itselleni väliä, olisi vaan mukavaa pelailla uutta sukupolvea talvilomilla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ottaakohan mikään paikka enää PS4 varauksia vastaan niin että sen sais julkkariksi? Tekis niin pal mieli mennä vaihtaa boksin varaus siihen, kun ei sillä konsolin merkillä ole itselleni väliä, olisi vaan mukavaa pelailla uutta sukupolvea talvilomilla.

Eikäs verkkokauppa.comista voi tilausta vielä laittaa vetämään. En ole ainakaan huomannut, että olisivat ilmoittaneet ennakkotilausten tulleen täyteen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hei,

Mietin että uskaltaako 29.11 kävellä aamulla itsevarmuutta uhkuen läheisiin marketteihin ja käydä hakemassa konsolin pois vai pitäiskö varmuuden vuoks varata jostain että sais enne jouluu sen kotii.



edit: Lisäys viestiin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hei,

Mietin että uskaltaako 29.11 kävellä aamulla itsevarmuutta uhkuen läheisiin marketteihin ja käydä hakemassa konsolin pois vai pitäiskö varmuuden vuoks varata jostain että sais enne jouluu sen kotii.



edit: Lisäys viestiin.

No laita vaikka just johonkin verkkokauppa.comiin varaus menemään ja kiertele silti marketteja, otat sen sieltä mistä ekana saat :) Voit jopa saada sen julkkariksi hyvällä tuurilla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

No laita vaikka just johonkin verkkokauppa.comiin varaus menemään ja kiertele silti marketteja, otat sen sieltä mistä ekana saat :) Voit jopa saada sen julkkariksi hyvällä tuurilla.

Monesta paikasta varaaminen, kun tiedetään että koneita tulee rajoitetusti... 'mulle kaikki nyt heti vaikka olen myöhässä kun arvon ja arvon mitä mä edes haluan mistä haluan kuitenkiii mun on pakko saada ennen kaikkia muita' on toisten PS4 hankkivien huomioonottamista jaloimmasta päästä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hei,

Mietin että uskaltaako 29.11 kävellä aamulla itsevarmuutta uhkuen läheisiin marketteihin ja käydä hakemassa konsolin pois vai pitäiskö varmuuden vuoks varata jostain että sais enne jouluu sen kotii.



edit: Lisäys viestiin.

Prismasta ehkä kantsii mennä katsomaan ekana julkkari päivänä, koska prisma ei myy ps4 ennakkoon.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Prismasta ehkä kantsii mennä katsomaan ekana julkkari päivänä, koska prisma ei myy ps4 ennakkoon.
Tai sit antaa hype-junan mennä ja porskutaa ja käydä hakemassa oman laitteensa sitten alkuvuodesta, kun kaikki laitteiden lapsukset on selvillä ja korjattuna.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse ainakin luotan omaan vakiomestaan, koska tää on pieni asuinpaikka, joten pleikkarilla ei ole varmasti kysyntää yhtä paljo kuin muualla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Monesta paikasta varaaminen, kun tiedetään että koneita tulee rajoitetusti... 'mulle kaikki nyt heti vaikka olen myöhässä kun arvon ja arvon mitä mä edes haluan mistä haluan kuitenkiii mun on pakko saada ennen kaikkia muita' on toisten PS4 hankkivien huomioonottamista jaloimmasta päästä.

No mitä sillä nyt on oikein väliä jos varaa useasta paikasta yhtäaikaa? Eihän ne loput koneet kaatopaikalle mene, vaan ne vapautuu ostajien saataville. Itselläkin on Gamestopissa myöhäinen varaus, ja en tule sitä julkkariksi saamaan niin onko väärin jos menen vaikka Prismaan tai Cittariin katsomaan josko sinne hyllylle olis jääny konsoli. Jos siellä on, ostan sen ja soitan Gamestoppiin että hei mun varaukseni voi laittaa eteenpäin jollekin muulle, kukaan ei häviä mitään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

No mitä sillä nyt on oikein väliä jos varaa useasta paikasta yhtäaikaa? Eihän ne loput koneet kaatopaikalle mene, vaan ne vapautuu ostajien saataville. Itselläkin on Gamestopissa myöhäinen varaus, ja en tule sitä julkkariksi saamaan niin onko väärin jos menen vaikka Prismaan tai Cittariin katsomaan josko sinne hyllylle olis jääny konsoli. Jos siellä on, ostan sen ja soitan Gamestoppiin että hei mun varaukseni voi laittaa eteenpäin jollekin muulle, kukaan ei häviä mitään.
Ootko sä selvittänyt GameStopista, miten laitteen ennakkotilauksen peruutus suoritetaan, ja tuleeko siitä mahdollisesti jotain sanktioita?


http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajalle/palautusoikeus-ja-kaupan-purku/
Tuotteen tilauksen voi peruuttaa, jos tilattua tavaraa ei vielä ole toimitettu kuluttajalle. Silloin tekee kuitenkin sopimusrikkomuksen ja myyjällä voi olla oikeus korvaukseen. Moniin tilaussopimuksiin on purkurahan prosenttimäärä kirjattu.

Riitatilanteessa kohtuukorvauksen arviointiin vaikuttaa mm. se, kuinka yksilöllinen tilattu tuote on, kuinka pitkälle sen valmistus on edennyt, purkamisen ajankohta, myyjän todelliset kulut ja saamatta jäänyt myyntivoitto.
 
Ylös Bottom