Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot
Päinvastoin, mulla on lapsuudesta asti traumoja paikallisesta kusipäästä pelikauppiaasta. Oululaiset saattaa arvata kenestä ja mistä kaupasta puhun. 90-luku ja Hallituskatu...
Minäkin sain aikoinaan omat huonot kokemukseni kyseisestä liikkeestä. Syyttivät jopa takahuoneessa piratismista (kuulin siis keskustelun liikkeen puolelle asti), kun menin viemään vaihtoon PS1:n jotain paria päivää aiemmin ostamaani musaohjelmaa, kun se ei vastannutkaan odotuksiani, enkä sillä jaksanut sitten alkaa enempää leikkimään, vaan halusin tilalle jotakin oikeaa pelattavaa. Piratismia en ole koskaan harrastanut yhdellekään konsolilla ja tuskin tulen harrastamaankaan.
Onneksi kuitenkin tuo nykyinen Hallituskadulla sijaitseva liike on aivan eri tasoa ja siinä on tullut oltua uskollisena asiakkaana aina avaamisesta lähtien. Eikä ole harmittanut kertaakaan, sillä olen saanut sieltä aina todella hyvää asiakaspalvelua, eikä ole koskaan tarvinut poistua liikkeestä saamatta alennusta - paitsi kerran, kun siellä oli uusi työntekijä yksin töissä.
Onhan se harmillista, että pienyritykset pyritään jyräämään nykyään jopa jo lakisäädösten avulla, mutta tämä on sitä kapitalistista mallia, jonka olemme tänne syleillen ottaneet vastaan.
Mutta, kirjoitetaanpa jotakin ketjuun liittyvääkin.. Tammikuun puolelle pitää omaa konsolia odotella ja vaikka sille nyt ei vielä kauheasti ole tarjolla pelattavaa, niin piru vie, että on alkanut hype tehdä tehtäväänsä. Minua ei tosin vaivaa se, että laitetta pitää odotella, mutta olisihan se kiva päästä sillä jo leikkimään.
Sellainen tuli vielä mieleen, että te jotka laitteen toivossa teette useita varauksia eri liikkeisiin, niin muistakaahan peruuttaa ylimääräiset varaukset, kun laitteen olette saaneet - ympäri Suomea on nimittäin paljon innokkaita pelaajia, jotka ovat seuraavana jonossa ja odottavat kuumeisesti pääsevänsä käsiksi laitteeseen.