Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla on laitettu tilaus sisään 6.11, eikä minkäänlaista infoa ole tullut koneen saatavuudesta. Hommasin koneen muualta, mutta tilaus on vielä voimassa ihan mielenkiinnosta.
Ööööh.. Ok :/ saa nähdä ehtiikö meikäläinen sit edes hyödyntää battlefield 4 ja black flagin "osta halvalla ps4lle" tarjousta, joka ainakin jommassakummassa tais loppua tammikuun lopulla ja tilasin aiikas myöhään joulukuussa.. Toivottavasti se saatavuus tosiaan paranis ennen sitä useissa paikoissa viljeltyä "maaliskuuta"
Tämän tarjouksen hyödyntäminen onnistuu tietokoneen storen kautta. Jos levyllinen versio pelistä, niin pelin mukana tullut koodi sisään ja se oikeuttaa ostaa PS4 version 9,90€ hintaan. Digi version päivitystä en muista, että miten tapahtuu, mutta eiköhän sekin onnistu aika helposti.
Ööööh.. Ok :/ saa nähdä ehtiikö meikäläinen sit edes hyödyntää battlefield 4 ja black flagin "osta halvalla ps4lle" tarjousta, joka ainakin jommassakummassa tais loppua tammikuun lopulla ja tilasin aiikas myöhään joulukuussa.. Toivottavasti se saatavuus tosiaan paranis ennen sitä useissa paikoissa viljeltyä "maaliskuuta"
Tarjous on voimassa 28.3.2014 asti ainakin Battlefield 4:n kohdalla. Eiköhän sama päde AC:nkin tapauksessa.
Tarjous on voimassa 28.3.2014 asti ainakin Battlefield 4:n kohdalla. Eiköhän sama päde AC:nkin tapauksessa.
Nyt on paketti noudettavissa Anttilasta. 15.12 tilattu.
Itse olen tilannut 16.12 Anttilasta. Ei tiedä vaikka saapuu kohta.
Kävipäs tuuri, kaverin vaimo soitti minimanista että tänne tuli pari kappaletta PS4! Täytyy hakee yks pois, vaikka ei ollu vielä aikomusta edes ostaa!!![]()
Mulla olis ylimääräinen ps4 tulossa anttilaan luultavasti huomenna. Voin käydä sen hakemassa ja myydä siihen 449 euron hintaan mikäli joku on sitä Joensuun lähistöllä vailla![]()
Suurimmat kiitokset! Kaverin vaimo ja sinä pelastitte mun alkuvuodenSoitin tuonne ja sain myös omani. Oli kuulemma viimeinen.
tilasin myös 15.12, mutta ei näy vieläNyt on paketti noudettavissa Anttilasta. 15.12 tilattu.