Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pari sekuntia sitten Discshop laittoi väliaikatietoa Facebookkiin, että kymmenkunta konsolia jäljellä. Kylläpä tämä piristi päivää kummasti:D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Pari sekuntia sitten Discshop laittoi väliaikatietoa Facebookkiin, että kymmenkunta konsolia jäljellä. Kylläpä tämä piristi päivää kummasti:D

Kyllä piristi ehdottomasti! Tänään on vielä synttäritkin joten tää on jo melkein lahja parhaimmasta päästä kun sai varmistuksen oman konsolin saapumisesta julkaisuksi :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Viitisen minuuttia sitten tuli tuollainen varattua, Harmi kun huomasin vasta näin myöhään. Mitäs luulette, myöhästyinkö pahastikkin? Lähetin tuonne asiakaspalveluun vielä viestiä, että riittääkö, toivottavasti vastaavat pian, vaikka tuskin riittää. Jollei riitä, niin peruutan tuon ja säilytän lokakuussa tehdyn tilauksen verkkokaupasta.

Edit: Jos reilu puoli tuntia tilaustani ennen oli ollut enää 10 konsolia jäljellä, niin tuskinpa tulee julkkariksi. Vituttaa aika rankasti, oli niin pienestä kiinni.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itekkin tilasin tuolta diskshopista, mut mites netanttilan ennakkovarauksen peruutus tapahtuu.
Laitoin kyllä netanttilaan viestiä sähköpostitse jossa oli sekä oma asiakasnumero että tilausnumero, lähetin sen viestin samasta sähköpostiosoitteesta mikä minulla on netanttilassa rekisteröitynä.

Riittääköhän tuo vai pitääkö sinne erikseen soittaa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuli tasan klo 18 laitettua varausta menemään. Olin laittanut jo tuolta Discshopista PS4+Killzone bundlen tilaukseen, kun olin täysin luopunut ajatuksesta, että voisin konsolin saada 29. päiväksi. Toivotaan, että tilaus meni ajoissa sisään :).
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Allekirjoittanut tiedusteli saatavuutta julkaisupäiväksi NetAnttilasta, olin siis tilannut koneen jo 18.9. Aspasta tuli vastaus että en tule saamaan konetta 29.11, mutta ennen joulua kuitenkin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Allekirjoittanut tiedusteli saatavuutta julkaisupäiväksi NetAnttilasta, olin siis tilannut koneen jo 18.9. Aspasta tuli vastaus että en tule saamaan konetta 29.11, mutta ennen joulua kuitenkin.
Ne ei siellä aspassa tunnu pitävän ihan yhdenmukaista linjaa. Mutta joka tapauksessa pidän tuota vastausta tod.näk. oikeampana kuin itse saamaani, jonka mukaan saisin laitteen joulukuun alussa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itsekkin laitoin tilauksen discshopista 18.02 aikoihin. Piti myös peruuttaa tuo PS4+Killzone bundle minkä olin tilannut. Kun ajattelin, etten konetta välttämättä julkaisupäivänä saa. Tarkoitus oli 29. päivä käydä gigantissa, cittarissa sun muualla katsomassa jos konetta olisi ollut saatavana. Sitten vaan peruuttanut tuon bundlen. Toivottavasti tuli tilattua ajoissa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse myös tilasin tuosta Discshopin härpäkkeestä pleikan. Taisin olla ensimmäinen, tai ainakin 4min ilmoituksen jälkeen oli tilaus sisällä :)

Facebookkissa kysymykseeni koskien tilausta sain seuraavan vastauksen: "Discshop.fi Kyllä voimme luvata viimeistään seuraavalle viikolle! Postiennakolla tuote lähtee ihan normaalisti sinulle matkaan - ainoa viive saattaa tulla siinä, kun postista lähettävät sinulle lisäksi noutoilmoituksen. Paketin kulkua voi toki seurata netissäkin ja hakea heti kun se on postitoimipaikalla. Postitamme sen niin, että se saapuisi kotiin julkaisupäiväksi".

Pitäisiköhän tuosta ottaa oikein kuvankaappaus ja laitella palautetta mikäli ei konsolia näy viikkoa tilauksen jälkeen? :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse myös tilasin tuosta Discshopin härpäkkeestä pleikan. Taisin olla ensimmäinen, tai ainakin 4min ilmoituksen jälkeen oli tilaus sisällä :)

Facebookkissa kysymykseeni koskien tilausta sain seuraavan vastauksen: "Discshop.fi Kyllä voimme luvata viimeistään seuraavalle viikolle! Postiennakolla tuote lähtee ihan normaalisti sinulle matkaan - ainoa viive saattaa tulla siinä, kun postista lähettävät sinulle lisäksi noutoilmoituksen. Paketin kulkua voi toki seurata netissäkin ja hakea heti kun se on postitoimipaikalla. Postitamme sen niin, että se saapuisi kotiin julkaisupäiväksi".

Pitäisiköhän tuosta ottaa oikein kuvankaappaus ja laitella palautetta mikäli ei konsolia näy viikkoa tilauksen jälkeen? :rolleyes:

Ota talteen :D

Mä lisäsin siihen sun kyssäriin oman kysymyksen että eikö nykyään tule tekstiviestillä puhelimeen saapumisilmoitus? Näin ainaki muistan joskus olleen kun sieltä olen tilannut, tai sitten on ollut joku toinen paikka mutta luulis olevan ihan standardi nykyään useimmissa paikoissa. Eli heti ku on lyöty vastaanottavaan toimipaikkaan sisään ni tekstari pärähtää puhelimeen :)

ja tosiaan ilman lappua voi kans mennä, katot vaan seurannasta että onko saapunut, otat vaan seurannasta vaikka sen seurantakoodin tai muun tunnisteen messiin niin löytävät sen.

Mutta mitenköhä, onhan se ihan normaalia että posti tuo paketin välillä esim. päivän etuajassa, niin pleikkaa ei varmaan voi esim torstain aikana lyödä päälle vaan pitää odottaa perjantaita?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse tilailin klo 17:50 juurikin Discshopista. Usko on kova että tulisi julkaisuksi, mutta eipä tuo haittaa vaikka tulisikin vasta joulukuussa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot



Tilasin kans Discshopista jo pari kuukautta sitten. Lukeeko muillakin että toimituspäivä olisi 13.12? Eikös sen pitäis tulla jo tän kuun puolella?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot



Tilasin kans Discshopista jo pari kuukautta sitten. Lukeeko muillakin että toimituspäivä olisi 13.12? Eikös sen pitäis tulla jo tän kuun puolella?

KLZ bundlehan tulee vasta 13.12 vai normi versioko sinulla tilauksessa?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse kävin eilen Vaasan prismassa varaamassa ps4. Oon varauslistalle paikalla 12. toivottavasti nyt edes sen verran tulee konsoloeita prismaan :p luulis..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

"Nyt on myös kaikki lisäerän konsolit myyty ennakkoon! Yön yli oli tullut pari tilausta jotka menivät yli meille varatun julkaisupäivän määrän, mutta ilmoitamme heille asiasta erikseen vielä mailitse. Jos et siis kuule meistä niin ennakkovarauksesi on OK ja saat konsolisi julkaisupäivämääräksi"


Noin kirjoitti Discshop facebookkin tunti sitten. Oma tilaus meni sisään tasan 18.30, voi että kun riittäisi tännekin :D


E: Kysyin asiakaspalvelusta, ja sanoivat että saan julkkariksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ois kyllä mukava tietää montako näitä koneita yhteensä koko suomeen saadaan julkkariks.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Gigantin asiakaspalvelu ei kerro saako ennakkovaraajat mitään varmistusta että koneen saa julkkariksi. Eli pitää vain odotella. Olisi ollut mukava saada joku varmistus asiasta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Sain äsken sähköpostia Joensuun Prismalta, että olisivat alustavan tiedon mukaan saamassa 10-20 konsolia ensi jaossa ja olen näiden harvojen ja valittujen joukossa ketkä ovat sen varanneet ajoissa. :D

Tilasin myös eilen Discshopista konsolin. Vähä aika sitten näytti siltä, että jään ilman konsolia niin nyt niitä olisikin tulossa kaksin kappalein :D Pitää perua varmaan toi Discshopin tilaus, ku Prismasta sais kivat boonukset.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hieman taustaa (tai ainakin spekulaatiota) Killzone-bundlen kohtalosta Suomessa:

In Europe the PS4 is set to be released on 29th November and there are a number of bundles that are also available, one of which is the Killzone: Shadow Fall bundle which includes 2 controllers, the game and the PS Eye. For a price of €500 this is a relatively good deal and one I was happy to pick up at my local GameStop in Finland.

However, today I recieved a call that I would not be able to pick up my PS4 Killzone bundle on the day of release due to the fact that it does not share a same release date as the standard console. The employee at the store said that instead they would be releasing it "some time around mid-december" as they did not have a guaranteed date for the consoles.

Sony at this point as no rival in the scandanavian countries due to the fact that the Xbox One does not launch here until February and was the perfect time for them to dominate the market. Although it is only the possibility of a few weeks this delay is both strange and disappointing. How is it that they are not prepared to have the bundle ready for the same release date? It is unsure whether it is a fault of GameStop or of Sony themselves.

http://www.ragequitcast.com/#!PS4-Killzone-Bundle-Delay-in-some-countries/cmy2/1A5FC5B5-9C11-460A-9EA0-CC042F861D26

Varsinaisia uusia faktojahan tästä ei ilmene, koska jo pitkään on ollut tiedossa että kotomaan kauppiaat alkavat myydä tätä pakettia pari viikkoa Keski-Eurooppaa myöhemmin. Sama tilanne koskee ilmeisesti myös Saksaa, jossa sielläkään ei ole uskallettu luvata Killzone-bundlea konsolin julkaisupäiväksi.
 
Ylös Bottom