Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Samanlainen viesti tuli minulekkin, ennakkotilasin 11. Kesäkuuta, hienoa saakin koneen julkaisupäivänä jos vaan lähettäävät sen ajoissa. :D

Tänne kans valahti sama sähköposti. Pistin tilauksen menemään 31.03.2013 klo 20.36 :) Täytyy kuitenkin henkisesti varautua siihen, että joutuu lähtemään julkaisupäivänä kiertämään kauppoja....ainahan voi mennä jotain mönkään:D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Hinta 449€ peruslaitteesta ja paikka Datastop@österbotten ja kuulemma 6.12. saavat laitteita. Eli käytännössä kuitenkin itsenäisyyspäivän jälkeen tai aikaisintaan 5.12. Jos julkkariksi on laitteet loppu, saavatkohan muutkin paikat joulukuun alkuun heti uuden erän...???!!!###
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänne kans valahti sama sähköposti. Pistin tilauksen menemään 31.03.2013 klo 20.36 :) Täytyy kuitenkin henkisesti varautua siihen, että joutuu lähtemään julkaisupäivänä kiertämään kauppoja....ainahan voi mennä jotain mönkään:D

13.6. olen itse tilannut, mitään viestiä ei ole tullut. Liekö vaikutusta, että on jo maksanut tilauksen?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vihdoinkin Verkkokaupaltakin tietoa PS4 suhteen. "On todennäköisesti riittämämässä sinulle". Tuollainen viesti tuli tänään, tilauksen laitoin kesäkuun alussa.

Repesin, samanlainen viesti tuli minullekin, mun tilaus sisällä 3. helmikuuta! Noh toivotaan että mahrollisimman moni saa koneen heti julkaisussa täällä Suomessakin! Hintakin oli korjattu 999stä 449 euroon.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse tilasin 17.4 ja vielä ei ole minkäänlaista sähköpostia. Hinta oli korjattu jo tilaukseen. Ihmettelen kyllä, jos ei konsolia riitä, kun kuitenkin aika hyvissä ajoin on tullut tilattua.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Juuri Varkauden prismassa käyty kyselemässä ottaavatko he varauksia vastaan =) Varsinaista "ennakkovarausta" ei ollut ainakaan tällä hetkellä niinkun usein ollut nykyään pelien kohdalla, mutta myyjä otti varaukseni ylös ja jonossa olen kolmantena! hell jea! Soitteleevat vielä lähempänä ajankohtaa montako konsolia saavat myyntiin.. mut ei kai se kolme kovin mahdottomalta ajatukselta kuulosta :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Soitin paikkalliseen sittariin, ja kertoivat että heille on tulossa 3kpl uusia pleikkareita. :) Täytyy sitten aamulla mennä katsomaan onko niitä siellä. Aika huikea jakelumäärä. Täytyy varmaan lähteä pidemmältä hakemaan.

Saattaa johtua vahvasti siitä että anttila ja sittarit on molemmat keskon liikkeitä. Ja molemmilla liikkeillä kone oli netissä ennakkotilattavana hintaan 429€. Sanoisin siis että on jo hieno ihme, että konetta myymälän puolelle edes ennakkotilausten jälkeen tulee :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Aika jännä miten Anttila ilmoitti ensin tuon 15.8 päivämäärän ja lopulta viel marraskuussa tilanneet saa koneensa. Eli todella paljon tullut ennakoitua enemmän koneita, niin miten Gamestopin kokoinen firma jää siihen alkuperäiseen määrään. :S

Mielenkiintoista, Anttilan aspa vastasi mulle muutama päivä sitten että en tule saamaan konetta julkaisuksi (tilasin 18.9)... Noh, tulee kun tulee.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mielenkiintoista, Anttilan aspa vastasi mulle muutama päivä sitten että en tule saamaan konetta julkaisuksi (tilasin 18.9)... Noh, tulee kun tulee.
Tilasin 10.10. ja kun taannoin kyselin, niin tulen saamaan julkkariksi. Ei noista kannata välittää kun eivät vältämättä tiedä... Kuten sanoit, tulee kun tulee.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tilasin 10.10. ja kun taannoin kyselin, niin tulen saamaan julkkariksi. Ei noista kannata välittää kun eivät vältämättä tiedä... Kuten sanoit, tulee kun tulee.

Voi olla et hiffasin väärin tuon "julkkariksi saamisen", ymmärsin että konsoli ei ole noudettavissa 29.11 vaan siitä lähtee se n. 1 viikon toimitusaika lähimpään anttilaan, postiin tai minne nyt ikinä olet sen tilannut... Ehkä?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänne kans valahti sama sähköposti. Pistin tilauksen menemään 31.03.2013 klo 20.36 :) Täytyy kuitenkin henkisesti varautua siihen, että joutuu lähtemään julkaisupäivänä kiertämään kauppoja....ainahan voi mennä jotain mönkään:D

Saatan olla hyväuskoinen hölmö :eek:, mutta itse ajattelisin niin, että jos vaivautuvat pistämään sähköpostilla väliaikatietona viestiä, että joko on näillä näkymin saamassa tilauksensa julkkariin tai ei, niin tuskin kovin heppoisin perustein isommat toimittajat lähtevät massapostittamaan näitä viestejä tilanneille. Mutta tosiaan, kaikki mikä voi mennä pieleen, voi mennä pieleen. :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voi olla et hiffasin väärin tuon "julkkariksi saamisen", ymmärsin että konsoli ei ole noudettavissa 29.11 vaan siitä lähtee se n. 1 viikon toimitusaika lähimpään anttilaan, postiin tai minne nyt ikinä olet sen tilannut... Ehkä?
Juuri tätä siis tarkoitin. Julkkarista viikon toimitusaika ja laite olisi kotona. Ehkä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joo, keskon tilausvahvistus kertoo että julkaisusta menee vielä suunnilleen viikko toimitukseen eli pistävät ilmeisesti julkaisupäivänä koneen tulemaan. Multa meni viime metreillä hermot ja laitoin Killzone bundlen tulemaan kun alko näyttää siltä että joulunpyhiksi ei konetta löydy, enkä ole varma löytyykö nytkään, saa nähdä...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joo, keskon tilausvahvistus kertoo että julkaisusta menee vielä suunnilleen viikko toimitukseen eli pistävät ilmeisesti julkaisupäivänä koneen tulemaan. Multa meni viime metreillä hermot ja laitoin Killzone bundlen tulemaan kun alko näyttää siltä että joulunpyhiksi ei konetta löydy, enkä ole varma löytyykö nytkään, saa nähdä...

Anttila ainakin ilmoittaa joka tuotteelle noin ja ainakin kun myymälään laittaa noudon niin aina tullut 0-1päivää ennen julkkaria haettavaksi. Koskaan Rio o myöhästynyt.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Anttila ainakin ilmoittaa joka tuotteelle noin ja ainakin kun myymälään laittaa noudon niin aina tullut 0-1päivää ennen julkkaria haettavaksi. Koskaan Rio o myöhästynyt.

En tiedä miten nuo logistiikat missäkin puljussa toimivat, mutta tosiaan jos saavat keskusvarastolle koneet ennen julkaisupäivää, niin miksi ihmeessä lojuttaisivat niitä siellä tilaa viemässä, jos voivat ne saman tien toimittaa myymälöihin, joista on jo tuote ennakkovarattu. Ja luonnollisesti asiakas haluaa tuotteen käsiinsä heti kun mahdollista.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Eiköhän tuota riitä kaikille, jostain liikkeestä. Ihme tärisemistä :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Dischopista saisi tänään 409€ tuon perusmallin jos käyttää koodia XWyhuANq

Julkaisupäiväksi tuskin enään kerkiää, mutta hyvä tarjous muutenkin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuli tuo Discshopin tarjous käytettyä, vaikka en ollut mitenkään innokkaasti edes konsolia vielä hommaamassa. Nyt pääsee sitten maistelemaan PS4 + PS Vita Slim comboa joskus vuodenvaihteen tienoilla. Saa nähdä milloin tarkalleen Discshopin paketti saapuu...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Repesin, samanlainen viesti tuli minullekin, mun tilaus sisällä 3. helmikuuta! Noh toivotaan että mahrollisimman moni saa koneen heti julkaisussa täällä Suomessakin! Hintakin oli korjattu 999stä 449 euroon.

3.2? Eihän laitetta ollut edes tilattavissa tuolloin? Itse laitoin muistaakseni tilauksen sisään melkein heti, kun se oli mahdollista ja tilauspvm näyttää 21.2.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom