Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jos joku on saanut jo koneen käsiinsä, niin voisin ostaa sen pois isolla välirahalla nurkasta kuleksimasta täällä pks-seudulla. Avasin aiheesta virallisen osto threadinkin, mutta ajattelin mainita täälläkin. Minulle voi jättää aiheesta yksityisviestiä. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Näin Tampereella: Ilmeisesti ainakin saksassa Killzone mega bundle viivästyy kun julkaisupäiväksi Amazonissa ovat laittaneet 23.12. Laittoivat mailiin arvion saapumisesta tammikuun ekalle viikolle. Jää hyvät joulun välipäivät pelailematta :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jos joku on saanut jo koneen käsiinsä, niin voisin ostaa sen pois isolla välirahalla nurkasta kuleksimasta täällä pks-seudulla. Avasin aiheesta virallisen osto threadinkin, mutta ajattelin mainita täälläkin. Minulle voi jättää aiheesta yksityisviestiä. :)

Eiköhän niitä jostakin kivijalkaliikkeestä löydy, ei vielä kannata menettää toivoa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Dischopin paketti haettu ja nyt vaan testaamaan, että toimii.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ei näy koodia missään. En sun tilanteesta tiedä, mutta eiköhän tuo mun paketti ole ainakin ihan mukavasti matkalla. Ei ole tuossa BF4-lähetyksessäkään mitään koodia. Tuo niiden koko systeemi taidettiin päivittää tilauksen jälkeen, joten taitaa olla aika paljolti automaatiot sekaisin vanhoissa tilauksissa. Tämä on lukenut jo ties kuinka kauan ennen lähetystä.

Koskas olet tilannut tuon PS4sen? Olen myös tilannut konsolinetistä eikä sieltä ole kuulunut mitään, ja kun menee tilausseuranta sivulle niin siellä lukee ''Vastaanotettu ja odottaa lähetystä''. Samat tuotteet olen tilannut, eli PS4 ja BF4. Itse olen heinäkuussa tilannut.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Saiko joku Tampereella asuva Discshopin paketin? Omani majailee edelleen Lähetys on lajiteltu 20000 TURKU :mad:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Joo, sama juttu.

Siellä on tosiaan Tampereen postikeskus ollut lakossa, joka päättyi vähän yli pari tuntia sitten. Eiköhän se paketti viimeistään perjantaina tai maanantaina ole perillä kun saavat ruuhkan purettua.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ei ole vielä lajiteltu omaanikaan Tampereella.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oho! Verkkokaupalta tuli aamulla viestiä että pleikkari on postitettu, eli kaiken järjen mukaan lähtee klo 17 postiin lajitteluun (ainakin mun työpaikalta noudetaan postit tuohon aikaan) ja huomenna mahdollisesti on jo jakelussa, hieno juttu mutta edelleen ihmettelen että miksi verkkokauppa oli niin niukka tuon infoamisen kanssa ja piti ihmisiä ylimääräisessä jännityksessä, vai onko tää ihan tyypillistä?

Sitten yksi (tyhmä)kysymys tohon toimitukseen liittyen, valitsin tuon Keltainen Kuljetus 21:n ja nyt mietin että millä tavoin/missä vaiheessa minuun otetaan sitten yhteyttä sieltä postilta ja sovvitaan toimitusajankohta? Soittaako kuljettaja mulle aamulla ennenkuin lähtee kierrokselle vai kyselevätköhän sieltä terminaalilta jo edellisenä iltana? Tilaan niin harvoin tavaraa kotiinkuljetuksella mutta kerran joskus muutama vuosi sitten mulle laitettii muistaakseni ensin tekstari aamulla ja piti vastata tyyliin A:aamupäivä B:ilta, sitten sieltä kai soitti se kuljettaja ja sovittiin muutaman tunnin haarukka. Meneekö tuo vielä noin?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Keltainen Kuljetus 21:n ja nyt mietin että millä tavoin/missä vaiheessa minuun otetaan sitten yhteyttä sieltä postilta ja sovvitaan toimitusajankohta?

Soittavat sulle jossain vaiheessa toimituspäivänä ja sitten sovitte ajankohdan :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse varasin killzonebundlen discshopista 7.11.2013 ja silloin ainakin lupasivat, että varmasti saan sen julkaisupäiväksi minkä ovat nyt ilmoittaneet 13.12. Tosin prismaan (ainakin porin) tulee lähetykset vasta huomenna varastoon, eli ainakaan prismoissa täälläpäin ei ole varastossa, mistä tiedän? kaveri on prismassa töissä ja lyöpi minulle perjantaiksi konsolin syrjään, ettei vain eksy hyllylle tai jakoon jos edes porissa tulee tuollaista tampereen tapaista jonotus juttua, prismasta eilen sanottiin kun kysyin kappaleista kyseinen immeinen ei tiennyt mitään kun tukkuri ei ollut ilmoittanut / koneelta ei näkynyt, tosin kaveri sanoi että toiseen tuli 20kpl ja toiseen 10kpl, eli ON VÄHÄISTÄ KYSEISET KONSOLIT!! eli jääpi varmasti jonottajatkin ilman, oli lappua tai ei, tai sitten jos tänne tulee jonotuslaput niin ei jaeta kuin tietty määrä jonotuslappuja ja loput jääköön nuolemaan näppejään, myöskin ainakin porin prismojen pelivalikoima suppea!! tais olla vain fifa, AC Black Flag ja Just dance.. Eli täytyypi koittaa metsästää perjantai aamun hakemisen jälkeen gigantista tjsp killzone. Jos nyt jotenkin käy köpelösti ja prisma vielä näin alle 2 päivän viivellä kaverilleni ilmottaisi, ettei saisi ottaa syrjään konsolia, niin odottelen sitten discshopista bundlea. Nyt on tuplabonus kuukausi, joten siksi otan prismasta kun keskitämme kaikki ostokset s-kauppohin, myös autojen/prätkien jne tankkaukset suoritamme aina s-etua antavista huoltoasemilta (abc).
Eli peruutan oman tilaukseni discshopista jos ja kun 99% varmuudella tuon koneen saan perjantai aamusti kätöseeni. Tai sitten kyselen tuttavilta haluatko he ottaa tuon bundlen kun tulee pari viikkoa myöhemmin, saahan siinä pelin siinä bout 30-40e halvemmalla kuin konsoli + peli erikseen ostettuna.. Onkos muuten tietoa onko nuo dischopin konsolit made in japan? Olisi kyllä lottovoitto saada japanissa valmistettu konsoli, tai samahan se taitaa olla kunhan ei tule sieltä tietystä tehtaalta kiinasta mitkä valmistettu heinä/elokuussa, mistä aika paljon huhuja, että käytetty lapsityövoimaa ja opiskelijoita, huonolla alueella sijaitseva tehdas, ja työntekijät vittuuntuneita ja lyöneet hdmi liitäntöjä vituiksi ja oli joltain työtekijältäkin tullut faceen joskus viesti (trolli vai totta, sitä entiedä) että koska heitä kohdeltu huonosti, niin hekin kohtelevat huonosti koneita, että hyvä kun päälle lähtee! Monesti nämä konsolit ovat olleet amazonin toimittamia.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokaupasta tilattu 20.6 ja edelleen odottaa tuotteita... :(

Jännitys sen kuin tiivistyy...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokaupasta tilattu 20.6 ja edelleen odottaa tuotteita... :(

Jännitys sen kuin tiivistyy...

Ainoa järkiperäinen syy on nouto paikanpäältä. Me, jotka vielä odotamme ilmoitusta Verkkokauppa.comilta, yhdistääkö tämä seikka? Ehkä ilmoitukset tulevat vasta huomenna tai viimeistään perjantaina?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ainoa järkiperäinen syy on nouto paikanpäältä. Me, jotka vielä odotamme ilmoitusta Verkkokauppa.comilta, yhdistääkö tämä seikka? Ehkä ilmoitukset tulevat vasta huomenna tai viimeistään perjantaina?

Minulla lähti tänään postiin 13.6. tilattu.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ainoa järkiperäinen syy on nouto paikanpäältä. Me, jotka vielä odotamme ilmoitusta Verkkokauppa.comilta, yhdistääkö tämä seikka? Ehkä ilmoitukset tulevat vasta huomenna tai viimeistään perjantaina?

Kyllä, itsekin olen noutamassa paikanpäältä... Kyselin tänään jo vahvistusta riittääkö tilaukseeni konetta julkkaripäiväksi, vastaus oli todennäköisesti..

Ja pakko sen ilmoituksen on huomenna jo tulla koska tarkoitus olisi poimia oma pois yömyynnistä...

Silti, jännitys tiivistyy jo ehkä hieman jopa liikaa :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Milloin muuten kaupat kuten Citymarket saavat konsolia? Ovatko ne varastossa ennen julkaisupäivää vai saavatko ne vasta aamulla ennen kahdeksaa julkaisupäivänä?
 
Ylös Bottom