Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Milloin muuten kaupat kuten Citymarket saavat konsolia? Ovatko ne varastossa ennen julkaisupäivää vai saavatko ne vasta aamulla ennen kahdeksaa julkaisupäivänä?

Julkaisupäivänä vasta tulevat. Keskolle tulee yhteensä 200kpl eli 2 per Citymarket. Saattaa olla että jonnekkin tulee 4 ja jonnekkin ei yhtään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Siellähän huomenna arvotaan yöllä 50kpl pleikkareita myyntiin? Eli jos ei huomenna napsu viestiä, niin kannattaa tulla kokeilemaan onneaan, jos onnetar olisi edes arvonnassa omalla puolella. Mutta onhan tämä turhauttavaa kun itsekkin mielestäni hyvissä ajoin (heinäkuu) tilasin omani ja kalkkiviivoille asti saa jännittää.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ainoa järkiperäinen syy on nouto paikanpäältä. Me, jotka vielä odotamme ilmoitusta Verkkokauppa.comilta, yhdistääkö tämä seikka? Ehkä ilmoitukset tulevat vasta huomenna tai viimeistään perjantaina?

Tuli muuten mieleen. Jätkänsaaren verkkokaupassahan on erikseen se kioski, jossa yömyynti vissiin suoritetaan? Olikos siinä varauksessanne vaihtoehtona nouto myymälästä/nouto kioskista? Jos sellainen valinta oli, niin olettaisin, että ennakkotilauksen voisi noutaa yömyynnistä, jos valittu nouto kioskista. Jos valittu nouto myymälästä, niin sitten menisi perjantaiksi?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kyllä, itsekin olen noutamassa paikanpäältä... Kyselin tänään jo vahvistusta riittääkö tilaukseeni konetta julkkaripäiväksi, vastaus oli todennäköisesti..

Ja pakko sen ilmoituksen on huomenna jo tulla koska tarkoitus olisi poimia oma pois yömyynnistä...

Silti, jännitys tiivistyy jo ehkä hieman jopa liikaa :D


Sama täällä, noutokutsua ootellessa.. 02.08 tilattu ja 7.11 ilmottivat että todennäköisesti saisin julkkariin..statuksena edelleen tuo "Odottaa tuotteita"
Vaan liekkö vielä huomenna ilmottavat siitä että olis noudettavissa.. Ainaki aikasemmin esim. pelit on mulle tullu seuraavana päivänä noudettaviks vaikka ois yömyyntiä ollukkin.

Pyrin olemaan maltillinen ja odottaa kiltisti perjantaille, vaan kun tuo odottavan aika on niin pitkä.. :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jumalauta, täällähän kusi oikein sopivasti! kaveri ilmoitti, että koko porin toiseen prismaan tulee huimat 4KPL!!! konsoleita ja ei saa työntekijätkään enään varata.. Toiseen prismaan taitaa tulla siis porin prisman kaikki konsolit, eli sinne venailemaan itsekin, jos käy kylmät niin tuleepahan discshopista bundle, mutta jää tuplabonus saamati perskules :( ois saanut itelle pelkästään tästä kuusta jo bout 80e s-etua tilille. joku cittarin jne plussa nyt on aivan paska, vaikka hakkais kuukaudessa kymppitonnin niin hyvä kun joku rupunen 5e:n lahjakortti tulee..
Toivotaan, että dischop tekee bundlelle samat kuin pelkälle konsolille jos jääpi nuolemaan näppejään prisman myynnistä.. :) No, mutta onko sillä nyt niin väliä, pari viikkoa sinne sun tänne, konsoli kuitenkin varmaan seuraavat 5 vuotta ennen uuden julkaisua, kuinkas kauan ps3 oli, 6 vuotta ja boksi sitten 7vuotta?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ainoa järkiperäinen syy on nouto paikanpäältä. Me, jotka vielä odotamme ilmoitusta Verkkokauppa.comilta, yhdistääkö tämä seikka? Ehkä ilmoitukset tulevat vasta huomenna tai viimeistään perjantaina?

Noudolla ja maksu noudettaessa. Ei ilmoa vielä. Yö myynnistä jos hakee pitää olla maksettuna. Käsittääkseni verkkis ilmoittaa vasta kun konsoli on oikeasti noudettavissa.

Paikalliseen markettiin tulee maksimissaan 2kpl konsuja. Pitää piipahtaa enstex sen kautta :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Koskas olet tilannut tuon PS4sen? Olen myös tilannut konsolinetistä eikä sieltä ole kuulunut mitään, ja kun menee tilausseuranta sivulle niin siellä lukee ''Vastaanotettu ja odottaa lähetystä''. Samat tuotteet olen tilannut, eli PS4 ja BF4. Itse olen heinäkuussa tilannut.
Tilasin heti Sonyn E3 pressin jälkeen 11.6. Tuo konsolin hintahan nousi 10€, oletko tuon maksanut, jos ennakkomaksun valitsit?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jepu Jee! Oma Pleikka odottaa ILOISTA noutajaansa Kotkan Anttilan varastossa :) Nyt on jokunen kuukausi aikaa testailla Pleikkaa ennen kuin Xbox odottaa hakijaansa. Viime sukupolven kodalla jäi pleikka pahasti paitsioon :mad: Saa nähdä miten uusi sukupolvi meidän perheessä pärjää. Onnea kaikille "Odottaville isille ja äideille", toivottavasti saatte konneenne ajoissa ja pääsette nauttimaan NextGen:in tarjonnasta :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tilasin heti Sonyn E3 pressin jälkeen 11.6. Tuo konsolin hintahan nousi 10€, oletko tuon maksanut, jos ennakkomaksun valitsit?

Maksutapana tilauksessa oli postiennakko. Harmittaa vaan kun on kuitenkin ajoissa ollut tilaamassa (heinäkuun alussa) ja silti näyttäisi että jää ilman konsolia. Konsolinetin facebook sivulla luki että joulu-tammikuussa tulisi seuraava erä, joten siihen asti ainakin pitää todennäköisesti odottaa, ellei sitten jostain kaupasta sattuisi löytymään, mutta se on hyvin epätodennäköistä...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Minulle tuli tänään aamulla ilmoitus verkkokaupasta seurantakoodin kera että konsoli on postitettu! Konsoli tilattu 13.3.2013 ja maksutapana lasku. viime viikolla soitin verkkokauppaan ja kysyin tuosta hinnasta kun tilaussivullani oli edelleen hintana 999e joka oli silloin kun konsoli tuli varattavaksi.
Asiakaspalvelija kohteliaasti pyysi anteeksi että heiltä on unohtunut muuttaa tuo hinta. Siinähän olisi ollut hymy herkässä kun postista olisi tipahtanut 999e lasku! Silläkin saralla verkkokaupan toiminta sai pitkän miinuksen omalla kohdallani. Juuri eilen soitin about klo 16.00 verkkokaupan asiakaspalveluun ja kirkkain silmin väittivät että eivät ole saaneet vielä konsoleita varastoon ja tänä aamuna n klo 9.00 tuli s-posti että konsoli on postitettu. Ei vissiin oikein tiedotus eikä pelisäännöt ole talon sisällä hallussa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jeps, NetAnttila oli tosiaan toimittanut konsolin ja Killzonen, mutta toinen ohjain jonka tilasin Killzonen kanssa ei ollut lähteny mihinkään :D Noh, eiköhän sekin sieltä tule aikoinaan. Kunhan nyt edes nämä sais näppeihin niin olen tyytyväinen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Koskas olet tilannut tuon PS4sen? Olen myös tilannut konsolinetistä eikä sieltä ole kuulunut mitään..... Itse olen heinäkuussa tilannut.

Konsolinetin mukaan ennakot varattiin loppuun jo kesäkuussa, joten tuskinpa saat perjantaina konetta :(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Milloin muuten kaupat kuten Citymarket saavat konsolia? Ovatko ne varastossa ennen julkaisupäivää vai saavatko ne vasta aamulla ennen kahdeksaa julkaisupäivänä?

tänään oli ainaki paikalliseen citymarkettiin konsolit saapunu, tai no kokonaiset 2kpl ja molemmat varattuja :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Noniin netanttila toimittanu jo pääkaupunkiseudun, tampereen ja kotkan myymälöihin ainakin. Jokohan ois kohta mun vuoro.

Mistä te näette, että se on myymälässä jo? Mullakin lukee kyllä et toimitettu on, mutta edes vanhoista tilauksistani en näe edelleenkään mitään merkintää myymälään saapumisesta tai edes paketin noutamisesta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Niille on tullu tekstari/maili jo siitä että se on noudettavissa. Se taitaa olla ainut järkeenkäypä selitys :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, noh tein molemmat. :)

Moi!

Tässä nyt on enää vajaa kaksi vuorokautta julkaisuun aikaa, niin olisi mukava tietää, että saanko tulla to-pe välisenä yönä oman pleikkarini noutamaan Jätkäsaaresta. Sain sillon kuun alussa sen sähköpostin, missä sanottiin, että pitäisi riittää, mutta luulisi tässä vaiheessa viimeistään olevan tietoa, että riittääkö vai ei.

Vastaus
Hei,

Näillä näkymin pitäisi riittää.

Toivottavasti ei näkymät ehdi enää pahasti muuttumaan seuraavan 28h aikana :D.
 
Ylös Bottom