Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Porin experttiin oli tullut 2kpl ja molemmat myytyjä. Länsiporin prismaan 4kpl.. itäkeskukseen alle 20kpl, anttilaan tulee muutama, gigantti ei osannut vastata kuin, että tulee aika paljon konsoleita, mutta tuskin edes kaikille ketkä aamulla tulevat jonottamaan tuntia paria aiempaa (sama molemmissa giganteissa) mutta pelejä sai varattua collect @ store.. Niin ja prismoissa fifa, assassins creed, ja EHKÄ just dance peli :D :D Gigantilla (yllätys yllätys) kaikki pelit ja hirviät määrät eli pystyivät pistämään vielä jopa eilen collect@store varaukseen pelejä, jopa pelit on kivan alla näissä isoissa marketeissa.. mutta mutta minäpä tästä lähden odottelemaan kauppojen aukeamista ja laitan lämmintä päälle + toivon saavani konsolin noiden muutaman ihmisen mukana ketä sen nyt saa, jos ei niin discshopilta tulee killzonebundle, toivottavasti vaihtuu myös sinne tuo 6.12, ettei tämä 13.12 mitä ovat "arvelleet", ja taitaapi lähettää vielä nopeammin nuo postiin kun virallinen euroopan julkaisukin on jo tullut pleikasta.. Onnea kaikille kauppojen jonoon odottajille (myös itse menen vaikka varaus, menee kaverille bundle sitten pari viikkoa myöhemin kuhan postiin tulee, jos nyt itse saan kivijalkamyymälästä..)

:) Aikaisten olet menossa,pidetään peukkuja että koneen saat. Täällä on -10 pakkasta ja kiristyy koko aamun,tuulee 5m,saa pukea lämpimästi vaatetta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mistä noita kasseja sai??!? Katoin kyllä, että jengillä oli sellaisia, muttei pienintäkään havaintoa missä niitä jaettiin. :D

Antoivat samassa yhteydessä kuin konsolinkin. Tuosta liukuportaista oikealla.

Verkkokaupan julkaisutapahtumassa oli mukana myös Mikael Haveri Housemarquelta ja muutama muukin tuttu naama näkyi lajin parista. Asiakkaille jaettiin myös mm. Pringelsin näytepakkauksia. Yläkerrassa pääsi testaamaan konsolia jo ennakolta.

attachment.php


attachment.php
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oulun seudulla Zeppelinin Prismassa oli koneita 3kpl. Sanomattakin selvää että ne meni parissa sekunnissa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Meikä odottelee edelleen et anttilasta tulis jotain tekstaria. Klo 12 asti ois aikaa. Sen jälkeen laivareissulle lähtö. Toivottavasti tulee aamupäivän aikana.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Meikä odottelee edelleen et anttilasta tulis jotain tekstaria. Klo 12 asti ois aikaa. Sen jälkeen laivareissulle lähtö. Toivottavasti tulee aamupäivän aikana.
Jännä että useille on tullut viestiä jo eilen että on noudettavissa! No mitäs sinä kyllä siellä laivareissulla sillä pleikkarilla tekisitkään :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jännä että useille on tullut viestiä jo eilen että on noudettavissa! No mitäs sinä kyllä siellä laivareissulla sillä pleikkarilla tekisitkään :p

Itsekin odottelin et olis eilen tullut. Laite kun satavarmasti siellä jo eilen oli. Olis saanu eilen jo hiuka pelailtua. Nyt kärvistelen sunnuntaihin et pääsee pelailee. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itselle tuli anttilasta mailia klo 7.34.

Itsekin odottelin et olis eilen tullut. Laite kun satavarmasti siellä jo eilen oli. Olis saanu eilen jo hiuka pelailtua. Nyt kärvistelen sunnuntaihin et pääsee pelailee. :)

Oli kielletty antamasta niitä asiakkaille ennen julkaisua. Osa oli annettu järjestelmähäiriön takia.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

52 minuuttia ja oma konsoli noudetaan Anttilasta. Olen monien muiden tavoin harkinnut digiaikaan siirtymistä ja jättää pelilevyt unholaan. Tuli vaan mieleen, että eihän tämä ainakaan mahdollisen eteenpäin myynnin kannalta ole taloudellisesti kannattavaa. Samapa tuo, digillä mennään.

Anteeksi kunhan höyryän... hehee


Lisäys: voinko ladata myös kaverin PS:lla omistamani pelit, jos teen tunnuksen ko. konsolille?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Helsingin Viikin Prismasta koneet meni kymmenessä minuutissa loppuun 449 EUR hinnalla :) Sama ilmiö lienee aika monessa paikassa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

jumbon stockalla ekana jonossa ;) oli hauskaa katella kun porukka sinkoilee cittariin ja prismaan tönien toisiaan niin helvetisti :D kuulemma 5kpl pleikkareita ja 6 porukkaa jonossa.. näyttää jollekkin tulevan huonompi päivä tänään :(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Helsingin Viikin Prismasta koneet meni kymmenessä minuutissa loppuun 449 EUR hinnalla :) Sama ilmiö lienee aika monessa paikassa.
Onko tietoa paljon oli koneita ? Itse olisin mennyt tuonne, jos en olisi kerennyt discshopin tilaukseen..
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Huomenta vaan. Täälläkin odotellaan Anttilan avaamista. Yötöistä tulleena vajaa 30h valvottu,mutta sumppia lisää ja pakettia vaatimaan. Ei oo muuta, kun netAnttilan tieto et paketti on lähetetty varastolta 27.11. Sinne vaan siis :cool:

mitä tulee kaverilla pelaamiseen, niin kyl mun muistaakseni näin on sanottu et onnistuu oman pelikirjaston käyttäminen toisellakin ps4:lla
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Frendi kävi hakemassa Tikkurilan Prismasta omansa kahdeksan aikaan, hintaan 449€. Prismaan jäi ostohetkellä vielä ainakin kolme kappaletta Pleikkareita. Omaa Pleikkaria pitää odottaa rahantilanteen vuoksi ensi vuoteen. :p

Päivitys: Made in Japan -tarra oli liimattu pakkaukseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jyväskylän seppälän prismaan tuli 6 konsolia, kaikki meni saman tien, juoksukilpailuksi meni ja nenän edestä vietiin viimeinen. Joutunee odottamaan sitä KZ-bundlea.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itsekkin olin matti myöhänen tornion prismassa. 10 yli 8 menin markettiin, viiminen oli naisella kädessä. Nyt ootellaankin sitten cittarin edessä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Raision Prismassa taisi olla 10kpl, kaikki meni yllättäen heti. Itse sain juoksukilpailun jälkeen kolmanneksi viimeisen. :D Kaikille ei valitettavasti riittänyt. :(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tampereen Kalevan Prisma on tyhjä konsoleista, kuten taitaa olla muutkin Prismat ja Citymarketit. 12 oli Kalevan Prismassa ja sieltä tuli omakin, ensimmäisten joukossa olin jonottamassa siellä.

COD ja pystytuki tarvii vielä hakee illemmalla, nyt unta :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

jumbon stockalla ekana jonossa ;) oli hauskaa katella kun porukka sinkoilee cittariin ja prismaan tönien toisiaan niin helvetisti :D kuulemma 5kpl pleikkareita ja 6 porukkaa jonossa.. näyttää jollekkin tulevan huonompi päivä tänään :(
Itse olin yksi niistä sinkoilioista :D ja lopputuloksena pleikkari kainalossa himaan :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt oli vihdoin vaihtunut valo vihreäksi, eli kohta nokka kohti verkkokauppaa ja hakemaan ja maksamaan oma kone. Tilattu 10.6.
I'm exited!
 
Ylös Bottom