Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Edit:turhaa avautumista,VPD suoriutui 10/10,infoa tuli ja paketti perillä,kiitos ja kuittaus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Turha varmaan kuvitella löytävänsä varaamatonta pleikkaria mistään tänään? :) Helsingistä siis.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Turha varmaan kuvitella löytävänsä varaamatonta pleikkaria mistään tänään? :) Helsingistä siis.

edit. tässä nyt jo siis kun kaupat on ovensa avanneet ja innokkaat jonottajat ne irtokappaleet jo hakeneet. itelle olis enemmän heräteostos, heh. boxin leirissä mutta ois voinu venausta lieventää.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Anttilasta haettu kone ja Fifa, mutta AC4 jäi matkalle :S
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jotenkin oli arvattavissa tämä VPD:n lähetysten viime tinkaan jättäminen, hyvä vedota että on lakkoa ja joulukiireitä. Pakettini ei ole liikkunut mihinkään suuntaan oikeastaan. :/
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään tuli minulle tieto että en saa konsolia julkaisussa/joulukuussa. Tietenkin sinällänsä harmillinen tilanne koska varasin konsolin jo kesäkuussa (ja olin melko varma että riittäisi) mutta tilanteelle ei voi nyt mitään. Täytynee katsella josko joulukuussa tai keväällä saisi konsolin.

Jatketaampa hieman tarinaa eteenpäin. Kävin samana päivänä laittamassa varauksen toiseen liikkeeseen. Oli silloin vielä hieman epävarmaa montako konsolia liikkeeseen tulee mutta nopeasti päässä laskettuna todennäköisyys oli sen verran suuri että minulle riittäisi. Eilen tuli tieto että minulle riittää konsoli ja tänään menen noutamaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Oulun seudulla Zeppelinin Prismassa oli koneita 3kpl. Sanomattakin selvää että ne meni parissa sekunnissa.

Ja Linnanmaan Prismassa oli jonottajia jo ennen puoli seitsemää tusinan verran. Passasin suosiolla koko härdellin, ehkä tuommoinen joskus myöhemmin jostakin tarttuu matkaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itekkin kävin tossa kahvitauolla kattelemassa ilman ostoaikeita(ei yhtään peliä vielä joka itteä kiinnostas). Lahden paavolan cittari 8:45 lappu jossa lukee loppuunmyyty. Anttilan edessä noin reilu 20 henkeä. Hirveän juoksukisan jälkeen vissiin kaks sai koneen. Tyhjeni muuten liike yhtä nopeasti kun oli täyttynytkin :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itekkin kävin tossa kahvitauolla kattelemassa ilman ostoaikeita(ei yhtään peliä vielä joka itteä kiinnostas). Lahden paavolan cittari 8:45 lappu jossa lukee loppuunmyyty. Anttilan edessä noin reilu 20 henkeä. Hirveän juoksukisan jälkeen vissiin kaks sai koneen. Tyhjeni muuten liike yhtä nopeasti kun oli täyttynytkin :p

Turun keskustan Anttilaan oli kanssa tullu 5kpl ja jonoa ihan hulluna. Eivät vissiin antaneet vuoronumeroja kun myyjät sano et oli kauhee tappelu ollu sijoituksista.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Ah tuossa se kehrää nätisti ja latailee BF ja CoDia <3 Minimanista sai näköjään 429e hintaan kans :p
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

On tämä raakaa peliä!! Porukka on valmis lyömään 500€ tiskiin niin ei:tä myydään! Eka kerta ku lähti 450€ sen kummempaa pohtimista tililtä :) huoli saamisesta blokkas kaikki ajatukset järkevyydestä ja kassanhallinnasta :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jyväskylässä olin Keljon prisman ovella klo 6.30. Silloin jonossa oli jo porukkaa sen verran että just ja just itse koneen sain. Kävi kyllä harmittamaan takanaolijan puolesta kun joku itsekeskeinen ääliö ei tullu jonoon muiden kanssa vaan meni toiselle ovelle ja rynni sieltä ensimmäiseksi. Noh kusipäitä riittää :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jotenkin oli arvattavissa tämä VPD:n lähetysten viime tinkaan jättäminen, hyvä vedota että on lakkoa ja joulukiireitä. Pakettini ei ole liikkunut mihinkään suuntaan oikeastaan. :/

Juurikin päivittyi tila,kyl se sieltä tulee :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Juurikin päivittyi tila,kyl se sieltä tulee :)

Oma paketti on ollut eilisestä illasta asti lajittelussa. Tai siis seurannan tila on ollut tuo. Kaippa se sieltä tänään tulee tännekin.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jaahas heräsinkin sitten iloiseen puheluun tuossa äsken :) Kuljetuspalvelusta soitettiin ja sanottiin, että olisi paketti tulossa tuossa klo 13-14 välillä. Uskon ja toivon, että kyseessä on pleikkari :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mulla se on lajiteltu eilen kello 17:50 Itellan Logistiikkakeskuksessa (01010) :/ laskelmien mukaan tuo on vasta maanantaina mulla.

Samaa näytti mullakin,tila muuttui hetki sitten vasta ensimmäisen kerran,ollut jo ennen 7 oulussa postissa :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

N.25 kpl näytti olevan netanttilasta tilattuja konsoleita jyväskylän anttilan noutopisteellä jos siinä kasassa oli kaikki.

4kpl olivat saanu myymälään ja jono oli ollut aamulla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Marraskuun alussa VPD:stä tilattu.
Eilen lähti Vantaalta matkaan, tänä aamuna seitsemältä Kuopiossa ja neljään mennessä pitäisi olla noudettavissa.... Miten tässä jaksaa päivän töissä kärvistellä?
 
Ylös Bottom