Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuliko teille saapumisilmoitusta uudestaan vai näyttikö 7.2:tta/onko kukaan ollut samassa veneessä kuin itse 15. Pv tilanneena.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään tuli tuo Netanttilasta 23.12 tilattu. Netanttilan sivuilla lukee, että olisi pitänyt tulla vasta 7.2. ja kerkesin asikaspalveluun perumaankin tuon tilauksen jo. No tossa se nyt nököttää kaveria odottamassa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

24.pvä tilasin Netanttilasta... Seiskan aikaan sano kuski tuovansa kotiovelle
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Citymarketin nettikaupassa näyttäisi ainakin tällä hetkellä olevan PS4+Killzone paketti myynnissä!
Netanttilaan tullut myös.
http://www.citymarket.fi/shop/fi/kcitymarket/playstation-4--pelikonsolipaketti-500gt--killzone%3A-shadow-fall-6171219--malli
http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/elektroniikka-ja-viihde/playstation/playstation-4-konsolit-ja-ohjaimet-/playstation-4-500gt--killzone-shadow-fall-6171219
Edit: Ja sinne meni :/
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Juuri luin foorumi kun woosb laittois infon konsoleista ja tilaus sisälle ja toimitusaika 1-4 arkipäivää! ja sitten vain peruumaan verkkokaupan ikuisuus tilaus.. sieltä tilattu 5.11 ja mitään tietoa kuulunutkaan laitteesta.


Citymarketin nettikaupassa näyttäisi ainakin tällä hetkellä olevan PS4+Killzone paketti myynnissä!
Netanttilaan tullut myös.
http://www.citymarket.fi/shop/fi/kc...i-500gt--killzone:-shadow-fall-6171219--malli
http://www.netanttila.com/shop/fi/n...station-4-500gt--killzone-shadow-fall-6171219
Edit: Ja sinne meni :/
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt kun näkee että muut on jo saaneet ps4 netanttilasta, niin minä tässä jännitän että milloin se minun tilaamani ps4 gigantista tulisi. Onko kellään yhtään tietoa että tulisiko se vielä Tammikuussa. Väärästä yhtiöstä taisin tilata:(
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Juuri luin foorumi kun woosb laittois infon konsoleista ja tilaus sisälle ja toimitusaika 1-4 arkipäivää! ja sitten vain peruumaan verkkokaupan ikuisuus tilaus.. sieltä tilattu 5.11 ja mitään tietoa kuulunutkaan laitteesta.
Jep, itsekkin sain tilauksen menemään! :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Mitäköhän tuolla Ranskan Amazonissa tapahtuu?

Nyt sieltä on lähtenyt koko PS4:sen tilausmahdollisuus pois.

Oma tilaus kyllä näkyy edelleen voimassaolevana.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

jos peruutan ps4 tilauksen saanko sen 50€ myös (gamestop)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Nyt kun näkee että muut on jo saaneet ps4 netanttilasta, niin minä tässä jännitän että milloin se minun tilaamani ps4 gigantista tulisi. Onko kellään yhtään tietoa että tulisiko se vielä Tammikuussa. Väärästä yhtiöstä taisin tilata:(

Voin olla väärässä mutta jossain näin maininnan että gigantti saisi helmi-maaliskuussa koneita.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään tuli sähköposti ja tekstiviesti, että 15.12 Netanttilasta tilattu konsoli on noudettavissa Oulun Kodin1:stä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tänään tuli sähköposti, että 15.12 Netanttilasta tilattu konsoli on noudettavissa Oulun Kodin1:stä.

Sama homma, oma tilattu 16.12. Tosin soitin eilen Kodin1:seen ja tiesin että konsoli tulee tänään.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Taidanpa mennä peruumaan ps4 tilauksen gamestopista ja ottaa 50€ takas tulee liian myöhään
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Taitaa markettien hyllyille tulla nopeammin kohta konsoleita kuin että saisin verkkokaupasta 18.12. tilatun konsolin. :D Jos täällä ei porukka ole saanut marraskuun alussa tilaamiaan konsoleita, niin mitä toivoa minun on saada sitä edes ennen kevättä. Varmaan kaikki konsolin halunneet ovat tehneet verkkokaupasta tilauksen, koska on ollut ainoa koko ajan auki ollut tilauspaikka. Tähän vielä päälle se, että porukka ei vaivaannu perumaan tilauksiaan vaikka saisi konsolin muualta. Oh well, tällainen avautuminen tänään.

Ps. En edelleenkään halua ostaa överikallilla huudon tai muiltakaan trokareilta. ;)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko noita parempia Killzone bundleja edes ollu myynnissä suomessa missään? Eli yks bonari-ohjain ja kamera, pelin lisäks.
 
Ylös Bottom