Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Amazon.de
499
Ps4
2 x dualshock 4
Ps4 kamera
Killzone peli

Tilasin 25.10.2013 saapui 8.1.2014.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

En löytänyt vielä täältä halpa ps4 peli, hinta ja paikka ketjua enkä voi moista pienen viestimäärän vuoksi tehdä. Onkohan sellainen olemassa tai voisiko joku tehdä moisen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Terve! Itse olen tilannut koneeni Konsolinetistä 4.12 eikä ole vielä tullut. Toivottavasti pitää kutinsa että alkavalla viikolla koneita pitäisi olla tulossa useimpii paikkoihin myyntiin. Venaileeko kukaan muu konsolinetistä tilannut omaansa vielä? Ei raaskisi tässä vaiheessa enää peruuttakaan tuota tilausta...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Terve! Itse olen tilannut koneeni Konsolinetistä 4.12 eikä ole vielä tullut. Toivottavasti pitää kutinsa että alkavalla viikolla koneita pitäisi olla tulossa useimpii paikkoihin myyntiin. Venaileeko kukaan muu konsolinetistä tilannut omaansa vielä? Ei raaskisi tässä vaiheessa enää peruuttakaan tuota tilausta...

Pääset helpommalla kun soitat liikkeeseen.

Soitin tänään Gamestopiin mistä tuon konsolini olen aikeissa lunastaa, tiedustelin että onko aikataulu about sama kuin oli marraskuussa varaushetkellä. Vastauksena ilmoitteli että muutoksia ei ole tullut, elämme siinä tiedossa että tammi/helmikuun aikana kuluvaa vuotta voisi konsolin saada. Lupasivat (itsestäänselvyys) ilmoitella heti kun laitetta tulee tai tietoa siitä koska sitä tulee.

Jään odottelemaan yhteydenottoa, jos konsolia ei ala kuulumaan voisin joskus maaliskuun puolivälin tienoilla soitella seuraavan kerran.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voipi olla, että loppuviikosta tulee yksi paketti vielä näitä meikäläiselle, vaikka ylimääräiset tilaukset anttilasta olenkin perunut. No jos tulee niin täältä lähtee jollekin kiireiselle vähän pelattu konsoli, koska itse vaihdan sitten tuohon Vita-bundleen.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Voipi olla, että loppuviikosta tulee yksi paketti vielä näitä meikäläiselle, vaikka ylimääräiset tilaukset anttilasta olenkin perunut. No jos tulee niin täältä lähtee jollekin kiireiselle vähän pelattu konsoli, koska itse vaihdan sitten tuohon Vita-bundleen.

Miksi et ota vitaa paketista veks ja jakoon korkkaamaton ps4?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tai mikset jätä Vitaa ostamatta ja osta tarjouksesta halvemmalla vita. :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jaahas ei ilmeisesti lähtenyt PS4 Prsiman verkkokaupasta tähän suuntaan, en ainakaan sähköpostiini/puhelimeeni ilmoitusta lähetyksestä saanut, vaikka perjantaina tilaukseen laitoin... Varmaankin ruuhkaa aiheutunut kaikista PS4 tilauksista, mutta kunhan luvatussa 1-3 arkipäivän aikana saapuu niin thats fine. Mahtaako kotiinkuljetus vaikuttaa tuohon viestittelyn vähyyteen?

Toisaalta myös sitä ihmettelin kotiinkuljetuksessa, kun hinnaksi oli merkitty 2,50e. Tuon pitäisi olla hinta, kun tilaus toimitetaan kirjeenä, enkä mitään alennuskampanjoitakaan huomannut :D Saas nähdä aikovatko tuota pakettia survoa postilaatikkoon vai mihin :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Toisaalta myös sitä ihmettelin kotiinkuljetuksessa, kun hinnaksi oli merkitty 2,50e. Tuon pitäisi olla hinta, kun tilaus toimitetaan kirjeenä, enkä mitään alennuskampanjoitakaan huomannut :D Saas nähdä aikovatko tuota pakettia survoa postilaatikkoon vai mihin :rolleyes:

Jos ne on pistänyt sen palasiks ja lähettää kirjeenä, että saat kasata sen itse :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jaahas ei ilmeisesti lähtenyt PS4 Prsiman verkkokaupasta tähän suuntaan, en ainakaan sähköpostiini/puhelimeeni ilmoitusta lähetyksestä saanut, vaikka perjantaina tilaukseen laitoin... Varmaankin ruuhkaa aiheutunut kaikista PS4 tilauksista, mutta kunhan luvatussa 1-3 arkipäivän aikana saapuu niin thats fine. Mahtaako kotiinkuljetus vaikuttaa tuohon viestittelyn vähyyteen?

Toisaalta myös sitä ihmettelin kotiinkuljetuksessa, kun hinnaksi oli merkitty 2,50e. Tuon pitäisi olla hinta, kun tilaus toimitetaan kirjeenä, enkä mitään alennuskampanjoitakaan huomannut :D Saas nähdä aikovatko tuota pakettia survoa postilaatikkoon vai mihin :rolleyes:


Itse tilasin myös perjantaina prisman verkkokaupasta konsolin ja lauantaina tuli viestiä että tilaus lähetetty, tosin omani tilasin noudolla postista, mutta tuskinpa vaikuttaa siihen miten nopeaan niitä tilauksia käsitellään, eiköhä prisman jengillä ole tarpeeksi töitä ku ensin lähetellä ne 200 pleikkaria ja X määrä muita tilauksia mitä ihmiset ovat laitelleet :) tällä hetkellä lähetyksen seuranta näyttää että paketti olisi Itellan logistiikkakeskuksessa, joten jos luoja suo, sää sallii ja Itellan jengi ei rupea yllätyslakkoon niin parin päivän päästä olisi konsoli hyppysissä. :)
 
Ylös Bottom