Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muutama kone tullu anttilaan kun soitin. Sanoivat että seuraava erä voi mennä maaliskuulle.
Höh. Kaikki muut paikat tuntuvat saavan konsolia... paitsi... Ranskan Amazon!
Luin noita ranskalaisten kirjoittamia arvosteluitakin ja kaikki koskevat ennen joulua toimitettuja konsoleita.
Tilasin Ranskan Amazonista 28.12. Tietääkö joku saattaisiko sen saada vielä tammikuun aikana vai pitääkö suosiolla katsoa muualta?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sony-ps4-500gb-pelikonsoli-playstation#spca
Ite laitoin just tuolta tilaukseen. Näyttäis olevan vielä 13 kpl jäljellä verkkokaupassa ja toimitukset 14.1 alkaen.
24.11. Ranskan Amazonista tilattu laite lähti eilen liikkeelle. Hinta kaikkinensa 388,61 euroa (hinnassa mukana siis Ranskan Amazonin jo loppunut ale).
Huokaus. Itselläni oli kanssa marraskuussa tehty tilaus alunperin tuonne lafkaan, mutta luulin saavani konsolin muualta ja peruin tilauksen. Tuo toinen tilaus ei sitten toteutunutkaan ja tein tilauksen uudelleen Ranskaan joulukuun puolivälin tienoilla. Sain kyllä edelleen tehtyä tuolla tarjoushinnalla tilauksen, mutta saas nähdä mihin asti toimitus nyt oikein venyy, kun tästä erästä ei selkeästi itselleni lohjennut.
Kysyitkö esim itiksen anttilasta? Olisi sitä varmaan myös lähempänä ollut
Ei sillä valmistusmaalla ole oikeasti mitään väliä. Maanantaikappaleet takuuvaihdetaan joka tapauksessa.Onko kärkkäisestä tilattu pleikkari missä valmistettu? ja onko sillä niinkään väliä missä on?
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sony-ps4-500gb-pelikonsoli-playstation#spca
Ite laitoin just tuolta tilaukseen. Näyttäis olevan vielä 13 kpl jäljellä verkkokaupassa ja toimitukset 14.1 alkaen.
Itse tilasin 14.1 eli eilen kärkkäseltä mutta ei ole vielä tullut millonkohan tulisi verkkokaupassa luki oli 15kpl13.1 tilasin (illalla) ja tänään tuli perille, nopeaa toimintaa
Itse tilasin 14.1 eli eilen kärkkäseltä mutta ei ole vielä tullut millonkohan tulisi verkkokaupassa luki oli 15kpl
Itse tilasin 14.1 eli eilen kärkkäseltä mutta ei ole vielä tullut millonkohan tulisi verkkokaupassa luki oli 15kpl