Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Itse tilasin Gigantista toisesta erästä oman kappaleeni 29.11.2013. Taisin tilata väärästä paikasta, koska on hieman kalliimpi kuin muualla ja tulee vasta maaliskuun lopussa. En oo kyl viittiny peruakkaan tilausta, kun maksoin sen jo. Enkä halua tulevan mitään sählinkejä.
Hiljaa hyvä tulee, ja muutenkin on vielä paljon pelattavaa ps3:lla ja PC:llä .
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Anttiloihin on siis saapunut, mutta onko kenellekään lähtenyt netAnttilasta konsolia tulemaan? 1.1 tilattu, mutta ei ole mitään kuulunut sen jälkeen.
Täällä tilattu 3.1. mutta tilauksen statuksessa ei tosiaan muutosta vaikka olisin odottanut että tästä erästä olisi riittänyt.
Jokseenkin ärsyttävää olisi hakea Anttilan tavaratalosta kone kotiin ja perua saman firman nettitilausta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tampereen Turtolan Kodin1 oli viä tossa noin tunti sitte kolme tai neljä konsolia. Olihan se pakko napata mukaa. Joku muukin osti heti mun jälkee eli hyllyy jäi 1 tai kaks.

Meikähän se oli :) Pienen miettimisen jälkeen laite kainaloon, pelivalikoima vähän epäilytti, onpahan laite valmiina ainakin... Vielä jäi yksi siis hyllyyn. Keskustan Anttilassa ei näkynyt olevan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kuinkas moni on saanut kärkkäiseltå seurantakoodin jolla voi noutaa postista tuotteen itse en ole vielä saanut
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Meikähän se oli :) Pienen miettimisen jälkeen laite kainaloon, pelivalikoima vähän epäilytti, onpahan laite valmiina ainakin... Vielä jäi yksi siis hyllyyn. Keskustan Anttilassa ei näkynyt olevan.

On sille pelejä ihan riittämiin. Dc universe, war thunder, warframe, killzone (huippupeli), fifa14 tuossa muutamia, joita itse pelaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jokohan kohta tulisi PS4:set Gamestop:iin myyntiin. Vaihto tarjouksella jätin vanhan PS3:sen liikkeeseen ja pääsin (jouduin) PS4 jonoon. Soittelin muutamat Etelä-Suomen Gamestop liikkeet läpi eikä missään osattu sanoa tarkkaa päivämäärää konsoleiden saapumiselle. Tammikuun lopusta puhuivat. Onko kukaan muu saanut tarkempaa tietoa kaivettua ??
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kärkkäseltä tilattu ps4 on nytten itella logistiikkakeskuksessa pitäisi tulla malmin postiin tuleeko se tänään malmiin?
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Anttiloihin on siis saapunut, mutta onko kenellekään lähtenyt netAnttilasta konsolia tulemaan? 1.1 tilattu, mutta ei ole mitään kuulunut sen jälkeen.

Täällä tilattu 3.1. mutta tilauksen statuksessa ei tosiaan muutosta vaikka olisin odottanut että tästä erästä olisi riittänyt.
Jokseenkin ärsyttävää olisi hakea Anttilan tavaratalosta kone kotiin ja perua saman firman nettitilausta.


Käykääpä katsomassa teidän NetAnttila-tilejä! Mä oon tilannut viime viikolla ja silti mulla lukee tänään että:

Lähetetty verkkokaupasta 16.01.2014

Nyt pitäisi sitten päättää, että mitä mä teen tolle mun Ranskan Amazonin tilaukselle. Mulle olis siis tulossa yksi konsoli hintaan 389,99 €. Tosin tämän toimituspäivämäärästä ei ole tietoa.

EDIT: Onkos mulla siis 14 päivää aikaa tuosta lähetyspvm:stä (16.01.2014) perua tuo tilaus? Jos sen aikaa pitäisi Amazonin tilauksen voimassa, jos sieltä paketti lähtisi matkaan...
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Käykääpä katsomassa teidän NetAnttila-tilejä! Mä oon tilannut viime viikolla ja silti mulla lukee tänään että:

Lähetetty verkkokaupasta 16.01.2014

Nyt pitäisi sitten päättää, että mitä mä teen tolle mun Ranskan Amazonin tilaukselle. Mulle olis siis tulossa yksi konsoli hintaan 389,99 €. Tosin tämän toimituspäivämäärästä ei ole tietoa.

Helppoa...Perut sen Amazonin?!

Kaikissa verkkotilauksissa on se 14pv palautusoikeus. Käyttämättä sitten vaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Meikähän se oli :) Pienen miettimisen jälkeen laite kainaloon, pelivalikoima vähän epäilytti, onpahan laite valmiina ainakin... Vielä jäi yksi siis hyllyyn. Keskustan Anttilassa ei näkynyt olevan.

Joo ittellä sama homma. Ei oikee innostanu mikää peli, AC4 on pcllä itellä mut voi olla että se tarttuu jossai vaihessa silti. On toi ny silti nii herkku tossa tv tasolla
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Käykääpä katsomassa teidän NetAnttila-tilejä! Mä oon tilannut viime viikolla ja silti mulla lukee tänään että:

Lähetetty verkkokaupasta 16.01.2014

Nyt pitäisi sitten päättää, että mitä mä teen tolle mun Ranskan Amazonin tilaukselle. Mulle olis siis tulossa yksi konsoli hintaan 389,99 €. Tosin tämän toimituspäivämäärästä ei ole tietoa.

EDIT: Onkos mulla siis 14 päivää aikaa tuosta lähetyspvm:stä (16.01.2014) perua tuo tilaus? Jos sen aikaa pitäisi Amazonin tilauksen voimassa, jos sieltä paketti lähtisi matkaan...

Kiitti vinkistä! Kävin aiemmin tänään kattomassa NetAnttilan tilausta ja ei näkynyt mitään vielä mutta kas, sama juttu nyt mulla. Paketti lähtenny tulemaan :)

Kyllä tätä on ootettu. Mullakin oli Verkkokaupan tilaus kanssa vetämässä ja tilattu 13.12.2013 mutta sen nyt juuri peruin.

Nopeat syö hitaat!

Kai se on lähettävä sitten tuo Assassins Creed 4 hakemaan valmiiksi ja sitten toi pystytuki myös. Tänään tuskainen yö varmaan töissä mut onneks on vkonloppu vapaana :cool:
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Jokohan kohta tulisi PS4:set Gamestop:iin myyntiin. Vaihto tarjouksella jätin vanhan PS3:sen liikkeeseen ja pääsin (jouduin) PS4 jonoon. Soittelin muutamat Etelä-Suomen Gamestop liikkeet läpi eikä missään osattu sanoa tarkkaa päivämäärää konsoleiden saapumiselle. Tammikuun lopusta puhuivat. Onko kukaan muu saanut tarkempaa tietoa kaivettua ??

Kun on niin kiire kirjoittaa se ensimmäinen viesti ettei edes viitsi lukea edellistä sivua tästä ketjusta, joka on samana päivänä kirjoitettu.

Vinkkinä, soita uudelleen sinne liikkeeseen, etenkin juuri siihen mistä konsolisi olet hankkimassa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Lippulaivan (Espoo) Anttilassa bongattu yksi kappale uusia pleikkareita n. 15 min sitten. Jos joltakulta siitä lähistöltä plege puuttuu, niin käykääpä hakemassa.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko kukaan nähnyt Turun seudulla pleikkareita missään kaupassa? Pitäis kaverille saada kanssa :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Onko kukaan nähnyt Turun seudulla pleikkareita missään kaupassa? Pitäis kaverille saada kanssa :D

Skanssin Anttila huomasin viimeeksi 4kpl hyllyllä. Eiköhän marketeissaki jotain ylimääräsiä kappaleita luultavasti pyöri... Metsästys Onnea!

Itsellä pitäis olla postissa huomenna noukittavana.
 
Ylös Bottom