Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Verkkokauppa.comissa on PS4+NHL15 paketti ihan ok hintaan.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Se hinta olisi tietty mukava tietää, ettei tarvitse itse alkaa etsimään...

Sori ei ollut tarkkaa muistikuvaa hinnasta (muuta kuin että halvempi kuin PS4 ja NHL erikseen ostettuna) ja oli kiire hakkaamaan änäriä, niin jäi tarkka hinta sanomatta.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Netanttilassa plussakortilla 419.9€ ps4+nhl15
edit: tilasinkin citymarketin verkkokaupasta, sama hinta mutta koodilla NASPL3009 jäi hinta 399.9€
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Löytyisiköhän tuonne citymarkettiin 10e alennuskoodeja, kerta 20e koodi näyttää olevan? Netanttilassahan noita olisi, mutta omalla paikkakunnalla ei sitä ole, niin tulisi aina postimaksut päälle. :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Expertin messuilta viikonloppuna ps4 konsoli nhl15 pelillä 379e. Ostettavissa myös netistä.

Edit: 300kpl erä.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Netanttilassa plussakortilla 419.9€ ps4+nhl15
edit: tilasinkin citymarketin verkkokaupasta, sama hinta mutta koodilla NASPL3009 jäi hinta 399.9€

Netanttilassa myös jälleen saatavissa Destiny-bundle plussakortilla ja ylläolevalla koodilla hintaan 379,90.

Tällä kertaa hyödynsin tarjouksen, joten vihdoin viimein tulee PS4 tähänkin talouteen!
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tsiisus että alkaa olla hyviä tarjouksia! Alkaa kohta jo kaduttamaan kun itse ostin kesäkuussa silloiseen tarjoushintaan 429. Mut sain kyllä mukavia pelielämyksiä koko kesäksi että eipä siinä. Mutta kyllä se vaan niin on että kilpailu tekee kuluttajille hyvää :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tsiisus että alkaa olla hyviä tarjouksia! Alkaa kohta jo kaduttamaan kun itse ostin kesäkuussa silloiseen tarjoushintaan 429. Mut sain kyllä mukavia pelielämyksiä koko kesäksi että eipä siinä. Mutta kyllä se vaan niin on että kilpailu tekee kuluttajille hyvää :)

Itse olen ihmetellyt miten vähän hinta on laskenut, kun itse ostin julkaisussa 429e hinnalla.
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuli nyt viimein poistettua omakin konsoli verkkokaupasta tuolla 380€ hinnalla. Parista paikasta olis tietty halvemmallakin saanut, mutta löytyi vk.comin lahjakortti, niin ajattelin käyttää samalla. Varsin positiiviset alkufiilikset konsolista, vielä kun löytäis jostain rahaa ostaa pelejäkin :D
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Toissapäivänä Citymarketin mammuttitarjouksena tilattu PS4 + NHL 15 alekoodilla 399,90€. Huomenna toivottavasti odotus loppuu ja pääsee tutustumaan tähänkin laitteeseen :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Tuli nyt viimein poistettua omakin konsoli verkkokaupasta tuolla 380€ hinnalla. Parista paikasta olis tietty halvemmallakin saanut, mutta löytyi vk.comin lahjakortti, niin ajattelin käyttää samalla. Varsin positiiviset alkufiilikset konsolista, vielä kun löytäis jostain rahaa ostaa pelejäkin :D

Kannattaa laittaa PS Plus -palvelu kokeiluun, jos ei vielä ole. Sieltä saa ainakin pientä pelattavaa PS4:llekin kuukausittain, eikä yhden tai kolmen kuukauden hinta ole paha menoerä vaikka ei netissä pelaisikaan :)
 
Vastaus: PlayStation 4: ostopaikat ja hintatiedot

Kannattaa laittaa PS Plus -palvelu kokeiluun, jos ei vielä ole. Sieltä saa ainakin pientä pelattavaa PS4:llekin kuukausittain, eikä yhden tai kolmen kuukauden hinta ole paha menoerä vaikka ei netissä pelaisikaan :)

Olikos se että ne pelit häviää jos PS Plus -palvelun päättää jossain vaiheessa?
 
Ylös Bottom