Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

iOS:n virallinen PlayStation App on päivittynyt nyt Euroopassakin. Versionumero on tässä vaiheessa v1.50. Ainakin mulla tuo löytyi ihan päivityksenä siihen vanhaan sovellukseen. Jos ei, kokeile lähdelinkin kautta.

Lähde: iTunes

Tarkoitus on ostaa PS4 heti perjantaina. Rahaa olisi juuri ja juuri konsoliin eli peleihin ei jää rahaa. Onko kaikki julkaisupelit fyysisiä vai saako Storesta heti perjantaina jotain ladattua (pelejä, demoja, ps+ pelit)?

Onko kaikki julkaisupelit fyysisiä vai saako Storesta heti perjantaina jotain ladattua (pelejä, demoja, ps+ pelit)?
Iso osa julkaisupeleistä on ostettavissa myös suoraan Storesta. Demojakin on ainakin FIFA14:stä.

Katso tarkempi listaus Storen PS4-tarjonnasta täältä.

Onko kellään tietoa sisältääkö Suomen PS4-paketti vähintään tuon 14 päivää ilmaista ps+ aikaa? Eli lähinnä siis, pitääkö olla valmis avamaan kukkaron nyörit jo heti julkaisuviikonloppuna vai pääsekö aluksi ilmaiseksi testailemana. Itsellä nimittäin tuo 14 päivää saattaisi riittää alkuun ja alkaisi sitten tammikuusta eteen päin maksamaan vuoden aina kerrallaan.

Onko kellään tietoa sisältääkö Suomen PS4-paketti vähintään tuon 14 päivää ilmaista ps+ aikaa?
Ei ainakaan omassa paketissani ollut mitään koodilappusta. Veikkaan, että se aktivoituu automaattisesti, kun PSN-tunnuksen liittää PS4:ään, ja kyseisellä tunnuksella ei ole koskaan Plus-jäsenyyttä ollut. Nykyisille tai entisille Plus-jäsenille jää vain PS4:n omistamisen ilo.

iOS:n virallinen PlayStation App on päivittynyt nyt Euroopassakin. Versionumero on tässä vaiheessa v1.50. Ainakin mulla tuo löytyi ihan päivityksenä siihen vanhaan sovellukseen. Jos ei, kokeile lähdelinkin kautta.

Lähde: iTunes

Hmmm.. Onko tämä siis se sama ohjelma, joka julkaistiin joskus pari vuotta sitten? Olen ladannut sen, mutta poistanut myöhemmin ja nyt en jostain syystä pysty lataamaan tuosta linkistä. Ohjelma tulee kyllä esille, mutta Lataa-vaihtoehtoa ei näy lainkaan.

Hmmm.. Onko tämä siis se sama ohjelma, joka julkaistiin joskus pari vuotta sitten? Olen ladannut sen, mutta poistanut myöhemmin ja nyt en jostain syystä pysty lataamaan tuosta linkistä.
Sama on, nyt vaan julkaistiin PS4-yhteensopiva versio (jossa toki on paljon muutakin kaikkea hienoa uutta). Mulla oli se vanha versio iPhonessa asennettuna, joten päivitys tuli iOS7:n ansiosta ihan automaattisesti.

Sama on, nyt vaan julkaistiin PS4-yhteensopiva versio (jossa toki on paljon muutakin kaikkea hienoa uutta). Mulla oli se vanha versio iPhonessa asennettuna, joten päivitys tuli iOS7:n ansiosta ihan automaattisesti.

Tarpeeksi monta yritystä ja tulihan se latauspainike sieltä esiin.:)

Hypeä alkaa olemaan perjantaita kohden.

Eurooppalaisista pleikkareista löytyvät osin maakohtaiset sovellukset:

• Amazon/LOVEFiLM (Germany, UK)
  • BBC iPlayer (UK)
  • BBC News (UK)
  • BBC Sports (UK)
  • Demand5 (UK)
  • IGN (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, India, Ireland, Italy, Kuwait, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Qatar, South Africa, Saudi Arabia, Spain, Sweden, Switzerland, UAE, UK)
  • Maxdome (Germany, Austria)
  • Music Unlimited (UK, Ireland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Netherlands, Norway, Finland, Sweden, Denmark, Australia and New Zealand)
  • Netflix (Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Sweden, UK)
  • NOS Sports (Netherlands)
  • RTBF (Belgium)
  • Total Channel (Spain)
  • Viaplay (Denmark, Finland, Norway, Sweden)
  • Video Unlimited (Australia, France, Germany, Italy, Spain, UK)
  • VidZone (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Spain, Switzerland, UK)
  • Watchever (Germany)
  • Wuaki.tv (Spain)
  • Ximon (Belgium, Netherlands)

+ Lisää on tulossa pitkin ensi kevättä.

Lähde: http://blog.eu.playstation.com/2013/11/26/playstation-4-launch-entertainment-apps-revealed/

Sieltä on tulossa ajurit Logitechin rateille.

pWFItk8.png

Lähde: https://twitter.com/LBTRecords

Nehän lopetti konsolituen niin ihme kun tekevät. Pelastaa kyllä mun pelaamisen täysin. Parhaillaan kun modailen g27:aan ebrakea just. :)

Nehän lopetti konsolituen niin ihme kun tekevät. Pelastaa kyllä mun pelaamisen täysin. Parhaillaan kun modailen g27:aan ebrakea just. :)

Lopettivat vain konsoleille erikseen suunniteltujen lisälaitteiden valmistuksen (tavoitteena tämän vuoden loppuun mennessä). Rattiosasto ei ole sellainen ja niitä valmistetaan ja myydään edelleen, joten tuotetukeakin on odotettavissa. Vaikka konsolilisälaitteita ei enää tehdäkään ei se yleensä tarkoita sitä, että vanhojen laitteiden tuki katkeaisi kuin seinään.

Löytyykö PS4:lle jo viaplay tai netflix? Vai tuleeko 29.11 vasta? Jos löytyy niin mistä?

En kyllä omista yhtäkään AV-laitetta joissa ois piiciistä tuttu maadoitettu plugi.

Näin se nykyään pääsääntöisesti menee. Elektroniikka on suojaeristettyä tai suojajännitteisiä. Ja laite voi mahdollisesti sisältää myös on ylikuumenesmissuojan.

Löytyykö PS4:lle jo viaplay tai netflix? Vai tuleeko 29.11 vasta? Jos löytyy niin mistä?
Ei vielä löydy Storesta, joten tulevat joko huomisen viikkopäivityksen yhteydessä tai sitten vasta tuolloin 29. päivä. US Storesta ladattu Netflix toimii kyllä jo nyt suomalaisellakin PSN-tunnuksella.

Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta toimivathan psn store setelit ps4 kanssa? Eli pystyn niillä ostamaan ps+. Kiitos ja anteeksi :D

Ylös Bottom