Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Iso osa julkaisupeleistä on ostettavissa myös suoraan Storesta. Demojakin on ainakin FIFA14:stä.Onko kaikki julkaisupelit fyysisiä vai saako Storesta heti perjantaina jotain ladattua (pelejä, demoja, ps+ pelit)?
Ei ainakaan omassa paketissani ollut mitään koodilappusta. Veikkaan, että se aktivoituu automaattisesti, kun PSN-tunnuksen liittää PS4:ään, ja kyseisellä tunnuksella ei ole koskaan Plus-jäsenyyttä ollut. Nykyisille tai entisille Plus-jäsenille jää vain PS4:n omistamisen ilo.Onko kellään tietoa sisältääkö Suomen PS4-paketti vähintään tuon 14 päivää ilmaista ps+ aikaa?
iOS:n virallinen PlayStation App on päivittynyt nyt Euroopassakin. Versionumero on tässä vaiheessa v1.50. Ainakin mulla tuo löytyi ihan päivityksenä siihen vanhaan sovellukseen. Jos ei, kokeile lähdelinkin kautta.
Lähde: iTunes
Kyllä se vaan on maadoittamaton.
Sama on, nyt vaan julkaistiin PS4-yhteensopiva versio (jossa toki on paljon muutakin kaikkea hienoa uutta). Mulla oli se vanha versio iPhonessa asennettuna, joten päivitys tuli iOS7:n ansiosta ihan automaattisesti.Hmmm.. Onko tämä siis se sama ohjelma, joka julkaistiin joskus pari vuotta sitten? Olen ladannut sen, mutta poistanut myöhemmin ja nyt en jostain syystä pysty lataamaan tuosta linkistä.
Sama on, nyt vaan julkaistiin PS4-yhteensopiva versio (jossa toki on paljon muutakin kaikkea hienoa uutta). Mulla oli se vanha versio iPhonessa asennettuna, joten päivitys tuli iOS7:n ansiosta ihan automaattisesti.
Kaikkea sitä oppii. Eikös tykit, telkkarit, tietokoneet ole jo pitkään ollut maadotettujen piuhojen päässä...
Nehän lopetti konsolituen niin ihme kun tekevät. Pelastaa kyllä mun pelaamisen täysin. Parhaillaan kun modailen g27:aan ebrakea just.![]()
En kyllä omista yhtäkään AV-laitetta joissa ois piiciistä tuttu maadoitettu plugi.
Ei vielä löydy Storesta, joten tulevat joko huomisen viikkopäivityksen yhteydessä tai sitten vasta tuolloin 29. päivä. US Storesta ladattu Netflix toimii kyllä jo nyt suomalaisellakin PSN-tunnuksella.Löytyykö PS4:lle jo viaplay tai netflix? Vai tuleeko 29.11 vasta? Jos löytyy niin mistä?
Kyllä.Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta toimivathan psn store setelit ps4 kanssa?