Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Onko hinnan-alennusta luvassa? Ostaminen polttelee, mutta vielä ei julkaistujen pelien puolesta ole pakkoa, joten voisi odottaakin, jos huhuissa on hinnan lasku.

Tuskimpa mitään hinnan alennusta on luvassa, kun edelleenkin lähes kaikki kauppojen hyllyihin saatavat laitteet menevät tuolla 449 eurollakin kaupaksi. Rohkeasti vaan kauppaan, konsoli parin pelin kanssa kainaloon ja uutta sukupolvea "harjoittelemaan" ennen syksyn peliryntäystä! PS4 on ehdottomasti voittajan valinta! :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko hinnan-alennusta luvassa? Ostaminen polttelee, mutta vielä ei julkaistujen pelien puolesta ole pakkoa, joten voisi odottaakin, jos huhuissa on hinnan lasku.

Valmistajan omaa yleistä hinnanlaskua joutunee tosiaan tovin odottelemaan, mutta joitakin yksittäisiä kampanjatarjouksia on jo näkynyt Suomessakin. Esim. Keskinen myi erän hintaan 399 €.

Britti-Amazonin hintakehitys taas näyttää tältä:
Näytä liitetiedosto 12776

Eli ellei välitöntä hankintatarvetta ole, silmät auki pitämällä saattaa joskus havaita jonkinasteisen diilinkin. Parhaan hinnan saanee hyödyntämällä jonkin verkkokaupan alekampanjan prosenttialennuksen, jos sellainen tulee sopivasti vastaan. (Esim. Discshop.fi:stä on pariin otteeseen saanut konsolin 10 % alennuskoodilla.)

Muoks: Vielä tänä viikonloppuna ei ylletä ihan 10 % aleen, mutta Discshopin kampanjahinta on nyt 429 € ja kaupan päälle saa ilmaiset toimituskulut heinäkuun ajaksi...
http://www.discshop.fi/pelit/playstation_4/playstation_4_500_gb_hd/P93671

Konsolin ostaja saa halutessaan lsäohjaimen 50 euron hintaan ja juuri alkaneessa kesäalessa esim. Killzone ja Knack irtoavat 40 euron kappalehintaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

Mikä ihme mättää ku en saa salasanaa vaihdettua psn:ään. Linkki tulee mailiin ja antaa vaihtaa, mutta en pääse uudella salasanalla kirjautumaan sisään. Eli en pääse koko psn:ään.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitä siinä menettää jos tekee uuden käyttäjän vanhalla kirjautumisen sijaan kun ensimmäistä kertaa PS4:jää käyttää?
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitä siinä menettää jos tekee uuden käyttäjän vanhalla kirjautumisen sijaan kun ensimmäistä kertaa PS4:jää käyttää?

Ensimmäisenä tulee mieleen trophyt. Toisena PlayStation Plus. Kolmantena kaverilista. Siinä kait ne oleellisimmat.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ensimmäisenä tulee mieleen trophyt. Toisena PlayStation Plus. Kolmantena kaverilista. Siinä kait ne oleellisimmat.

Siis, ja jottei joku ota Nisupullan viestiä liian kirjaimellisesti, niin näitähän ei sitten "menetä", koska vanhan tunnuksen voi aina ottaa myöhemminkin käyttöön. Jos sen tekee taas liian myöhään, voi olla ruljanssista tulla isokin (pelejä kahdella eri tunnuksella).
 
Vastaus: PlayStation 4

En nopean selailun jälkeen löytänyt tähän vastausta joten esittäisin kysymyksen.. Suunnitelmissa on vaihtaa 1TB kiintolevy vakion 500g tilalle. Prosessi on muuten selvä, mutta olenko käsittäny oikein kun playstationin ohjelmistopäivitys sivulla http://fi.playstation.com/psn/news/articles/detail/item689928/P%C3%A4ivityksen-toiminnot-%28versio-1-71%29/ on kaksi ladattavaa tiedostovaihtoehtoa 184mt ja 735mt. Onko pienempi päivitystiedosto ja suurempi se uudelleenasennus jonka tarvitsen siihen tikulle?
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko pienempi päivitystiedosto ja suurempi se uudelleenasennus jonka tarvitsen siihen tikulle?
Kyllä. Kiintolevyä vaihdettaessa tarvitaan aina se suurempi firmware-tiedosto riippumatta siitä, onko konsolissa jo valmiiksi asennettuna uusin käyttöjärjestelmä vai ei.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mites tuo ennakkotilaus toimii storessa? Lähteekö rahat heti tililtä vai vasta silloin kun sen on mahdollista ladata sieltä?
 
Vastaus: PlayStation 4

Tänään ostin miulle tämän, oli kyllä hieno fiilis kävellä kaupasta ulos! :) Nytten on probleemia saada tuo netti-yhteys määritettyä; "odota hetki" pyörii ruudulla eikä millään tahdo löytää yhteyttä. :( Mulla oli PS3:lla NAT tyyppi kolme, netti toimi kuitenkin vanhalla konsolilla ihan hyvin.. Pitäiskö vaan painaa "määritä myöhemmin ja kattoo noita asetuksia tarkemmin menussa..?
 
Vastaus: PlayStation 4

Härveli haluaa päivittää käyttäjäehdot, siksi pyörii kauan odota hetki.

Nyt alkaa oikeesti menemään hermot tuohon euroopan digitaaliseen hinnoitteluun. Muutaman pelin hinta noussut pari euroa ja kaikki ennakkotilaus härppäkkeet jäätävän paljon kalliimpia kuin jenkki storessa. Ja mun kun piti niiiiiin siirtyä digitaalisiin pelehin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tälläinen teksti tulee kun yrittää päästä nettiin: "Wi-Fi-verkkoon ei saatu yhteyttä. Suojausmenetelmä on ehkä virheellinen. (NE-31293-8)"
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei mun tarvinnu mitään salasanaa syöttää..? Löysin sen mun Wifin vaan nimen perusteella ja sitten painoin X sen kohdalla. Mikä muuten PS4:llä kuuluis toi suojausmenetelmä olla? Mulla se on "ei" , mut on myös vaihtoehto WEP.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei mun tarvinnu mitään salasanaa syöttää..? Löysin sen mun Wifin vaan nimen perusteella ja sitten painoin X sen kohdalla. Mikä muuten PS4:llä kuuluis toi suojausmenetelmä olla? Mulla se on "ei" , mut on myös vaihtoehto WEP.
Riippuu siitä minkä olet tukarissa määritellyt. Eli sen asetukset se poimii.
 
Vastaus: PlayStation 4

En nyt löytäny Blacklight Retribution pelille omaa viestiketjua(nuubi kun vie olen sivustolla). Mut 24.6 päättyy tämä todella pitkäikäinen beta ja samana päivänä tulee myös koko versio. Minkä takia asian otin yleensä esiin, ittelle ollut PS4 paras FPS räiskintä, pelattavuus on rautaa ja tietenkin ilmainen, joskin tullut jonkin verran pelin coinsseja ostettua. Toivottavasti saavat koko versioon korjattua noita lagi ongelmia, joskin sekin hoitus kerralla dedicated servereillä, eikä mitää hosti juttuja siitähän se lagi johtuu jos ja kun osuu huonon yhteyden omaava hosti. Myöskin hostin etu on aika huomattava, ittelle kun osunut hostit aika monta kertaa. Mut pelinä ja varsinkin se pelattavuus on tässä rautaa ja myös koukuttava. Kannattaa peliä koittaa nykyiset ja tulevat PS4 pelaajat niin ja "ilmainen" on.
 
Vastaus: PlayStation 4

Voisko pelille Blacklight: Retribution PS4 avata oman viestiketjun ? kun pelin beta loppuu 24.6 eli tiistai ja myös samana päivänä saadaan valmis versio, peli kun vie on oikeesti hyvä. itte en pysty avaamaan uusia viestiketjuja kun olen nobo vielä täällä, en siis pysty avaamaan ketjua. Anteeksi jo etukäteen jos olemassa on jo pelistä ketju en vaan löydä sitä täältä.
 
Ylös Bottom