Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Ensinnäkään ne DS4 ja DS3/SixAxis eivät ole kovinkaan identtisiä. On jo muissakin yhteyksissä todettu, että kosketuslevyn käytön simulointi olisi vanhoissa ohjaimissa hankalaa, peleihin pitäisi koodata, että kosketuslevyn hipaisu ja vanhan ohjaimen selectin painaminen olisivat sama asia. Täysin turhaa työtä pelien kehittäjille ihan vain sen takia, että "joku ei nyt vaan halua ostaa uudelle konsolille uusia ohjaimia". Itsekin kyllä ihmettelin, että miksi tässä sukupolvessa tuetaan vain neljää ohjainta, mutta sitten aloin ajattelemaan, että aika harvassa varmaan ovat ne taloudet, joissa pelaa 5-7 henkilöä samalta sohvalta. Kaipa Sonylla joku ihan oikeakin syy tuolle ratkaisulle oli...

Ikävää tietenkin, ettei monitoimikake toimi, mutta ainakaan itsellä ei ole ollut kerrassaan mitään ongelmaa tai vaivaa käyttää konsolin ohjainta silloin, kun säädän leffan tekstitykset ja käynnistän sen ja jälleen sitten leffan jälkeen suljen toiston. Mukavuudenhaluisuuden toki ymmärrän ja ihan kivahan se tietysti olisi, kun monitoimikake toimisi, mutta jälleen taas aika pienestä jutusta kyse.

Ohjaimen valopalkki tosiaan heijastaa välillä, mutta ainakaan omassa nurkkauksessa ei koskaan häiritsevästi. Lisäksi olen ehtinyt jo tottua koko asiaan, eikä se sitä silloin tällöin tapahtuvaa heijastusta edes nykyään enää huomaa tai "säikähdä". Pidän muutenkin tuota ohjaimen valoa jotenkin kehittyneempänä ja pehmeämpänä kuin edellisen sukupolven pikkupunaista valoa. Ymmärrettävää kuitenkin, että joissain oloissa se häiritsee.

Aika pieniä avautumisen aiheita kuitenkin nyt tässä kyseessä. Ärsyttäviä ja kehitettäviä piirteitä löytyy kaikista laitteista, mutta aika pienet on "viat" jos kaukosäätimen puute, ohjaimen valo ja parin uuden ohjaimen ostaminen on ne isoimmat avautumisen aiheet :) Pirun kivahan tuolla on pelata ja noin tekniikan puolesta äärettömän laadukkaan oloinen laite! :)

Se on vähän surullista, että kuluttaja on varsin tyytyväinen kun uudessa tuotteessa on lähinnä vähemmän ominaisuuksia kuin entisessä. Lisäks vielä keksitään selityksiä konsernin puolesta.

Nii in. Se kosketuslevy ja "kaiutin" on lähinnä ne erot ohjaimissa. Kuinkahan monessa moninpelissä se kosketuslevy tosiaan tulee välttämättömäksi käytettäväksi? Tai edes hyödylliseksi lisäksi. Kaiuttimesta nyt puhumattakaan. Itsellä on nyt vain NHL15 ja siinä ei ainakaan kosketuslevyllä tehdä yhtään mitään. Ja juuri siinä ne lisäohjaimet olis ihan tarpeen. Mutta kun varsinaisesti toimintanäpit ja -tikut on tasan samat toiminnallisuuksillaan kuin entiset, niin ei takuulla olisi homma eikä mikään, että esim. juuri urheilupelit voisivat tukea vanhoja.

Ikävälle kyllä kuulostaa sekin, jos nykynuoret harvemmin omaavat enemmän kuin 3 kaveria. Itse olen jo yli kolmekymppinen ja kaikilla on omat perheensä ja ihmiset muuttaneet sinne ja tänne. SILTI useasti pelaajia olisi enemmän kuin se 4. Joskus teini-iässä tai varhaisnuorena kavereita oli vielä se 2-3 kertaa enemmän. Tämä on kohtuullisen iso asia kyllä. Typerässä kohdassa on annettu siimaa Xboxille ja tämä voi helpostikin olla niin iso tekijä, että joku valitsee XBonen tämän takia, että saa kunnolla pelaajia kentälle. Jos tehopuoli olisi identtinen molemmilla konsoleilla, niin itse olisin ensimmäiseksi ostanut mieluummin XBonen kuin PS4:n pelkästään tämän takia. Saati, että olisi vielä se IR-vastaanotin bonuskin.

Mitäs me sit ollaan saatu tämmöisen karsitun ominaisuuden tilalle? Joku Share-nappi? Ja sekö sitten tulee nykyisiin tarpeisiin. Voin kuvitella, että joku voi haluta somessa jakaa jotain omia pelivideoitaan. Mutta kuinka moni jaksaa katsella jotain toisten pelivideoita netistä? Jos nykyään on enemmän netin kautta muiden pelaamista katsovia kuin ihmisiä joilla on yli 3 kaveria, niin... no... kai tässä pitäis sitten osata vain olla onnellinen.

Myös PS4:n appsi puoli loistaa tyhjyyttään vieläkin. Ei edes Youtubea ole. Vanha PS3 toimii siis monessa asiassa paremmin viihdekeskuksena kuin uusi PS4. Se ei vaan yksinkertaisesti saa olla näin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyllähän ne appsit ja ominaisuudet sieltä tulee. Konsolilla on elinkaari jonka sisällä sitä kehitetään jatkuvasti. Kyllähän PS3 oli yhtä raakile alkuvaiheessa.

Ja se, että sinulla olisi pelaavia kavereita yli 3, ei tarkoita sitä, että enemmistöllä muilla olisi. Minulla esim pelaavia kavereita ei ole yhtään. Lähinnä nauravat koko harrastukselle.

Ja kyllä mua ainakin kiinnostaa pelivideot. Kun ei idea ole ottaa 15min videota ja laittaa faceen, vaan editoit vaikka änärissä maalikoosteen, seikkailupelistä eeppisen leffan jne. Lyhyitä juttuja.
 
Vastaus: PlayStation 4

Se on vähän surullista, että kuluttaja on varsin tyytyväinen kun uudessa tuotteessa on lähinnä vähemmän ominaisuuksia kuin entisessä. Lisäks vielä keksitään selityksiä konsernin puolesta.

Nii in. Se kosketuslevy ja "kaiutin" on lähinnä ne erot ohjaimissa. Kuinkahan monessa moninpelissä se kosketuslevy tosiaan tulee välttämättömäksi käytettäväksi? Tai edes hyödylliseksi lisäksi. Kaiuttimesta nyt puhumattakaan. Itsellä on nyt vain NHL15 ja siinä ei ainakaan kosketuslevyllä tehdä yhtään mitään. Ja juuri siinä ne lisäohjaimet olis ihan tarpeen. Mutta kun varsinaisesti toimintanäpit ja -tikut on tasan samat toiminnallisuuksillaan kuin entiset, niin ei takuulla olisi homma eikä mikään, että esim. juuri urheilupelit voisivat tukea vanhoja.

Ikävälle kyllä kuulostaa sekin, jos nykynuoret harvemmin omaavat enemmän kuin 3 kaveria. Itse olen jo yli kolmekymppinen ja kaikilla on omat perheensä ja ihmiset muuttaneet sinne ja tänne. SILTI useasti pelaajia olisi enemmän kuin se 4. Joskus teini-iässä tai varhaisnuorena kavereita oli vielä se 2-3 kertaa enemmän. Tämä on kohtuullisen iso asia kyllä. Typerässä kohdassa on annettu siimaa Xboxille ja tämä voi helpostikin olla niin iso tekijä, että joku valitsee XBonen tämän takia, että saa kunnolla pelaajia kentälle. Jos tehopuoli olisi identtinen molemmilla konsoleilla, niin itse olisin ensimmäiseksi ostanut mieluummin XBonen kuin PS4:n pelkästään tämän takia. Saati, että olisi vielä se IR-vastaanotin bonuskin.

Mitäs me sit ollaan saatu tämmöisen karsitun ominaisuuden tilalle? Joku Share-nappi? Ja sekö sitten tulee nykyisiin tarpeisiin. Voin kuvitella, että joku voi haluta somessa jakaa jotain omia pelivideoitaan. Mutta kuinka moni jaksaa katsella jotain toisten pelivideoita netistä? Jos nykyään on enemmän netin kautta muiden pelaamista katsovia kuin ihmisiä joilla on yli 3 kaveria, niin... no... kai tässä pitäis sitten osata vain olla onnellinen.

Myös PS4:n appsi puoli loistaa tyhjyyttään vieläkin. Ei edes Youtubea ole. Vanha PS3 toimii siis monessa asiassa paremmin viihdekeskuksena kuin uusi PS4. Se ei vaan yksinkertaisesti saa olla näin.

Kuulut valitettavasti vähemmistöön nykypäivänä. Luulen että useimmille meistä moninpeli hoituu netin kautta, eikä toi ohjainrajoitus paljoa haittaa siinä vaiheessa. Pakko myöntää ainakin omalla kohdalla, että ns. local multiplayer on jäänyt pelkästään Fifaan kaverin kanssa. En tiedä miten perillä olet noista pelivideoiden katselusta, mutta sehän on erittäin suosittua nykyään. Sitähän tekee useampi kaveri jo työkseen.
 
Vastaus: PlayStation 4

Se on vähän surullista, että kuluttaja on varsin tyytyväinen kun uudessa tuotteessa on lähinnä vähemmän ominaisuuksia kuin entisessä. Lisäks vielä keksitään selityksiä konsernin puolesta.

Nii in. Se kosketuslevy ja "kaiutin" on lähinnä ne erot ohjaimissa. Kuinkahan monessa moninpelissä se kosketuslevy tosiaan tulee välttämättömäksi käytettäväksi? Tai edes hyödylliseksi lisäksi. Kaiuttimesta nyt puhumattakaan. Itsellä on nyt vain NHL15 ja siinä ei ainakaan kosketuslevyllä tehdä yhtään mitään. Ja juuri siinä ne lisäohjaimet olis ihan tarpeen. Mutta kun varsinaisesti toimintanäpit ja -tikut on tasan samat toiminnallisuuksillaan kuin entiset, niin ei takuulla olisi homma eikä mikään, että esim. juuri urheilupelit voisivat tukea vanhoja.

Ikävälle kyllä kuulostaa sekin, jos nykynuoret harvemmin omaavat enemmän kuin 3 kaveria. Itse olen jo yli kolmekymppinen ja kaikilla on omat perheensä ja ihmiset muuttaneet sinne ja tänne. SILTI useasti pelaajia olisi enemmän kuin se 4. Joskus teini-iässä tai varhaisnuorena kavereita oli vielä se 2-3 kertaa enemmän. Tämä on kohtuullisen iso asia kyllä. Typerässä kohdassa on annettu siimaa Xboxille ja tämä voi helpostikin olla niin iso tekijä, että joku valitsee XBonen tämän takia, että saa kunnolla pelaajia kentälle. Jos tehopuoli olisi identtinen molemmilla konsoleilla, niin itse olisin ensimmäiseksi ostanut mieluummin XBonen kuin PS4:n pelkästään tämän takia. Saati, että olisi vielä se IR-vastaanotin bonuskin.

Mitäs me sit ollaan saatu tämmöisen karsitun ominaisuuden tilalle? Joku Share-nappi? Ja sekö sitten tulee nykyisiin tarpeisiin. Voin kuvitella, että joku voi haluta somessa jakaa jotain omia pelivideoitaan. Mutta kuinka moni jaksaa katsella jotain toisten pelivideoita netistä? Jos nykyään on enemmän netin kautta muiden pelaamista katsovia kuin ihmisiä joilla on yli 3 kaveria, niin... no... kai tässä pitäis sitten osata vain olla onnellinen.

Myös PS4:n appsi puoli loistaa tyhjyyttään vieläkin. Ei edes Youtubea ole. Vanha PS3 toimii siis monessa asiassa paremmin viihdekeskuksena kuin uusi PS4. Se ei vaan yksinkertaisesti saa olla näin.

Noh PS4:n kohdalla on käynyt sillä tavalla, että edelliseen laitteeseen verrattuna ovat pysyneet samana tai parantuneet juuri ne ominaisuudet, joita tulee käytettyä, joten sinällään mitään suurempaa valittamisen aihetta ei ole tähän mennessä herännyt. Lisäksi vielä enemmän tehoa pelaamiseen, niin omaan käyttöön varsin erinomainen laite.

Kosketuslevy, kaiutin ja share-nappula ovat tosiaan muotoilun ja materiaalin ohella ne uusien ohjaimien uudet ominaisuudet. Nyt kun oikein ajattelen asiaa, niin kosketuslevyä on varsin mukava painaa silloin, kun haluaa pelistä vaikka kartan esille ja kaiuttimesta kuuluvat keskustelut joissain peleissä ovat ihan hauskoja lisiä. Share taas on pelivideoita ja kuvakaappauksia tekeville pelaajille melkoinen must-nappula. Ei mitään mielettömän mullistavia uudistuksia, mutta kuitenkin monella tapaa mielenkiintoisia ja sellaisia, joiden koodaamisesta vanhoille ohjaimille tulisi pelintekijöille ihan turhaa työtä. Itsellä ei ole missään vaiheessa ollut ongelmaa sen faktan kanssa, että uudelle koneelle joutuu ostamaan uudet ohjaimet, ei nyt eikä edellisissäkään sukupolvissa.

Itsekin lähenen huolestuttavaa vauhtia jo tuota kolmenkympin ikää ja kavereita kyllä löytyy ihan kiitettävä määrä! Meidän kaveripiirissä on vaan tapana samalle sohvalle ahtautumisen sijaan omistaa joka kodissa konsoli ja pelata netin ylitse, niin jokainen saa katsella omasta telkkaristaan ja pelata omasta kodistaan. Eihän siinä toki mitään pahaa olisi ollut, jos Sony olisi edelleen tukenut 7 ohjainta samalta sohvalta, mutta nykyisessä maailmassa netin yli pelaaminen on vaan niin paljon yleisempää, että on helppo ymmärtää tuo vain 4 ohjainta. Harmi toki niille, jotka tarvitsisivat enemmän, mutta aika vähemmistössä taitavat noin isot porukat olla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ainiin olinkin jo unohtanut, että eihän tämä hölmöys tue yli neljää ohjainta. Tämä ei ole mikään realistinen ongelma vielä hetkeen, kun konsolia ei kauheasti kaveriporukassa löydy, mutta parin v päästä ei siis voi pelata 2 vs 3 matseja Änäriä tai Fifaa samalta sohvalta. Aivan totaalisen naurettavaa poistaa tällaisia ominaisuuksia, oli miten harvinaista tahansa :mad:
Muuten itse laitteesta ei valittamista, mitä nyt ei suurempia kehujakaan. Joku päivä tuolle tulee varmaan joku peli joka koukuttaisikin, mutta nyt toimii ihan kivasti ja kyllähän tuolla pelailee.
 
Vastaus: PlayStation 4

Änäriä ja Fifaa on tullut pelattua PS3 usein 5-6 hengen porukoissa. Surkeaa ettei se enää onnistu. Ymmärtääkseni taustalla on teknisiä rajoituksia, eli bluetoothin kaista? ei riitä kuin vain neljälle ohjaimelle, koska uusissa ohjaimissa on äänijutut (turhake) mukana ja ääni siirtyy bt:n yli.

Veeksin kanssa pääpiirteittäin samoilla linjoilla. Paljon on parannettavaa.

Oli pakko ostaa Sonyn halvin blu-ray soitin taloon, sillä PS4 bd-toistopuolella on ongelmia ja virallista kaukosäädintä ei ole julkaistu, eikä julkaisusta ole sanottu mitään. Sonyn tuntien, mikäli kaukosäädin joskus julkaistaan, hinnaksi tulee se 40€, joten samalla hinnalla saa blu-ray soittimen.

Lisäksi löytyy uudempi ja vanhempi ohjain ja kummallakin saman verran käyttötunteja. Vanhemmat ohjaimet tatit ovat aivan sileät, uudemman ohjaimen tatit eivät ole kuluneet yhtään. Eli jotain on Sony tehnyt oikein. Sileillä tateilla ei voi änäriä pelata, joten koko ohjaimella voi heittää vesilintua. Uutta on turha hakea ennen kuin tatit lohkeavat.

Ohjainten valo; turhaakin turhempi. Fifassa se toimii ja näyttää käyttäjän värin perusteella, mutta änärissä ei pelaajan värit täsmää ohjainten väriin. Onneksi PC-käytössä tuon valon saa pois. Turhaa vie ohjainten muutenkin heikkoa akkua, joka omalla käytöllä kestää sen päivän.
 
Vastaus: PlayStation 4

Minun käsiini PS4:n ja PS3:n ohjaimissa on ihan älytön ero. DS4 sopii kuin nakutettu, kun DS3 oli huonoin ikinä. Ohjain on kaikinpuolin parempi, PAITSI juuri siitä laadussa. Neljä ohjainta on jo nyt hajonnut

Näistä PS4:n ohjainongelmista lukeminen on kyllä todella huolestuttavaa. Onkos PS4:llä yhtä vapaasti tarvikeohjaimia kuin PS3:lla? Toimivatko normaalit USB-pädit yhä samalla tavalla kuin PS3:lla? (Ja onko PS4:n tarvikeohjaimista ym. omaa ketjua?)
 
Vastaus: PlayStation 4

On teillä jollain kyllä ongelmat... Mulle PS4 on ollut yks parhaista pelikonsoleista joita oon omistanut (ja PS3 olikin huonoin). Onhan se tietty huvittavaa että Sega Saturnin änärissä pystyi pelaamaan jo 8 ukkoa saman konsolin äärellä, mutta nyt PS4:llä vaan 4. By the way, eiks se NHL 15 tue vaan KAHTA yhtäaikaista pelaajaa niin saman sohvan äärellä kuin netissä? Se on sitä next-geniä.

Mut näitä kaukosäädin-itkuja en oo koskaan ymmärtänyt. Mitä te oikein teette kun katotte leffoja? Itse painan play ja välillä laitan pauselle. Jos kattelisin leffoja teksteillä niin tuskin niiden laittaminen päälle kovin vaikeaa olisi. Sit kun katon extroja niin klikkaan vaan "play all". Vihaan kaukosäätimiä... Miksi te haluatte kaukosäätimiä?
 
Vastaus: PlayStation 4

^Minulle ei ole vielä monen vuodenkaan miettimisen jälkeen avautunut.
Jos katson leffaa plesellä niin siitä ohjaimesta laitetaan leffa pyörimään ja tarvittaessa halutut subit ruutuun ja sen jälkeen se lasketaan pöydälle elokuvan keston ajaksi. Jos täytyy lähteä vaikka vessaan niin laitetaan leffa pauselle joka vaatii taas vain sen yhden nappulan painalluksen. Joten mihin sitä erillistä kaukosäädintä tarvitaan varsinkin kun nykyiset ohjaimetkin on langattomia.
 
Vastaus: PlayStation 4

^Minulle ei ole vielä monen vuodenkaan miettimisen jälkeen avautunut.
Jos katson leffaa plesellä niin siitä ohjaimesta laitetaan leffa pyörimään ja tarvittaessa halutut subit ruutuun ja sen jälkeen se lasketaan pöydälle elokuvan keston ajaksi. Jos täytyy lähteä vaikka vessaan niin laitetaan leffa pauselle joka vaatii taas vain sen yhden nappulan painalluksen. Joten mihin sitä erillistä kaukosäädintä tarvitaan varsinkin kun nykyiset ohjaimetkin on langattomia.

Mutu-tuntumalla tutumpi käyttöliittymä koko perheelle. Eli ei tarvitse miettiä mitä mistäkin ohjaimen napista tapahtui, vaan kelailut yms. on myös vaimon lapsuusvuosien ajalta tutuiksi tulleiden symbolien takana.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tekstityksen/kielen vaihtaminen käy kaukosäätimellä nappia painamalla. Samoin levyn saa laitteesta ulos. Lisäksi se hakkaa käyttömukavuudeltaan ohjaimen 100-0. Ohjain on kömpelö käyttää. Jos katselee muutaman kymmenen leffaa vuodessa, niin kai ohjain sitten ajaa asiansa. Mutta kun tulee katseltua reilut sata leffaa, niin kaukosäädin on ehdoton käytettävyyden kannalta.

PS4:llä bd-toisto on vielä aika lapsenkengissä (raportoidut huulisynkkaongelmat) ja esimerkiksi toiston aikana esiin tuleva "inforuutu" sisältää erittäin vähän informaatiota, kun vertaa esimerkiksi PS3 konsoliin. Helpompi ostaa 50€ bd-soitin ja myydä se sitten pois, mikäli Sony saa PS4 mediasoftansa parempaan kuntoon ja kaukosäätimen julkaistua. Kuvanlaadullisesti bd-toistossa näillä ei kuitenkaan ole eroja.
 
Vastaus: PlayStation 4

Joten mihin sitä erillistä kaukosäädintä tarvitaan varsinkin kun nykyiset ohjaimetkin on langattomia.

Niin, itse en ymmärrä miksi kukaan haluaisi käyttää erillistä ohjainta elokuvien katseluun. Tulis jo se tilaamani halpa ir-kaukosäädin Kiinasta, niin (toivottavasti, kunhan onnistuu) opetan sillä tarvittavat käskyt yleiskaukosäätimelleni ja voi taas ohjata telkkaria, vahvistinta ja konsolia yhdellä ja samalla vehkeellä, kuten PS3-aikaan tein :cool:
 
Vastaus: PlayStation 4

kyllä mun mielestä nuo kaukosäätimet konsoleille on vaan rahastushommaa.. todellakin ohjaimella se tekstityksen vaihtaminen ja playn painaminen on ihan yhtä mutkatonta kuin kaukosäätimellä.. itse en ainakaan rahojani sellaisiin laittais ja joo, itse katson pleikalla noin 1-3 leffaa viikossa ja ohjain toimii ihan hyvin.. Itsellä myös hyvät kokemukset itse ohjaimesta, julkaisussa saatu ohjain on ihan yhtä hyvässä iskussa kuin paketista otettuna, tatit ei ole kulunut eikä mitkään napitkaan jumitellut.. ilmeisesti itselle sattui sit hyvä mäihä..?
 
Vastaus: PlayStation 4

On kyllä todella vaikeaa ollu valita ristiohjaimella kieleksi suomi alussa ja painaa X:ää play/pause muodossa. Ihme ja kumma itselle kun ei oo koko DVD/blu-ray jo kuollu pois muutenkin. En oo eläissäni muuten blu-ray elokuvaa katsonu. Ei oo muutenkaan kyllä nuo elokuvat se ykkösjuttu pelikonsolissa tai muutenkaan peleihin verrattuna. Ne mitä katsoo voi warettaa kun ei oo niin väliks miten elokuva-ala pärjää.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tekstityksen/kielen vaihtaminen käy kaukosäätimellä nappia painamalla. Samoin levyn saa laitteesta ulos. Lisäksi se hakkaa käyttömukavuudeltaan ohjaimen 100-0. Ohjain on kömpelö käyttää. Jos katselee muutaman kymmenen leffaa vuodessa, niin kai ohjain sitten ajaa asiansa. Mutta kun tulee katseltua reilut sata leffaa, niin kaukosäädin on ehdoton käytettävyyden kannalta.

PS4:llä bd-toisto on vielä aika lapsenkengissä (raportoidut huulisynkkaongelmat) ja esimerkiksi toiston aikana esiin tuleva "inforuutu" sisältää erittäin vähän informaatiota, kun vertaa esimerkiksi PS3 konsoliin. Helpompi ostaa 50€ bd-soitin ja myydä se sitten pois, mikäli Sony saa PS4 mediasoftansa parempaan kuntoon ja kaukosäätimen julkaistua. Kuvanlaadullisesti bd-toistossa näillä ei kuitenkaan ole eroja.

Nimenomaan. Lisätään kakkuun vielä pieniä lapsia, jotka kuljettavat telakasta olevat ohjaimet paikkaan N, niin on parempi että inhimillisesti saatavilla olisi vain se kaukosäädin.

Lisäksi on aivan eri asia hoitaa esim. päivittäiset aamupiirretyt tms. kaukosäätimellä, eikä ohjaimella.

Molemmilla onnistuu, mutta ohjaimella mukavuus puuttuu. Käytännöllinen laite tuo säädin jos joskus saapuu.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyllä se ohjain oli ehdoton netflix käytössä myös ja ikävä on ollut.

Tosiaan jos leffoja katsoo päivittäin jopa useamman, niin ohjain on kaikkea muuta kuin "ok" ratkaisu..se on järkyttävä.

Joku yksittäinen sillon tällön menee..ei jatkuvaan käyttöön. En tajua miksi tota vanhaa kakea ei tueta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Enemmän mua ihmetyttää se, miksi jengi jaksaa paasata täällä *toisten* käyttötottumuksista. Jos joku haluaa käyttää elokuvien katseluun ohjainta/kaukosäädintä, annetaan hänen käyttää. Konsoleissa muutenkin on kyse käyttömukavuudesta, muutenhan meillä jokaisella olisi kotonaan vain ja ainoastaan itse kasattu pc.
 
Vastaus: PlayStation 4

Enemmän mua ihmetyttää se, miksi jengi jaksaa paasata täällä *toisten* käyttötottumuksista. Jos joku haluaa käyttää elokuvien katseluun ohjainta/kaukosäädintä, annetaan hänen käyttää. Konsoleissa muutenkin on kyse käyttömukavuudesta, muutenhan meillä jokaisella olisi kotonaan vain ja ainoastaan itse kasattu pc.
Näin on. Itse yritän aina filtteröidä noita viestejä tiedostaen sen, että tän foorumin keski-ikä on aika alhainen. Helppohan siellä "omassa huoneessa" on käytellä vaikka mitä kikkareita, mutta kun isketään yhtälöön vaimot ja lapset niin tilanne on hieman erilainen tarkastella.

Itsekin kaukosäätimen (PS3:lle) ostin vaimokkeen Netflix-käyttöä varten, mutta kummasti se omastakin tassusta on aina löytynyt... :D
Ilman muuta PS4:llekin ostan välittömästi, kunhan Sony Official Remote on tarjolla.
 
Ylös Bottom