Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

MbqJHdk.gif

Mä taas odotan innolla, kun kerrankin on ohjain, joka saattas olla sopiva omaan käteen. DS:n mallista tykännyt, mutta aina kaivannut hieman kokoa lisää. Ekan sukupolven Xbox-ohjain oli kokonsa puolesta mulle toimiva, mutta mulla onkin tommoset isot mutanttilapaset.

Mitä nyt ohjainta kokeilleiden kokemuksia kuunnellut, on DualShock saanut lisää kokoa ja näkyyhän se omin silmin noista videoista ja kuvista. Toivottavasti mutanttilapasille yhteensopiva. :D

Jos online-pelaaminen täytyi tehdä maksulliseksi (mitä epäilen), niin parasta on nimenomaan yhdistää se pakettiin, joka tarjoaa lisäarvoa sekä enemmän että ei lainkaan verkossa pelaaville. Tällainen satunnainen verkkosoturi saa ne pelit ja niiden lisäksi vapauden pelata verkossa silloin, kun mieleen juolahtaa. Jos online-pelaamisesta tarttisi maksaa erikseen, niin silloin tuntisi maksavansa turhasta jatkuvasti, kun tekee jotain muuta kuin sotii netissä.
Itse olen tästä eri mieltä. Mitä enemmän pelejä vuodessa pelaa, sitä enemmän tuosta 50 eurosta saa tietysti rahoilleen vastinetta. Itse en ole vuoden aikana juuri ehtinyt pelailemaan, olen varmasti ehtinyt kahlata kolme peliä läpi. Kun joudun maksamaan 50 euroa vuodessa tai 8 euroa kuukaudessa extraa siitä, että pelaan Battlefieldiä, niin onhan se aikamoinen lisälappu. Kun aikaa pelailulle on melko vähän, pelaan mielummin pelejä jotka oikeasti kiinnostavat minua. Todennäköisesti juuri ne pelit eivät ole Plussassa tarjouksessa. Olisin huomattavasti mielummin maksanut 100€ enemmän PS4:sta jolla voisi pelata netissä vapaasti tai 20 euroa vuodessa pelkästä verkkopelaamisesta ilman ylimääräisiä kytkyjä.

Näpsäkän kokoinen tuo PS4, ainakin jos vertailukohteena toimii X1:

Aikamoisia velhoja saavat olla mikäli tossa on viellä sisäinen virtalähde. Tai sitten xone on vain kasattu todella hätäisesti eikä tilankäyttöä ole maksimoitu mitenkään.

Mietin tota kaarevaa muotoiluakin, onkohan se noiden tuuletusaukkojen takia ? Tota ei saa survottua kiinni tvtason takaseinään vaan sinne jää väkisinkin "tunneli" missä ilma kulkisi edes vähäsen.

Toinen mikä on aika jännä on ettei tossa näytä olevan aukkoja kuin takana, vaikka siellä sitten onkin melkein koko paneeli pelkkää reikää. Xone on taas täynnä ristikoita, tosin voi olla ihan varmuudenvuoksi ettei koneiden kanssa tule vain mitään ongelmaa tulevaisuudessa.

Mitä ps4 ulkonäköön tulee niin nyt kun sitä on katellut, ei se näytä edes kovin pahalta kun se on pystyssä. Tulee vähän joku i kirjain mieleen, tosin oma kone menee väkisinkin vaakatasoon. Ei hirveästi hymyilytä, jos kissa halaa sen nurin lipaston päältä :/

PlayStation Plus -jäsenyys ei sittenkään ole täysin pakollista kaikissa verkkopeleissä, vaan sekin on julkaisijan päätettävissä. Esimerkiksi DC Universe Onlinea ja Planetside 2:ta pääsee peluttamaan, vaikkei Plus-jäsen olisikaan.

This will also depend on the judgement by the publishers, and there will be some free to play titles that you’ll be able to play without needing a PS Plus subscription, like PlanetSide 2 and DC Universe Online.

Lähde: Dualshockers

tai 20 euroa vuodessa pelkästä verkkopelaamisesta ilman ylimääräisiä kytkyjä.

Tolla parilla kympillähän sä saat melkein sen 3kk nettiaikaa ja samalla siihen päälle 3 peliä. Jos tosi harvaltaan pelaat niin 1/4 vuodesta netissä varmaan riittää ? Viellä jos sattuu osumaan siihen kuukauteen peli mikä kiinnostaa niin saat rahat käytännössä takas siinä samalla.

PlayStation Plus -jäsenyys ei sittenkään ole täysin pakollista kaikissa verkkopeleissä, vaan sekin on julkaisijan päätettävissä. Esimerkiksi DC Universe Onlinea ja Planetside 2:ta pääsee peluttamaan, vaikkei Plus-jäsen olisikaan.

Lähde: Dualshockers

Mietinkin vähän aikaa sitten, että eihän free to play -tuotokset oikeasti olisi "ilmaisia", jos ne sidottaisiin PS plussan taakse.
Warframe kuulunee samaan pakettiin(free to play -peli).

Tänään törmäsin järkyttävän mahtavaan uutiseen. Aina itseäni himottanut Trials -sarja pomppaa nyt myös Playstation pelaajien saataville.
Toisin sanottuna: Redlynxin bunkkerissa kehitteillä oleva uusi osa julkaistaan Playstation neloselle(Xbox 360, Xbox One:n ja PC:n lisäksi). Pelin nimi on Trials Fusion. Jesh, jesh, jesh!!! :D

Traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=Y7S5enDXI5U

Uutinen:
http://www.pelaajalehti.com/uutiset...alsille-jatkoa-ensi-vuonna-kahden-osan-voimin

Trials Fusionin kotisivuilla mainitaan myös, että peli sisältää kenttäeditorin sekä jakotoiminnon itse tehdyille leveleille. Wuhuu! \o/

RedLynx - Trials Fusion

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tolla parilla kympillähän sä saat melkein sen 3kk nettiaikaa ja samalla siihen päälle 3 peliä. Jos tosi harvaltaan pelaat niin 1/4 vuodesta netissä varmaan riittää?
Reiluin systeemi olisi tietysti sellainen jossa maksettuja päiviä kuluisi vai niiltä päiviltä jolloin käyttäjä on online.

Tukeeko PS4 vanhoja PS3 pelejä?
Ei suoranaisesti. Sony ilmoitti, että ensi vuonna PS4:lle tulee mahdollisuus pelata tiettyjä PS3-pelejä Gaikai-videostriimauksen avulla. Valitettavasti kyseinen palvelu tulee aluksi vain Yhdysvaltoihin. Mahdollisesta Suomen aikataulusta ei ole mitään tietoa. Joten oleellisesti PS4:llä ei voi pelata PS3-pelejä (eikä PS2-pelejäkään, PS1-pelituen suhteen tilanne on hieman epävarma).

Reiluin systeemi olisi tietysti sellainen jossa maksettuja päiviä kuluisi vai niiltä päiviltä jolloin käyttäjä on online.

Olis ja et ole ainoa joka tätä perää. Kaikessa missä on kuukausimaksu, MMORPG:t etunenässä, pelaajat kaipailee tuota. Jonkin sortin Graalin malja sano. Ei pitäs olla vaikea toteuttaakaan.

Näyttääpä hirveältä. Toi tyyppi tosin pitää XO:maisesti ohjainta kädessä. Näyttää kuitenkin vähemmän näppärältä kuin DS3. Mutta eipä tuota lopullisesti tiedä ennenkuin itse kokeilee kädessä. Epäilykset kuitenkin, että paljon huonompi kuin aiemmat Dualshockit.

Mikäs siinä näyttää hirveältä. DS3 oli hyvä, ja tuo näyttää kaikilta osa-alueilta paljon paremmalta. Toki tuolla otteella nyt mitään pelata voit mut se ei oo ohjaimen vika.

Juu, katselin että onpa kömpelön näköistä. Jos tuolla tavalla käsittelee Dualshockia, niin ei ihmekään jos peukalot osuvat yhteen. En aikaisemmin ymmärtänyt, miten siinä onnistuu, mutta video selvensi asiaa.

Niinpä juuri. Kaverilla on peukalot luonnollisessa asennossa.
Mullekaan ei tuo pleikan ohjain ole koskaan istunut käteen, koska mun isot kädet/peukalot joutuu kääntämään epäluonnolliseen asentoon, että pystyn edes vähän vääntelee tatteja.
Pitkissä pelisessioissa peukut väsyy ihan perkeleesti, ja tarkkuutta sekä nopeutta vaativissa tilanteissa en vaan pärjää ton padin kanssa.
Ja olen yrittänyt pelailla PS ohjaimilla siitä asti kun ekat tattiohjaimet ilmesty!
Isot Xboxin ohjaimet on kuin tehty mun käsiin. Siinä on tatit juuri oikeissa paikoissa, ja mun pikku kännyt suorastaan lepää siinä.

Niinpä juuri. Kaverilla on peukalot luonnollisessa asennossa.
Mullekaan ei tuo pleikan ohjain ole koskaan istunut käteen, koska mun isot kädet/peukalot joutuu kääntämään epäluonnolliseen asentoon, että pystyn edes vähän vääntelee tatteja.
Pitkissä pelisessioissa peukut väsyy ihan perkeleesti, ja tarkkuutta sekä nopeutta vaativissa tilanteissa en vaan pärjää ton padin kanssa.
Ja olen yrittänyt pelailla PS ohjaimilla siitä asti kun ekat tattiohjaimet ilmesty!
Isot Xboxin ohjaimet on kuin tehty mun käsiin. Siinä on tatit juuri oikeissa paikoissa, ja mun pikku kännyt suorastaan lepää siinä.

Peukut voi olla luonnollisesti, mutta ote on väärä. Boxin ohjaimen voi ottaa kämmenelle sen suuremman koon vuoksi ja pleikan ohjain on enemmänkin sormien varassa.
Ja mitä mieltä porukat on olisiko boxin tatit paremmat jos ne olisi molemmat siinä ylhäällä ? Eikö se olisi viellä luonnollisempi kuin peukkujen pitäminen eri tasolla ?

Pitäis varmaan avata joku uusi ketju mihin porukat voi laittaa kuvia siitä miten ohjainta pidellään kädessä niin selviäisi tämäkin mysteeri :)

3max.jpg

Tälläisiä laatikoita liikenteessä loppuvuodesta. Huomioikaa kulmassa tieto kovalevyn koosta.

Tuollainen sitten kannetaan kotia :)
Pitää ensin pelailla GTAV ja GT6 puhki ennenkuin saastuttaa mielensä paremmalla grafiikalla :p

Tämä asia käsiteltiin jo kertaalleen; kyseinen henkilö asuu Floridassa, ei Suomessa.

Toimiiko muuten jenkeistä hommattu ps4:nen suomessa oikein?
Jos joku tuttu lahjana lähettäis niin eikös se tulisi ilman lisäveroja?
Siinähän säästäisi useamman euron.

Toimiiko muuten jenkeistä hommattu ps4:nen suomessa oikein?
Sitä on tässä vaiheessa vaikea ennustella. PS3:ssa virtalähde oli universaali, joten se toimi kaikkialla maailmassa, kunhan vaan töpselipäässä oli oikeanlainen liitin. PS4:n virtalähteestä ei vielä tiedetä. Lisäksi jenkki-Pleikkari noudattaa DVD/BD-toistossa sikäläisiä aluerajoituksia, vaikka PS4-pelit itsessään ovatkin aluerajattomia.

Ylös Bottom