Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Tuo CUH-1200 julkaistaan aluksi 500GB mallina, se teranen versio on CUH-1100. Veikkailisin itsekkin ettei vanhan mallin 500GB muoto tule kummoista hinnanalennusta kokemaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Millon nämä uudet mallit tulee markkinoille ? Ois tarkotus ostaa PS4 elo tai syyskuussa viimeistään. Kannatteeko odotella pitempään jos sattuis sitten noi vanhempien hinta laskemaan.

Eikö täs ollu joku kuukausi maksu että pystyy ylipäänsä pelaamaan netissä ja paljonkohan se sitten on ?

Niin ja mikähän kauppa myy tällä hetkellä halvimmalla konsolia mut tuskinpa suuria eroja hinnoissa on ?
 
Vastaus: PlayStation 4

Millon nämä uudet mallit tulee markkinoille ? Ois tarkotus ostaa PS4 elo tai syyskuussa viimeistään. Kannatteeko odotella pitempään jos sattuis sitten noi vanhempien hinta laskemaan.

Eikö täs ollu joku kuukausi maksu että pystyy ylipäänsä pelaamaan netissä ja paljonkohan se sitten on ?

Pelikonsoli kannattaa yleensä ostaa heti, mikäli löydät sille mielenkiintoista pelattavaa. Odottaa saa maailman tappiin jos sille linjalle lähtee. Uusi versio korvaa pikkuhiljaa vanhan ja mikäli ei asiasta mitään tiedä, niin tuskin edes huomaa.

Verkkopelaamaan pääsee myös ilman maksua, free-to-play -ilmaispelit esimerkkinä. Kuitenkin valtaosa peleistä kuuluu kk-maksun piiriin. Vuosi pelioikeutta verkossa maksaa 49,95 € ja sen voi lunastaa suoraa pleikkarin sähköiseltä kauppapaikalta. Jäsenyys tuo myös alennuksia ja pelejä ilmaiseksi. Lisätietoja: http://fi.playstation.com/psn/suppo.../PlayStation-Plus-–-usein-kysytyt-kysymykset/
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko muuten mitään tietoa tuleeko tulevassa ps4-versiossa olemaan 4k tuki? Eli esim tuleeko pyörittämään vaikka 4k blurayt jne?
 
Vastaus: PlayStation 4

Minkähän takia itsellä näkyy tuolla kirjastossa tuo Witcher 3 kahteen kertaan. Toisessa kuvakkeessa on levyn kuva ja toisessa ei ole. Ja itse pelin ole ostanut ihan levy versiona.
 
Vastaus: PlayStation 4

Nyt kyllä ihmetyttää tämä asia jo niin että pakko kysyä muiltaki:

Mulla on tuo alkup. latausteline ohjaimille ja siinä aina kaksi kapulaa. Nytkin olin muutamaksi päiväksi ottanut kaikki johdot seinästä, niin molempien ohjaimien akut aivan finaalissa, eivät pysy kolmea sekuntia päällä.

Onko nuo akut niin pahasia, vai imeekö tuo latausalusta niistä kaiken mehun vai onko mulla viallisia laitteita? Sama on toistunut todella usein, nyt alkaa jo ärsyttää...
 
Vastaus: PlayStation 4

Nyt kyllä ihmetyttää tämä asia jo niin että pakko kysyä muiltaki:

Mulla on tuo alkup. latausteline ohjaimille ja siinä aina kaksi kapulaa. Nytkin olin muutamaksi päiväksi ottanut kaikki johdot seinästä, niin molempien ohjaimien akut aivan finaalissa, eivät pysy kolmea sekuntia päällä.

Onko nuo akut niin pahasia, vai imeekö tuo latausalusta niistä kaiken mehun vai onko mulla viallisia laitteita? Sama on toistunut todella usein, nyt alkaa jo ärsyttää...

Omaa kokemusta lataustelakasta ei ole, mutta jos säilytät niitä ohjaimia siinä telakassa niin, että se vähä varaus, mikä pelatessa kuluu, latautuu aina pelaamisten välillä täyteen siinä telakassa, eivätkä ne akut ohjaimissa koskaan ole kunnolla päässeet niin tyhjäksi, että ruudulle ilmestyy varoitus siitä, että ohjaimen varaus melkein loppu, niin voi hyvin olla, että akut ovat "kuoleentuneet" niin, etteivät ne enää jaksa täyttä varausta latautua.

Käytännössä kaikissa akuissahan on ohjeena se, että pitäisi ladata täyteen, käyttää tyhjäksi tai ainakin melkein tyhjäksi ja taas ladata kerralla täyteen. Tällöin akkujen ikä ja kesto yhdellä latauksella tuntuu olevan pisin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Omaa kokemusta lataustelakasta ei ole, mutta jos säilytät niitä ohjaimia siinä telakassa niin, että se vähä varaus, mikä pelatessa kuluu, latautuu aina pelaamisten välillä täyteen siinä telakassa, eivätkä ne akut ohjaimissa koskaan ole kunnolla päässeet niin tyhjäksi, että ruudulle ilmestyy varoitus siitä, että ohjaimen varaus melkein loppu, niin voi hyvin olla, että akut ovat "kuoleentuneet" niin, etteivät ne enää jaksa täyttä varausta latautua.

Käytännössä kaikissa akuissahan on ohjeena se, että pitäisi ladata täyteen, käyttää tyhjäksi tai ainakin melkein tyhjäksi ja taas ladata kerralla täyteen. Tällöin akkujen ikä ja kesto yhdellä latauksella tuntuu olevan pisin.
Mää taas jostain oon lukenu että näitä sais roikottaa aina tossa laturissa. Siinähän menee koko laitteelta pohja jos tuohon saa laittaa vain silloin kun akut on tyhjiä. On uutena jo niin heikot nuo akut että tuo on ihan ehdoton väline, nyt ei ole kertaakaan joutunut oottelemaan akun latautumista että pääsee pelaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Käytännössä kaikissa akuissahan on ohjeena se, että pitäisi ladata täyteen, käyttää tyhjäksi tai ainakin melkein tyhjäksi ja taas ladata kerralla täyteen. Tällöin akkujen ikä ja kesto yhdellä latauksella tuntuu olevan pisin.

Ei tuolla ole enää ollut mitään väliä li-po / li-on akkujen kanssa. Jonkun nimh akkujen kanssa tuolla oli vielä merkitystä koska niille muodostui "muisti".
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei tuolla ole enää ollut mitään väliä li-po / li-on akkujen kanssa. Jonkun nimh akkujen kanssa tuolla oli vielä merkitystä koska niille muodostui "muisti".

Niin itsesissa nykyisiä akkuja ei saa päästää aivan tyhjäksi edes. Kyllä itsellä on välillä yks ohjain PSTV kyljessä ollut useamman viikon ilman latausta ja varaus on täynnä..
 
Vastaus: PlayStation 4

Juu, mutta kaikissa puhelimissa ja varmasti myös ohjaimissa on asetettu se raja jolloin laite menee pois päältä vaikka virtaa olisikin joten akku ei mene liian tyhjäksi kunhan sen laittaa lataukseen tuossa vaiheessa. Se on sitten eri juttu jos sen jättää tuossa vaiheessa lataamatta.
Mutta sillä ei siis ole mitään väliä vaikka ohjaimen laittaisi aina piuhan päähän vaikka akun varausta olisi vielä puolet jäljellä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko nuo akut niin pahasia, vai imeekö tuo latausalusta niistä kaiken mehun vai onko mulla viallisia laitteita? Sama on toistunut todella usein, nyt alkaa jo ärsyttää...

Itse olen huomioinut, että tuo lataustelakka tosiaan imee akusta virrat, jos ohjaimet on telakassa siten, ettei telakalle tule sähköä. Kannattaa siis joko pitää telakka aina sähköissä tai ottaa ohjaimet siitä pois, jos telakan pistokkeen irroittaa seinästä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mulla kyllä pysyy virrat molemmissa ohjaimissa ja alusta asti olen pitänyt ohjaimet kiinni lataustelakassa ilman virtojakin. Onko kyseessä jokin muu telakka kuin Sonyn originellimalli?
 
Vastaus: PlayStation 4

Mulla kyllä pysyy virrat molemmissa ohjaimissa ja alusta asti olen pitänyt ohjaimet kiinni lataustelakassa ilman virtojakin. Onko kyseessä jokin muu telakka kuin Sonyn originellimalli?

Ihan originaali malli tuo on. Eipä tuo nyt minua mitenkään vaivaa, kun olen tottunut ottamaan ohjaimet telakasta pois, kun ohjain on latautunut täyteen.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pelikonsoli kannattaa yleensä ostaa heti, mikäli löydät sille mielenkiintoista pelattavaa. Odottaa saa maailman tappiin jos sille linjalle lähtee.
Verkkopelaamaan pääsee myös ilman maksua, free-to-play -ilmaispelit esimerkkinä. Kuitenkin valtaosa peleistä kuuluu kk-maksun piiriin. Vuosi pelioikeutta verkossa maksaa 49,95 € ja sen voi lunastaa suoraa pleikkarin sähköiseltä kauppapaikalta. Jäsenyys tuo myös alennuksia ja pelejä ilmaiseksi. Lisätietoja: http://fi.playstation.com/psn/suppo.../PlayStation-Plus-–-usein-kysytyt-kysymykset/

Kiitos Nisulle infosta :) Eipä silleen mikään kiire ole ostella konsolia kun tulee enimmäkseen pelattua PC:llä nykyään. Houkuttelee vaan tuo änäri 16 EASHL paluu ja codin zombit :p
 
Vastaus: PlayStation 4

Ihan levyltä yritän. Kuitenkin NHL ei muutenkaan vie 60GB:tä edes tuplana.

[Edit]: Nyt n. 71GB:n tyhjällä tilalla sain NHL:n asentumaan.
Mulla on näköjään sama homma. Eli esim. Rocket Leaguen päivitykselle ei muka löydy tilaa. Vaatii kuulemma 134 megaa lisää vaikka tilaa on yli 15 gigaa.

Tähän jos joku keksii ratlaisun, niin olen kyllä kiitollinen. Aika rasittava homma.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kaks päivää ollut tämmönen ja infamous second son. Tuntuu erittäin hyvälle. :D
images
 
Vastaus: PlayStation 4

Erittäin hyvä valinta! :) Tere tulemasta pleikkarin omistajaksi ja ennen kaikkea tere tulemast foorumille! :)
Kiitos kiitos, aikaisemmat pleikkaritkin ollut joista enää jäljellä ps3.
Taitaa vaan kasaantua lisää pelejä kun ps3, xbox360, 3ds ja wiiu myös täällä. Eipä oo kyllä kiirekään.:p

Oliskos kellään mitään peli ehdotuksia, kaikki genret käy.
 
Ylös Bottom