Vastaus: PlayStation 4
Hyvää joulua foorumilaisille!
Oli pakko luoda tili tänne Konsolifiniin, koska nyt on niin kinkkinen ongelma - ainakin mulle - että nyt tarvitaan apua. Eli tulipa myytyä toi XBox One pois ja tilalle Playstation 4. Kaikki meni ihan kivasti koneen käynnistettyä, tilit tuli luotua ja sain lisättyä Visa Electronin jotta sain lompakkoon ladattua rahaa. Päätin ladata sinne hieman enempi, jotta samalla saa sitten ostettua jotain pelejäkin ja PS+ tilattua vuodeksi. Ensimmäinen kummastuksen aihe oli siinä, että sai ladattua "vain" 150 euron edestä rahaa lompakkoon. Tästä "shokista" selvittyäni sitten aloin asennella ja tehdä sun muita asetussäätöjä. Sitten tuli päähänpistos ostaa Uncharted kokoelma ja Destiny. Siitä se sitten se todellinen hämminki alkoi.
Ensinnäkin lompakkoni saldo näytti nollaa joten ajattelin että koska Visani tiedot on tallennettu niin ei muuta kuin rahaa palamaan ja pelit mulle. No, kun olin tekemässä lopullista ostosta - en nyt muista mitä siinä tarkalleen lukee - ja olin maksamassa ni PS4 herjaa että tiedot ovat puutteelliset. Ihmettelin mitä ihmettä, kortin tiedot kirjoitin, osoitteeni sun muut mitä se kysyy. Menin tarkistamaan ni siellä puuttus tuo Visa Electronin tarkistuskoodi. Laitoin uudestaan sen, tallensin ja menin uudestaan yrittämään mutta sama tulos. Ei pysty ostamaan. No sitten ajattelin lisätä lompakkooni lisää rahaa, ei onnistunut sekään vaan tuli samainen ilmoitus puutteellisista tiedoista. Ei muuta kuin selailemaan netin ihmeellistä maailmaa mitä se antaa neuvoksi. Eipä siellä mitään oikein löytynyt. Viimeisenä oljenkortena kokeilin mennä PS Storeen netin kautta ja ostaa sitä kautta. Lopputulos sama. Joten mikä ihme tässä PS Storessa oikeen on, kun kuitenkin XBox Onen kauppapaikka toimi ihan moitteettomasti eikä mitään ongelmia ollut? Ja tänä aamuna kun lisäilin korttitietojani uudestaan konsolinkautta ni herjaa korttitietojeni olevan väärät??? Siis mitä ihmettä???
Toivottavasti pistin viestini nyt oikeaan ketjuun. Mutta olisi kiva kuulla onko joillakin muilla samansuuntaisia ongelmia ja mikä on ollut ratkaisu. Olisi minulla yksi toinenkin ongelma - PS4 Youtube appi - mutta jätän sen myöhempään ajankohtaan, yksi ongelma kerrallaan.