Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Mulle on tullut huoltoilmoituksia ostojen vahvistamisen yhteydessä, minkä jälkeen heittää päävalikkoon. Ostot mene ät kuitenkin läpi ihan normaalisti, eli kaiketi jotain pientä bugia.

Tuosta slimmistä on todettava, että miksi sen pitää olla ruma kuin perse!? Sama homma oli PS3 kohdalla. Okei, hoikentaminen oli sen kohdalla ihan perusteltua, mutta nyt ei.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tuosta slimmistä on todettava, että miksi sen pitää olla ruma kuin perse!? Sama homma oli PS3 kohdalla. Okei, hoikentaminen oli sen kohdalla ihan perusteltua, mutta nyt ei.

Sehän on pitkälti markkinointitekninen liike, miten luulet että neo malli möisi jos molemmat olis yhtä hienoja..slimin köykäsellä ulkonäöllä haetaan eroa neo malliin joka mun ajatusmallin mukaan on sitten tyylikäs kuten nyk ps4..ellei pitkälti noudata jopa samaa linjaa ja siten ns. suora ps4 mallin jatkaja..

Neo tullee melko nopeasti sillä slimi ulkonäöllisesti altavastaaja vanhaan ps4 malliin ja x1a malliin nähden. Sillä selkeesti halutaan tavottaa se halvempien konsolien ostajakunta.
 
Vastaus: PlayStation 4

onko tossa jotain ps3 fattyn tapaista pölynpuhdistusmoodia? kun tuntuu että koneen takaa tuleva ilma on suhkot kuumaa. päälisin puolin ei missään nyt ole kädenlämpöistä kuumempaa ja kun pelaan esimeksisi jotain peliä niin eipä tuo tuuletin tunnu pahemmin mitenkää ilmottavan mistään. oikeestaan joskus viime kesänä kun kämppä oli kuin sauna niin ehkä sillon saattoi jotain vähän puhaltaa.

eikö kummiskin jos kanavat olisi tukossa ja tuuletin huutaisi hunajaa niin luulisi näkyvän pelissäkin? imurointia olen harrastanut koneen ympäriltä viikottain.
 
KOSSUNALLE: Onneksi ei, koska PS3:ssakin se toiminto käsitettiin aivan väärin.

Ja PS4:si toimii aivan kuten pitääkin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Miten se käytännössä menisi, jos aikanaan ostaisin Neo:n?

Mulla on isompi itse vaihdettu kiintolevy PS4:ssa ja kaikki pelit ostettu digitaalisesti.

Pystyykö uuteen jotenkin fiksusti siirtämään kiintolevyn sellaisenaan? Ja täytyykö jokaikinen peli ladata (lähes 1,5 teraa kamaa) uudestaan?
 
Vastaus: PlayStation 4

Miten se käytännössä menisi, jos aikanaan ostaisin Neo:n?

Mulla on isompi itse vaihdettu kiintolevy PS4:ssa ja kaikki pelit ostettu digitaalisesti.

Pystyykö uuteen jotenkin fiksusti siirtämään kiintolevyn sellaisenaan? Ja täytyykö jokaikinen peli ladata (lähes 1,5 teraa kamaa) uudestaan?

Imuroit pelit uusiksi. Ei ole iso urakka. Täällä tehty kertaalleen. Eikä kaikkia tarvitse hakea, jättää kyllästymispisteeseen ajetut lataamatta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pystyykö uuteen jotenkin fiksusti siirtämään kiintolevyn sellaisenaan? Ja täytyykö jokaikinen peli ladata (lähes 1,5 teraa kamaa) uudestaan?

Kiintolevy on kryptattu konsolikohtaisella avaimella, joten sitä ei pysty sellaisenaan käyttämään toisessa laitteessa. Mutta myöskään jokaisen pelin uudelleen lataaminen ei ole tarpeen, PS4:n asetusvalikosta kun löytyy työkalu juuri tätä operaatiota varten:
PS4™-järjestelmään tallennetut tiedot kannattaa varmuuskopioida säännöllisesti USB-tallennuslaitteelle. Tämä on hyödyllistä, kun kiintolevyä tai PS4™-järjestelmää vaihdetaan tai kun järjestelmän omistaja vaihtuu.

Kytke USB-tallennuslaite, jota haluat käyttää varmuuskopiointiin, ja valitse sitten (Asetukset) > [Järjestelmä] > [Varmuuskopioi ja palauta].
http://manuals.playstation.net/document/fi/ps4/settings/backup.html

Varmistuskopioimiseen tarvitset riittävän ison ulkoisen kiintolevyn.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pystyykö konsolista toiseen siirtämään suoraan, jos hankkii uuteenkin isomman kiintolevyn suoraan?
 
Tuo olisi hieno ominaisuus, mutta valitettavasti sellaista ei tueta.
Ainaki käyttöjärjestelmän 4.0 betassa on valikoissa kohta siirrä tiedot toiseen PS4 järjestelmään.

579157a299fd9fbf2c13a0d4553dee97.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kuten ramse tuossa kertoikin, näiden uusien PS4-mallien saapuessa kuluttajille, firmispäivitys v4.00 on varmastikin jo julkaistu, ja sen myötä saadaan PS3:n tyylinen tiedonkuljetustyökalu. Käytännössä datat letkutaan PS4-järjestelmästä toiseen kytkemällä niiden välille tavallinen verkkopiuha. (Tosin kannattaa katsoa, että letku on vähintään CAT5E-standardin täyttävä, koska 100 ja 1 000 Mbit/s:n tiedonsiirtonopeudella on tuntuva ero.)
 
Vastaus: PlayStation 4

Ainaki käyttöjärjestelmän 4.0 betassa on valikoissa kohta siirrä tiedot toiseen PS4 järjestelmään.

No mutta tämähän on hienoa! Ymmärrettävästi Sonylla on kiinnostusta tehdä konsolin vaihtamisesta uuteen malliin mahdollisimman helppoa.
 
Vastaus: PlayStation 4

PlayStation Slim, julkaisu 15.9. Hinta 299 € + verot päälle. -PlayStation Meeting
 
Vastaus: PlayStation 4

Tässä prosentttilukuja kertomaan PlayStation Slimmin kokoerosta alkuperäiseen PS4-malliin. Huomionarvoista myös pienempi sähkönkulutus.

CrzQkZuUkAAMWdj.jpg
 
Ylös Bottom