Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Eilen kun käynnistin pleikkarin ja ajattelin katsoa pari videota youtubesta niin huomasin sovelluksen kirjanneen mut ulos enkä saa enää kirjauduttua vaan saan jokun virheilmoituksen. Olisiko tämmöinen bugi voinut tulla tämän viimeisimmän järjestelmäpäivityksen mukana? Ennen sitä ei tuben kanssa ollut mitään ongelmia. Mitähän tässä voisi asian eteen tehdä?
Kyseessä laaja ongelma, joka on jo YouTuben tuen tiedossa. Ehkä korjaus saapuu pian.

 
Yllätyin storea selatessa, että lompakkoon oli ilmestynyt 10 euroa saldoa. Tapahtumahistoriaa katsomalla sinne on tänään lisätty juurikin tuo 10 euroa järjestelmähyvityksenä. Eikä minulla ole mitään käsitystä miksi tuollainen on tullut.

No ei pidä valittaa. :D
 
Yllätyin storea selatessa, että lompakkoon oli ilmestynyt 10 euroa saldoa. Tapahtumahistoriaa katsomalla sinne on tänään lisätty juurikin tuo 10 euroa järjestelmähyvityksenä. Eikä minulla ole mitään käsitystä miksi tuollainen on tullut.

No ei pidä valittaa. :D
Mulla tuli äsken pelatessa ilmotus, että playstation plus 10v-juhlan kunniaksi saat 10e rahaa playstation tilille.
 
Taas meillä saadaan lyhempi tikku, sillä jenkki-PSN:n puolella annetaan 15 dollarin eli n. 13,10 euron lahjuksia. Ja mulle ei ole tullut mitään, vaikka olen Plus-jäsen ensimmäisestä päivästä alkaen. :p

Lähde: Resetera
 
Mulla tuli äsken pelatessa ilmotus, että playstation plus 10v-juhlan kunniaksi saat 10e rahaa playstation tilille.

No tämä selventää, minulle ei mitään ilmoitusta näkynyt missään vaiheessa. Rahat tulikin jo käytettyä Ghost of Tsushiman ostamiseen. :)

Edit: Nyt tässä Tsushimaa pelatessa sain tuon ilmoituksen. Hieman viiveellä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Taas meillä saadaan lyhempi tikku, sillä jenkki-PSN:n puolella annetaan 15 dollarin eli n. 13,10 euron lahjuksia. Ja mulle ei ole tullut mitään, vaikka olen Plus-jäsen ensimmäisestä päivästä alkaen. :p

Lähde: Resetera
Jotenki mä voisin kuvitella et kaikki plussajäsenet ton saa, koska mä en tosiaankaa oo ollu jäsen alusta alkaen, enkä muutenkaa hirveemmin pelejä storen kautta ostanu. Tai sitte ne vetää nää arvalla :D
 
Onkos tuohon, että ei tule noita pleikkarin uutiskirjeitä enää sähköpostiin mitään korjausta vieläkään?

Joskus noita tuli, mutta jokunen vuosi takaperin, niiden tulo loppui :confused:

Täällä olen käynyt rekisteröitymässä ja pleikkarilla laittanut täpät kaikkiin mainos postiasetuksiin.

 
Ylös Bottom