Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Tämä ei pidä paikkaansa. Laitetta ei voi laittaa erikseen tallentamaan, vaan 15 minuutin puskuri on suurin pätkä jonka voi kerrallaan tallentaa.

Does PS4 always record all gameplay?
Yes, PS4 constantly records gameplay footage automatically in the background, up to a maximum of 15 minutes before you press the Share button.

Do I have to record gameplay footage?
You cannot choose whether or not to record your gameplay.

Totta, nyt kun sanoit, niin sekoitin asian live-lähetyksen lähettämiseen. Poistin virheellisen asian vastauksestani.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

PS4:n julkaisutraileri

http://www.youtube.com/watch?v=7dR28fXFDMI



Gafista tarkkasilmäinen... eihän tämä nyt muuta voi tarkoittaa ;)

whatsthat7wd6g.jpg


hqdefault.jpg


arrow_gradient_blue_up.png


CrashBandicoot.jpg
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Oma streamattu peli-ilta tuttujen ja tuntemattomien kanssa alkaa olla pian todellisuutta jokaiselta, ilman konsolia kummempia apuvälineitä. Tässä esimerkissä näytetään miten helposti se käy jopa kesken pelaamisen. Peliohjaimen Share-napin alta löytyy tämä toiminto ja pian on studio jo pystyssä. Pelikuvaa pääsee sitten seuraamaan melkein millä nettiin kytketyllä laitteella tahansa. Tämä on iso juttu ja tulee muuttamaan käsityksiä konsolipelaamisesta "yksin". Sonyn pomoista Shuhei Yoshida veti aamulla tälläistä kisastudiota tuhansien katsojien ristitulessa.

[video=youtube_share;txVD1YNdvjk]http://youtu.be/txVD1YNdvjk[/video]
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Tämä on iso juttu ja tulee muuttamaan käsityksiä konsolipelaamisesta "yksin". Sonyn pomoista Shuhei Yoshida veti aamulla tälläistä kisastudiota tuhansien katsojien ristitulessa.
Heh, sähän olet ihan kuin markkinointimies :)
Oikeasti tuo ei tule muuttamaan mitään käsityksiä, moninpeli on ollut jo pitkän aikaa todellisuutta. Aika harvassa taitaa olla tyypit jotka mieluummin katselevat kaverinsa pelaavan kuin että menisivät itse peliin mukaan. Tuota voisi vaikka aatella siten, että jos sulle tulee pari kaveria käymään, istuuko ne sohvalle katselemaan kun vedät NHL14:n yksinpelinä vai ottaako ne ohjaimet ja tulee samalle kentälle luistelemaan. Sitten voi funtsia että katselisiko ne omalla sohvallaan mieluummin sun pelaavan vai ottaisivatko ohjaimen käteen ja pelaisivat sun KANSSA.
Let's play sarjoja on youtube pullillaan ja vain aivan mielenkiintoisimpien persoonien videoissa on katselijoita enemmän. Let's play videoita katsotaan joko sen persoonan vitsin heittämisen takia tai sitten vinkkejä hakemaan jos on jäänyt itse samassa pelissä jumiin johonkin kohtaan. Tulee muuttamaan käsityksiä... :)
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Tulee muuttamaan käsityksiä... :)

Suoratoistoa tulevat hyödyntämään esimerkiksi he, jotka ovat kahden vaiheilla hankkiakko peliä vai ei. Siellä joku tuttu tai aikaisin pelinsä jo saanut luukuttaa linjat kuumina live-kuvaa. Reunalla kulkevassa chatissä yleisö pääsee kysymään toisiltaan sekä illan tähdeltä suoraan ja saa todennäköisesti nopeasti myös vastauksia. Tästä voi tulla parempi työkalu kuin nykyiset foorumit.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Suoratoistoa tulevat hyödyntämään esimerkiksi he, jotka ovat kahden vaiheilla hankkiakko peliä vai ei. Siellä joku tuttu tai aikaisin pelinsä jo saanut luukuttaa linjat kuumina live-kuvaa. Reunalla kulkevassa chatissä yleisö pääsee kysymään toisiltaan sekä illan tähdeltä suoraan ja saa todennäköisesti nopeasti myös vastauksia. Tästä voi tulla parempi työkalu kuin nykyiset foorumit.

Jep. Loistava ominaisuus kyllä.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Vieläkö näitä joku jaksaa kysellä?

Laite bufferoi automaagisesti ~15 viimeisintä minuuttia. Voi tallentaa koneen kovolle talteen.

No miksei jaksais? Jotkut ne näemmä tietää kaikesta kaiken, toiset ei jaksa jotain foorumeita koluta pitkin päivää kun on muutakin tekemistä..
Kiitos kuitenkin tiedosta.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Kyllä mulla ainakin monet kaverit on sellaisia et ostaa yhden pelin vuodessa. Jatkuvasti multa kyselemässä et millanen on. Tuon avulla saa näyttää niille. Ihan loisto ominaisuus ja varmasti tulee itsekin katseltua paljonkin.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Kyllä mulla ainakin monet kaverit on sellaisia et ostaa yhden pelin vuodessa. Jatkuvasti multa kyselemässä et millanen on. Tuon avulla saa näyttää niille. Ihan loisto ominaisuus ja varmasti tulee itsekin katseltua paljonkin.

Juuri näin,helpottaa kovasti pelin ostopäätöstä tekemään kun videota löytyy takuu varmasti ja hyvällä kuvanlaadulla,kai.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Juuri näin,helpottaa kovasti pelin ostopäätöstä tekemään kun videota löytyy takuu varmasti ja hyvällä kuvanlaadulla,kai.

Uskoisin, että ainakin paremmalla, kuin mitä youtubesta saa irti. Siihen päälle vielä tuo mahdollisuus keskustella reaaliajassa itse pelikuvan lähettäjän kanssa(joka todennäköisesti on luotettavampi henkilö, kuin random jamppa "sinätuubassa") ja näin arvoa tälle PS4 lisäominaisuudelle siunaantuu hyvinkin paljon.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Onko Twitchissä tai Ustreamissa joku hakuvaihtoehto jolla saisi näkyviin ne streamit jotka tulis PS4:sta? Mulla ei ole kummastakaan palvelusta mitään kokemusta. Tolla haulla olis helppo katsoa et jaa mitäs pleikkapelejä porukka pelaa.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Suoran lähetyksen antama vaikutus on ihan toinen kuin Youtuben tai muiden videopalveluiden tallenteet. Tässä PS4:n esimerkissä liikenne on kaksisuuntainen, yleisö pääsee kosketuksiin pelaajan kanssa. Seuraan parhaillaan Polygonin toimittajan Killzone-pelaamista, jossa hän pelin ohella vastaa yleisön kysymyksiin. Nämä tulevat tekstichatistä pelaajan ruudun alalaitaan. Pelitoimittajan rooli joko laajenee tälle puolen tai syntyy kokonaan uudenlaisia pelaajatyyppejä, jotka keräävät yleisönsä ja sen kautta kenties jopa sponsoreita.

Tässä pelataan verkkopeliä ilmeisesti hitaan wifi-yhteyden yli ja kuvanlaatu on sen mukainen : http://www.twitch.tv/crecenteb

Aamulla Shuhei Yoshidan lähetyksessä kuvanlaatu oli hyvä.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Jos en väärin muista niin twitchiin piti olla joku premium tili tjms että antaa streamata maximi resoluutioilla tjms... en muista enkä mene vannomaan mutta mielestäni näin oli.

Itseäni ei kyllä kiinnosta pätkääkään seurata striimin kautta toisten pelejä, ehkä toiset diggailee mutta en näe siinä mitään mielenkiintoista, edes vaikka jokin peli olisi hankintalistalla ja pitäisi "selvittää" millainen peli on. Mutta jos joku haluaa aikaansa kuluttaa katsomalla toisten pelaamisia niin kaipa niitäkin on ihan tarpeeksi ja niitähän tällä mahdollisuudella palvellaan.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Uskoisin, että ainakin paremmalla, kuin mitä youtubesta saa irti. Siihen päälle vielä tuo mahdollisuus keskustella reaaliajassa itse pelikuvan lähettäjän kanssa(joka todennäköisesti on luotettavampi henkilö, kuin random jamppa "sinätuubassa") ja näin arvoa tälle PS4 lisäominaisuudelle siunaantuu hyvinkin paljon.

Mites noi kuvanlaatujutut oikein menee Twitchissä, Ustreamissa ja Facebookissa (ilmeisesi tulee myöhemmin). Youtuben tiedän ja sen mihin se pystyy. Lähinnä ajattelin niiden ensipelaajien postaamia 10-15 min. pituisia taltiointeja, joita voisi sitten katsella rauhassa. Streamin laatu nyt on mitä on. Onhan se kiva sitten katsella julkaisupäivänä jotain pelipätkää, jos ei vielä omaa kopiota pelistä ole, mutta harkinnassa vähintään. Varsinkin jos sattuu sopivasti olemaan joku kanssa-foorumilaisen pätkä. Eipä silti, en nyt odotakkaan mitään verkkokalvoja räjäyttävää HD/FPS-spektaakkelia, itse pelikuva ja mitä/miten siinä tapahtuu ratkaisee kiinnostaako peli vai ei.

Edit: Hidas, osaksi jo ehdittiinkin asiasta puhua.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Jos en väärin muista niin twitchiin piti olla joku premium tili tjms että antaa streamata maximi resoluutioilla tjms... en muista enkä mene vannomaan mutta mielestäni näin oli.

Itseäni ei kyllä kiinnosta pätkääkään seurata striimin kautta toisten pelejä, ehkä toiset diggailee mutta en näe siinä mitään mielenkiintoista, edes vaikka jokin peli olisi hankintalistalla ja pitäisi "selvittää" millainen peli on. Mutta jos joku haluaa aikaansa kuluttaa katsomalla toisten pelaamisia niin kaipa niitäkin on ihan tarpeeksi ja niitähän tällä mahdollisuudella palvellaan.

Niin, makuja on monia :) Itse sitten taas seurailen paljonkin eri peli-aiheisia videoita ja striimejä, tosin enemmänkin youtuben kautta. TotalBiscuit ja Angry Joe kuuluu vakiokanaviin ja samoin Yogscastin koko poppoo, ja voisin kuvitella että he hyödyntävät "lets play" sarjoissaan tuota striimausta. Joten itselle tälläinen striimipalvelu tulee kovaan käyttöön, itse en tosin kehtaa varmaankaan videoita striimata koska mulla ei ole mitään järkevää sanottavaa mutta uskoisin että kun PS4 sukupolvi lähtee kunnolla käyntiin alan seuraamaan joitakin hyviä striimaajia. Varmasti täältä foorumiltakin löytyy PS4 pelaajia joita seuraan ilomielin :)
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

itse en tosin kehtaa varmaankaan videoita striimata koska mulla ei ole mitään järkevää sanottavaa

Tarviiko sitä järkevää, tai järetöntä sanottavaa aina olla. Antaa vaan pelikuvan puhua puolestaan, katsoja saa itse muodostaa käsityksen näkemästään. Ja mitäs väliä sillä katsotaanko pätkää kertaakaan vai tuhansia, pelkkiä pelipätkiähän ne ovat. Tekee vaikka yhden kokeeksi ja katsoo kiinnostaako tehdä syystä taikka toisesta sitten useampaa. Ja kynnyshän tulee matalammaksi kuin koskaan kun jokainen Ville-Petteri (huom. ei mitään henkilökohtaista Ville-Pettereitä vastaan) puskee videotaan nettiin nonstoppina.
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

PS4 ei edes kestä .50 cal osumaa, mitä helvettiä tuollaisella konsolilla tekee >:-(

[video=youtube;5dvWGY2bAd0]http://www.youtube.com/watch?v=5dvWGY2bAd0[/video]
 
Ylös Bottom