Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Tällä hetkellä on juurikin niin. Eli PS3 kaverit eivät näe sinua kun olet onlinessa PS4:lla(muutos ei edes mahdollinen?). Ja taas sinä näet kaikki listassasi(eikä niitä ole eroteltu mitenkään). Et myöskään voi lähettää PS4->PS3 viestejä.

Hmmm, mitenkähän tuo menee sillä eilen lähetin kyllä pari viestiä kaverille, joka pelasi PS3 NHL14 ja kyllä hän ainakin viestit sai ja läheteltiin siinä puolin ja toisin myös muutama viesti.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hmmm, mitenkähän tuo menee sillä eilen lähetin kyllä pari viestiä kaverille, joka pelasin PS3 NHL14 ja kyllä hän ainakin viestit sai ja läheteltiin siinä puolin ja toisin myös muutama viesti.

Huomasin tuossa jo toisenkin viestin samasta asiasta. En tiedä mistä on johtunut, mutta viestini ei mennyt perille asti. My bad eli tuossa kohtaa olin väärässä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mistäs ton 14 päivän PS+ kokeilujakson saa lyötyä tulille? PS Storessa rämpätty ties mitä mut ehdottaa vaa suoraa 1month/3/12kk..
Siinä kun näky isolla se "14 days trial" ja yritti painaa niin ei mitään tapahtunu. Vai eikö ole vielä saatavilla?

Killzonesta jo pieni ensipurasu saatu, nättiä on!

Tiistai-iltana, kun PS+ koitin hankkia, en jostain syystä saanut sitä ilmaista trialia PS4:llä hoidettua, mutta kävin silloin netistä täältä ottamassa niin sain ja toimii:

https://store.sonyentertainmentnetw...rial/cid=IP9102-NPIA90006_01-PSPLUS14DAYTRIAL
 
Vastaus: PlayStation 4

Hep,

Jokos on PSN kyykyssä? Yritän tehdä ensikirjautumista networkkiin ja herjaa salasanasta tai jotain muita virheitä. PSN nettisivuille kirjautuu samoilla tunnareilla OK.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tekisikö joku kykenevä (yli 50 viestiä lähettänyt) PS4 pelien tarjousketjun tuonne pelipuolelle? Cdon.comin black fridayssa muutama PS3 peli halvennuksessa, jotka voi päivittää PS4:lle. Esim. Battlefield4 noin 33 euroa posteineen, ja lataus PS4:lle lisäksi 10 euroa. Korjatkaa jos oon väärässä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hep,

Jokos on PSN kyykyssä? Yritän tehdä ensikirjautumista networkkiin ja herjaa salasanasta tai jotain muita virheitä. PSN nettisivuille kirjautuu samoilla tunnareilla OK.

Oman konsolin hain Jyväskylän Anttilasta äsken, enkä pääse networkkiin kiinni. Varmaan pientä tungosta servereillä...
Ja jostain syystä wifi ei toimi, mutta kaapeli pelaa :S
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitä jos ei kuitenkaa niit hankintakuvia spämmäiltäis? Kone on jo nähty ja kaikki tietää millanen se on jne, kiinnostaa ihan sikana miltä se pleikkari ja härpäkkeet näyttää siinä olkkarin maton päällä... Huoh. Laittakaa ne kuvat vaikka sinne facebookkiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tekisikö joku kykenevä (yli 50 viestiä lähettänyt) PS4 pelien tarjousketjun tuonne pelipuolelle? Cdon.comin black fridayssa muutama PS3 peli halvennuksessa, jotka voi päivittää PS4:lle. Esim. Battlefield4 noin 33 euroa posteineen, ja lataus PS4:lle lisäksi 10 euroa. Korjatkaa jos oon väärässä.

Gamestopissa vaativat että peli on ostettu heiltä, kun menee päivittämään kolmosesta neloseen :eek:
 
Vastaus: PlayStation 4

Tekisikö joku kykenevä (yli 50 viestiä lähettänyt) PS4 pelien tarjousketjun tuonne pelipuolelle? Cdon.comin black fridayssa muutama PS3 peli halvennuksessa, jotka voi päivittää PS4:lle. Esim. Battlefield4 noin 33 euroa posteineen, ja lataus PS4:lle lisäksi 10 euroa. Korjatkaa jos oon väärässä.

En ole perehtynyt tähän upgrade-ohjelmaan kovin tarkasti. Saako nimenomaan ladattavan version 10 lisäeurolla? Itse haluaisin juurikin Bäfän ihan kovalevylle, joten toi olisi hyvä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitä jos ei kuitenkaa niit hankintakuvia spämmäiltäis? Kone on jo nähty ja kaikki tietää millanen se on jne, kiinnostaa ihan sikana miltä se pleikkari ja härpäkkeet näyttää siinä olkkarin maton päällä... Huoh. Laittakaa ne kuvat vaikka sinne facebookkiin.

Pelien ja laitteiden hankintaketjuunhan noita voipi postailla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko tietoa milloin tuki Sonyn omille headseteille on tulossa? Kokeilin äskein liittämällä Sony Wireless Headsetin kiinni mutta tuli ilmoitus että laitetta ei tueta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Loistavasti psn jaksanu rasituksen alla. Olin varautunut pahimpaan, mutta toistaiseksi kaikki toimii hienosti.

Ghost ps3->ps4 latasi jotain 12gigaa n.40minuuttiin. Ja sit ps3 levy sisään ja pystyy pelaa.
Valitsin multiplayerin eka asennettavaksi.
Loppuja latailee vielä 19/31gigaa on ladattu.

14pv plussaa en saanut ja päättelin sen johtuvan siitä hyvityksestä jonka sai kevään 2011 suuren psn katkon hyvityksenä
..
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko tietoa milloin tuki Sonyn omille headseteille on tulossa? Kokeilin äskein liittämällä Sony Wireless Headsetin kiinni mutta tuli ilmoitus että laitetta ei tueta.

Toivottavasti mahdollisimman pian! Oma 7.1 wireless headset siellä oottelis jo kanssa.
 
Vastaus: PlayStation 4

En ole perehtynyt tähän upgrade-ohjelmaan kovin tarkasti. Saako nimenomaan ladattavan version 10 lisäeurolla? Itse haluaisin juurikin Bäfän ihan kovalevylle, joten toi olisi hyvä.

Näin:

Jos ostat tietyn PlayStation 3 -pelin fyysisessä tai digitaalisessa formaatissa, voit ladata ostamasi pelin digitaalisen PlayStation 4 -version PlayStation Storesta rajoitetun ajan alennettuun hintaan. Lunasta vain PS3-pelin pakkaukseen sisältyvä koodi PlayStation Storessa ja lataa pelin PS4-versio. Aseta sitten PS3-pelilevy PS4-järjestelmään ja ala pelata. Et tarvitse PS4:ää koodin lunastamiseen – lunasta vain koodi, ja voit ladata pelin, kun saat käyttöösi PS4-järjestelmän.

http://fi.playstation.com/ps4upgrade/
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko jollain tietoa saako konsolista tulemaan äänen ainoastaan optisen kautta? Tällä hetkellä tulee sekä telkusta (HDMI) että vahvistimesta (Optinen). Pikaisella googletuksella ei löytynyt apuja.
 
Onko jollain tietoa saako konsolista tulemaan äänen ainoastaan optisen kautta?
Käsittääkseni ei. Ehkä tuohon tulee säätömahdollisuus päivityksellä, mutta vielä tässä v1.51:ssä äänen moniulostulo on pakotettu päälle.
 
Vastaus: PlayStation 4

Pakko oli luovuttaa ja laittaa alkuperäinen takas niin lähti heti toimimaan. Ihme homma...
Tosiaan netistä katoin niin niillä kenellä on tuo ongelma ollut niin on yleensä puuttunut se ruuvi mikä pitää sen itse konsolissa kiinni. Itsellä oli paikallaan. Jos sattuu jollakin muulla ollut sama ongelma ja on ratkaissut sen niin voisi ilmoitella siitä. Kovona oli http://www.verkkokauppa.com/fi/product/18814/dnkgn/HGST-Travelstar-5K1500-1-5-TB-5400-rpm-32-MB-SATA-2-5-kovale

Mullakin sama kova mutta mulla ainakin toimi kyseinen levy ja vaihdoin levyn ennen ensikäynnistystä, painoin kyllä kunnolla kiinni samaan aikaan kun kiristin ruuvin.
 
Ylös Bottom