Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Muistaakseni jostain ign:n tai gamereactorin tjsp testeissä vai kokeiluissa havaittu samoja puutteita/virhettä, eli siis materiaali on paljon pehmoisempaa kuin DS3:ssa tatit olivat, ilmeisesti ainakin se päällikumi mikä työ hyvän tarttumispinnan kuluu todella nopeasti, itsellä on vielä tuo oma hyvässä kunnossa kyllä ja julkkaripäivänä ostettu.. Tosin itsellä toimii ps3:n julkkarin molemmat kapulat mitkä ei edes sisältäneet tärinää niin vieläkin täydellisesti, eikä pinta ole moksiskaan, ja sillä kapulalla on pelattu PALJON! esim molempia eldereitä 200++ tuntia, ja samaten Dragon Agea jne, näitä ns melkein loppuun asti venytettäviä pelejä, tosin satoja muitakin, olihan tuo jo 6? vuotta käytössä ollut.. Tämä tattiongelma siis tulee kaikille eteen, elleivät tee uutta ohjainta missä liukkaampi / ei niin hyvä tartuntapinta tateissa ohjainta. Sinänsä ikävää jos noita joutuu alle puolen vuoden välein vaihtelemaan kulumisen takia, vaikka ei olisi mikään himo pelaajakaan.. :cool:

itellä jos alkaa murenee, ellei mee takuuseen niin näitä vois koittaa http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?cPath=564_576&products_id=75286
 
Vastaus: PlayStation 4

Pitänee varmaan kohta puolin kiikuttaa toinen ohjain takaisin ostopaikkaan, kun on jo alkanut kumi repsottamaan toisesta stikistä. Vanhassa sukupolvessa tuli kumminkin pärjättyä suurin piirtein 2.5 vuotta per ohjain, mutta nykyisen pelitunnit voi melkeinpä laskea sormilla. Ilmeisesti käynyt huono arpaonni, mutta onhan tuo nyt silti aika käsittämätöntä, että noin vähällä käytöllä näkyy jo käytön merkkejä.

Onko muilla kokemuksia NetAnttilan käytännöistä ohjaimia palauttaessa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Pitänee varmaan kohta puolin kiikuttaa toinen ohjain takaisin ostopaikkaan, kun on jo alkanut kumi repsottamaan toisesta stikistä. Vanhassa sukupolvessa tuli kumminkin pärjättyä suurin piirtein 2.5 vuotta per ohjain, mutta nykyisen pelitunnit voi melkeinpä laskea sormilla. Ilmeisesti käynyt huono arpaonni, mutta onhan tuo nyt silti aika käsittämätöntä, että noin vähällä käytöllä näkyy jo käytön merkkejä.

Onko muilla kokemuksia NetAnttilan käytännöistä ohjaimia palauttaessa?

Voit viedä sen ihan kivijalka Anttilaan jos sellainen löytyy läheltä. Kuitin kera toki.
Itse vein tässä taannoin X360:n ohjaimen ja sain hyllystä suoraan uuden mukaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Vois kokeilla noita. Noi PS4 tatit on niin pienet ja liukkaat, että jopa noi löysät PS3 tatit tuntuu hyvältä. Parin min välein pitää pyyhkii hiet pois käsist et osuu johonki...

IMO ds4 tatit aivan saatanasti paremmat kuin ds3:n, vaikka tulihan tuolla ds3:lla sen 6vuotta pelattua, mutta jo muutaman minuutin jälkeen ainakin itselle uusi pädi istui paljon paremmin käteen ja ne tatit paljon paremmat, ehkä en sitten vain hikoile käsistäni niin paljoa.
Mutta nuo aijemmin linkatut suojat voisi kyllä pistää tilaukseen, ihan varmuuden vuoksi / ennalta ehkäiseväksi. tosin voi olla, että kapuloissa on eroa? itsellä ainakin kone on made in japan malli, mutta en kyllä usko, että tässä vaiheessa materialiseoksissa olisi jotain erikoista kun noita kapuloita tehty, tai voi sekin tietty olla mahdollista, että jossain muualla tehdyissä on käynyt joku pieni kämmi materialin suhteen?

Taidan silti odottaa ja katsoa miten käy tuon oman kapulan kansa, ei ainakaan mitään kulumisen merkkejä vielä, nyt taas yhden 4-5h killzone session aika :) BTW killzonen saa nyt plusasiakkaana ladattua ja uudenvuoden aika pelata sen 3 päivää ilmaiseksi, joten kannattaa pistää valumaan jos sitä halajaa kokeilla jos jollakin sitä ei vielä ole :D mukana tulee yksinpelikin, mutta ei mahdollista pelata, joten se on sen 40gb.. tosin hyvin ajateltu, että voi nyt jo ladata ja sitten loppuvuoden sen 3päivää hakata netissä, itse olen ainakin digannut kyseisestä pelistä enemmän kuin esim cod:sta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eipä ollut laite ladannut killzone päivitystä valmiustilassa. Toki koska tuo noita tarkastaa ja koska on päivitys jakoon tullut. Kaikki asetukset on oikein ja ps+ löytyy.

Edit. Hitto on ruvennut punaisen ohjaimen vas. kahva natiseen kun vähänkin koskee. Onko muit huomanneet samaa ?
 
Vastaus: PlayStation 4

Mutta nuo aijemmin linkatut suojat voisi kyllä pistää tilaukseen, ihan varmuuden vuoksi / ennalta ehkäiseväksi. tosin voi olla, että kapuloissa on eroa? itsellä ainakin kone on made in japan malli, mutta en kyllä usko, että tässä vaiheessa materialiseoksissa olisi jotain erikoista kun noita kapuloita tehty, tai voi sekin tietty olla mahdollista, että jossain muualla tehdyissä on käynyt joku pieni kämmi materialin suhteen?

Ohjaimia on tehty ainakin kahdelle eri markkina-alueelle. Huomasin, että irtonaisena myydyssä ohjaimessani on hyväksyntä Venäjän ja Ukrainan markkinoille, mutta tuossa minun Japanissa tehdyn PS4:n mukana tulleessa ohjaimessa ei noita hyväksyntöjä ole. Nuo on tietysti voitu ihan hyvin tehdä samassa tehtaassa, mutta on vain kiinnitetty eri tarra.
 
Vastaus: PlayStation 4

Voit viedä sen ihan kivijalka Anttilaan jos sellainen löytyy läheltä. Kuitin kera toki.
Itse vein tässä taannoin X360:n ohjaimen ja sain hyllystä suoraan uuden mukaan.

Ei ainakaan oulun anttila antanu uutta ohjainta tilalle kun konsoli ostettu netanttilan kautta. Lähti maahantuojalle kuitenki sen kautta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei ainakaan oulun anttila antanu uutta ohjainta tilalle kun konsoli ostettu netanttilan kautta. Lähti maahantuojalle kuitenki sen kautta.


Osasitko vaatia? Itse vaadin ja sain.
Tai sitten on vaan eri käytäntöjä eri Anttiloilla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tänään tuli ensimmäinen nettiottelu käytyä(ja yllättäen peräti voitettua). Nyt minäkin ymmärrän ihmisten jupinat ulkomaalaisista pelaajista. :D

Sain niskaani ison kasan haistattelua, kun en (suureksi häpeäkseni) antanut tuntemattomalle vastustajalleni pientäkään mahdollisuutta voitollisuuteen.

Samalla vahvistui, että hankkimani nettiyhteys on kuin tehty taistelupelejä varten.


Seuraavaksi sitten vain odottelemaan sitä kaunista päivää, kun Dualshock 4 tatit rupeaa murenemaan omiin käsiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

BTW killzonen saa nyt plusasiakkaana ladattua ja uudenvuoden aika pelata sen 3 päivää ilmaiseksi, joten kannattaa pistää valumaan jos sitä halajaa kokeilla jos jollakin sitä ei vielä ole :D mukana tulee yksinpelikin, mutta ei mahdollista pelata, joten se on sen 40gb.. tosin hyvin ajateltu, että voi nyt jo ladata ja sitten loppuvuoden sen 3päivää hakata netissä, itse olen ainakin digannut kyseisestä pelistä enemmän kuin esim cod:sta.
Ei taida tarvita ladata kuin 13gigaa.

Mutta näitä ilmaiskokeiluja saisi tulla enemmän.
Loistava mahdollisuus testata peliä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Osasitko vaatia? Itse vaadin ja sain.
Tai sitten on vaan eri käytäntöjä eri Anttiloilla.

Koitin kyllä ja se tuumas että kun ei ole heidän saldoilta myyty, niin ei voi antaa uutta tilalle. Sain kyllä käsityksen että ne vois vaihtaa halutessaan mut kai halus saada myytyä ne ohjaimet joulun aikana mitä hyllyssä oli vielä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Koitin kyllä ja se tuumas että kun ei ole heidän saldoilta myyty, niin ei voi antaa uutta tilalle. Sain kyllä käsityksen että ne vois vaihtaa halutessaan mut kai halus saada myytyä ne ohjaimet joulun aikana mitä hyllyssä oli vielä.

Joudutko nyt sitten olemaan ihan ilman kapulaa vai oliko sinulla varakapula/toinen itsellä / ostitko toisen kapulan tuon lähetyksen jälkeen ja nyt sitten odottelet, että lähettäisivät korjatun version sinulle takaisin, että saisit taas 2 kapulaa esim kaverien kanssa pelaamiseen tjsp?
 
Vastaus: PlayStation 4

Äskettäin killzonea pelaillessa alkoi äänet pätkimään. Vaihdoin peliä ja pätkintä jatkui, jopa menussa. Aiemmin ei ole pätkinyt ääniä muuten kuin bf4: ssä, mutta se onkin ihan todettu bugi itse pelissä. Onko muut kokeneet vastaavaa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Äskettäin killzonea pelaillessa alkoi äänet pätkimään. Vaihdoin peliä ja pätkintä jatkui, jopa menussa. Aiemmin ei ole pätkinyt ääniä muuten kuin bf4: ssä, mutta se onkin ihan todettu bugi itse pelissä. Onko muut kokeneet vastaavaa?

Kyllä. Itellä menee ääni optisesti Mixampille ja esim. ennen bäfän päivitystä sopiva kaatuminen aiheutti äänissä ensin selkeän napsahduksen ja sen jälkeen äänet pätkivät kowasti. Aivan sama käynnistikö bäfän tai kotzonen.
Eli saattaa olla että peli vugaa mutta se sekottaa PS4:n jotenki. Uudelleen käynnistys autaa ja ilmeisesti myös äänilähteen venkslaus HDMI ja takas optiseksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Joudutko nyt sitten olemaan ihan ilman kapulaa vai oliko sinulla varakapula/toinen itsellä / ostitko toisen kapulan tuon lähetyksen jälkeen ja nyt sitten odottelet, että lähettäisivät korjatun version sinulle takaisin, että saisit taas 2 kapulaa esim kaverien kanssa pelaamiseen tjsp?

Oli mulla toinen jo ostettuna, olisin toki voinut kiikuttaa ohjaimen sinne takuuseen mistä tuon toisen ostin, varmaan sieltä olis uuden saanut samantien. Ei tässä muuta ongelmaa ole mut ei saa ite pelata marvelia.
 
Vastaus: PlayStation 4

Moikkelis,

onko kellään ollut ongelmia R1 nappulan kanssa tahi L1? Minulla R1 jää pohjaan jos nappia painaa vasemmasta reunasta, nappi painuu tällöin kallellaan ja kiilaa itsensä runkoon ja jää pohjaan. Jos ongelmaa ei ole ilmennyt niin kokeilkaas onnistuuko teiltä tuo kiilaaminen. Mietiskelin vain onko kyseessä suunnitteluvirhe vai ainoastaan satunnaisissa ohjaimissa ilmenevä vika. Hirveästihän tämä ei haittaa (yhden kerran jäänyt pelatessa pohjaan), mutta eihän sitä tuliteriltä vempaimilta tällaisia vikoja haluaisi.

Resogunissa olen huomannut myös täysin selviä käskyjen tottelemattomuuksia, mutta tämä voi olla täysin pelivika ja näitäkin tapauksia on ainoastaan muutama.
 
Vastaus: PlayStation 4

Eli saattaa olla että peli vugaa mutta se sekottaa PS4:n jotenki. Uudelleen käynnistys autaa ja ilmeisesti myös äänilähteen venkslaus HDMI ja takas optiseksi.
Täällä myös koettu samanlaista ongelmaa. Huomattiin DejaVuh:n kanssa että kummankin Turtle Beachit tekee tätä. Mixamp optisella kaapelilla toosassa ja kuulokkeet langattomasti. Tuo Miklun mainitsema ääniasetusten säätö (+plekun sulkeminen) todellakin poistaa ongelman. Liittyyköhän ongelma tähän kyseiseen merkkiin vai tuohon mixamp+optinen kaapeli yhdistelmään. Millä setupilla Qarkhi pelaa?
 
Ylös Bottom