Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Varmaan riittää kun kiikuttaa pelkän ohjaimen verkkokauppaan? Kuittia eivät varmaankaan tarvitse itse PS4 konsolin ostamisesta, luulisi löytyvän omilta koneiltaan ?

Kyllä voi. Samanlainen tyyppivika kuin nämä kuoriutuneet analogitatit. Ei ole kaikilla, mutta riittävän monella joten ei pitäisi myyjilläkään olla uusi asia.
 
Vastaus: PlayStation 4

Varmaan riittää kun kiikuttaa pelkän ohjaimen verkkokauppaan? Kuittia eivät varmaankaan tarvitse itse PS4 konsolin ostamisesta, luulisi löytyvän omilta koneiltaan ?

En tiedä miten tarkasti Verkkokaupassa toimivat, onhan niillä siellä kuitenkin tilausrekisteri tallessa mikäli olet verkon kautta ostanut. Itse voinut asioida ihan sen perusteella myymälässä. Ottaisin kuitenkin kuitin mukaan ihan varmuuden vuoksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Hyvin tuntui toimivan Verkkokaupan palautus/takuu, uusi ohjain kourassa. Toivottavasti tällä mennään hieman pitempään..
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko muilla ollut ongelmaa valmiustilasta heräämisen kanssa? Jonkun verran maailmalla ainakin näyttäisi olevan. Hieman ärsyttävä homma.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mistä ne ohjaimen peliäänet saa kytkettyä päälle? Äänenvoimakkus on täysilä mutta ei kuulu muuta kuin suhinaa. Pelinä on bf4.
 
Vastaus: PlayStation 4

Sielä säädä laitteita kohdassa on ohjain valittuna ja äänet kuuluu ohjaimesta kun voimakkuutta säätää, mutta pelissä ei kuulu mitään.
Jos ohjaimesta itsestään edelleen kuuluu ääniä, ei se kuulokeliitin ole kunnolla paikallaan tai sitten se liitin on yksinkertaisesti rikki. Kun kuulokkeet on ohjaimeen kytketty, myös ne normaalisti ohjaimen kaiuttimesta tulevat äänet ohjautuvat suoraan kuulokkeisiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jos ohjaimesta itsestään edelleen kuuluu ääniä, ei se kuulokeliitin ole kunnolla paikallaan tai sitten se liitin on yksinkertaisesti rikki. Kun kuulokkeet on ohjaimeen kytketty, myös ne normaalisti ohjaimen kaiuttimesta tulevat äänet ohjautuvat suoraan kuulokkeisiin.

Eikö nyt on kyse saada kuuluun ääneet ohjaimesta. Ei kuulokkeista. Kun säädän ohjaimen äänen voimakkuutta niin äänet kuuluu ohjaimesta mutta pelin aikana ohjaimesta ei kuulu mitään. Pitääkö ne kytkeä jostaki erikseen päälle. Ps näppäimen kautta mentäessä ei ollu muuta säädettävää kuin ohjaimen äänenvoimakkuus.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kun säädän ohjaimen äänen voimakkuutta niin äänet kuuluu ohjaimesta mutta pelin aikana ohjaimesta ei kuulu mitään. Pitääkö ne kytkeä jostaki erikseen päälle. Ps näppäimen kautta mentäessä ei ollu muuta säädettävää kuin ohjaimen äänenvoimakkuus.
Siitä ohjaimen kaiuttimesta kuuluu vain ihan tietyt äänet, ei likimainkaan kaikkia peliääniä (eikä kai lainkaan voice chat -ääniä). Kaikki peliäänet saa kuulumaan vain ohjaimen kaiutinliitännästä. Jos olet Plus-jäsen, on Resogun hyvä testipeli. Siinä ohjaimesta kuuluu niitä "Keepers detected!" -huutoja ja muita vastaavia.

Se valinta kaikkien äänien ja chattiäänien välillä vaikuttaa siis vain siihen, jos ohjaimeen on kytketty kuulokkeet/headset.
 
Vastaus: PlayStation 4

Siitä ohjaimen kaiuttimesta kuuluu vain ihan tietyt äänet, ei likimainkaan kaikkia peliääniä (eikä kai lainkaan voice chat -ääniä).

Nimenomaan näin. Ohjaimen kaiutin on tehostekeino, kun esimerkiksi pelihahmo poimii särisevän radion käsiinsä (Killzone).
 
Vastaus: PlayStation 4

Onkos kukaan muu sitä mieltä, että voisi noita uusia pelejä alkaa pikkuhiljaa ilmestymään pleikan tarjontaan. Itseäni on BF4 ja AC4 alkanut jo puuduttaa, kun nuo pelit ei alunperinkään olleet oman odotuslistan kärkipäässä. Kovasti odottelen Outlastin, Thief 4:n, Witcher 3:n ja pienin varauksin Watch Dogsin julkaisua. Varsinkin Outlast vakuuttaa jo pelkästään videoiden perusteella.

Kyllähän sitä itsekin jo toivoisi uutta pelailtavaa PS4:lle, oon siitä jo täällä aiemminkin rutissut. Julkaisussa ostin neljä peliä: Bäfän, Lego Marvelin, Need for Speedin ja Killzonen. Noista olen kaikki vetänyt läpi paitsi killzonen joka jäi kesken tylsän juonen takia. Noita en juurikaan enää pelaa, ainut mitä tulee hakattua on Bäfä KFIN-porukassa, randomien kanssa tulee revittyä hiukset päästä.

Toki onneksi nyt keskiviikkona tulee Dont Starve joka vähän tuo lohtua ja toivottovasti pitää peli-intoa yllä edes jonkin aikaa. Sitten olisi loppukuusta tulossa Tomb Raider joku pc/last gen-porttaus vissiin? Sen voisi ehkä hankkia, pitänee katsoa arvosteluja jotta saa selkeyden millaisesta pelistä on kyse, on nimittäin jäänyt täysin pimentoon.

Joten vähän masentavaa odottaa jonnekin maaliskuulle jotta saa oikeasti uuden sukupolven pelattavaa joka osuisi omaan makuhermoon. oon oikeastaan harkinnut ostavani PS3:n ja siihen sen Ni No Kunin (menikö oikein?), sen japskiropen ja sitten vielä Tales of Xillian jos löydän jostain. Noiden pelien kanssa meniski aikaa mukavasti ja siihen mennessä kun nuo on saatu pelattua, on PS4:lle toivottavasti tullut jo jotain uutta.
 
Vastaus: PlayStation 4

Sitten olisi loppukuusta tulossa Tomb Raider joku pc/last gen-porttaus vissiin? Sen voisi ehkä hankkia, pitänee katsoa arvosteluja jotta saa selkeyden millaisesta pelistä on kyse, on nimittäin jäänyt täysin pimentoon.

Jos Tomb Raider on edelleen kokematta, niin ehdottomasti kannattaa nyt se kokea! Ehdottomasti yksi vuoden 2013 positiivisimmista peliyllättäjistä! Peli on "vapaan maailman Uncharted" noin simppelisti ilmaistuna. Pelialueena melko suurikin saari täynnä tutkittavaa ja löydettävää. Peli tarjoaa tämän lisäksi erittäin nätit grafiikat, hahmon kehitystä, kiipeilyä ja kauniita maisemia. Rauhallinen etenemistahti, paikkojen tutkiskelu ja taktinen hiipivämmällä otteella kyllästetty pelityyli tarjoaa helposti 20 tuntia todella hyvätasoista viihdettä.

Itse ostin Tomb Raiderin heti julkaisussa viime maaliskuussa ja pelasin pelin 2 kertaa lävitse. Olen jopa tässä vakavasti pohtinut sen ostamista vielä jopa uudestaankin PS4lle.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyllähän sitä itsekin jo toivoisi uutta pelailtavaa PS4:lle, oon siitä jo täällä aiemminkin rutissut. Julkaisussa ostin neljä peliä: Bäfän, Lego Marvelin, Need for Speedin ja Killzonen. Noista olen kaikki vetänyt läpi paitsi killzonen joka jäi kesken tylsän juonen takia. Noita en juurikaan enää pelaa, ainut mitä tulee hakattua on Bäfä KFIN-porukassa, randomien kanssa tulee revittyä hiukset päästä.

Toki onneksi nyt keskiviikkona tulee Dont Starve joka vähän tuo lohtua ja toivottovasti pitää peli-intoa yllä edes jonkin aikaa. Sitten olisi loppukuusta tulossa Tomb Raider joku pc/last gen-porttaus vissiin? Sen voisi ehkä hankkia, pitänee katsoa arvosteluja jotta saa selkeyden millaisesta pelistä on kyse, on nimittäin jäänyt täysin pimentoon.

Joten vähän masentavaa odottaa jonnekin maaliskuulle jotta saa oikeasti uuden sukupolven pelattavaa joka osuisi omaan makuhermoon. oon oikeastaan harkinnut ostavani PS3:n ja siihen sen Ni No Kunin (menikö oikein?), sen japskiropen ja sitten vielä Tales of Xillian jos löydän jostain. Noiden pelien kanssa meniski aikaa mukavasti ja siihen mennessä kun nuo on saatu pelattua, on PS4:lle toivottavasti tullut jo jotain uutta.

Suosittelen kokeilemaan Warframea joka on psn ilmaispeli. Varsinkin alkuun siihen voi jäädä yllättävän helposti kiinni. Vielä enemmän jos on valmis peliporukka kenen kanssa pelaa ja jos pystyy edes hieman laittamaan rahaa peliin. Johtuen hitaasta sonyn prosessista julkaista/hyväksyä päivityksiä tai fixejä niin on Warframe jäänyt nyt vähemmälle peliajalle. Siltikin kyseessä on paljon mielenkiintoisempi peli kuin perinteiset kopioräiskinnät a la killzone. Mutta eipä Warframekaan imuta tarpeeksi vaan täälläkin odotetaan Witcher3:sta.

ps. Warframea pelatessa tulee laittaa asetuksista ping limit tarpeeksi matalaksi tai menee lagia vastaan taistelemiseksi.

ps2. Warframessa on fov-slider, pitäisi olla vakio kaikissa next gen shooter/action peleissä.

ps3. Warframe wikia on oiva apuväline pelin ymmärtämiseen sillä pelin oma tutoriaali/opastus ovat lähes olemattomia.
 
Vastaus: PlayStation 4

Suosittelen kokeilemaan Warframea joka on psn ilmaispeli.

Kokeiltu on, en lopulta jaksanut pelata kovin pitkään. Ne samat ympäristöt alkoi vähän kyllästyttää eikä pelissä tunnu olevan oikeastaan mitään pointtia. Sain kehitetty oman freimini jonnekin tasolle 22-24 muistaakseni, mutta sitten alkoi pelitunnit vähenemään ja kiinnostus hiipumaan. Pelasin tosin ainoastaan randomien kanssa.

Oon pelannut kaikkia PSN ilmaispelejä mitä saatavilla tällä hetkellä on, ja niistä ainoastaan War Thunder on jäänyt kovalevylle ja sitä tulee silloin tällöin pelailtua, tunti pari viikossa. Tosin sekin kärsii samasta ongelmasta mistä kaikki f2p-pelit kärsii, seinä tulee jossain vaiheessa vastaan muodossa tai toisessa jos et maksa. Esim War Thunderissä on tod.näk mahdotonta saada ilmaispelaajana niitä muutaman viimeisen rankin lentsikoita, ne maksaa niin julmetun määrän rp:tä että jos tavallisesti pelaat, saat yhden koneen auki ehkä 4kk grindaamisen jälkeen. Toisin kuin rahalla, saat ne auki heti jos vaan maksat tietyn summan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kokeiltu on, en lopulta jaksanut pelata kovin pitkään. Ne samat ympäristöt alkoi vähän kyllästyttää eikä pelissä tunnu olevan oikeastaan mitään pointtia. Sain kehitetty oman freimini jonnekin tasolle 22-24 muistaakseni, mutta sitten alkoi pelitunnit vähenemään ja kiinnostus hiipumaan. Pelasin tosin ainoastaan randomien kanssa.

Oon pelannut kaikkia PSN ilmaispelejä mitä saatavilla tällä hetkellä on, ja niistä ainoastaan War Thunder on jäänyt kovalevylle ja sitä tulee silloin tällöin pelailtua, tunti pari viikossa. Tosin sekin kärsii samasta ongelmasta mistä kaikki f2p-pelit kärsii, seinä tulee jossain vaiheessa vastaan muodossa tai toisessa jos et maksa. Esim War Thunderissä on tod.näk mahdotonta saada ilmaispelaajana niitä muutaman viimeisen rankin lentsikoita, ne maksaa niin julmetun määrän rp:tä että jos tavallisesti pelaat, saat yhden koneen auki ehkä 4kk grindaamisen jälkeen. Toisin kuin rahalla, saat ne auki heti jos vaan maksat tietyn summan.

Se on juuri Warframen pääongelma, ei ole lopulta pointtia vaikka tekemistä sinänsä löytyy melkein loputtomiksi. Samaa mieltä Warthunderista mutta pc puolelta koettuna. Ei vaan jaksa vaikka ilmataistelu onkin ihan jees, rajansa kuitenkin silläkin. Ihan jees kuvaakin sekä Warthunderia että Warframea hyvin kun ovat ilmaisiakin. Eli se todella hyvä peli ps4:ltä vielä puuttuu kuten käsittääkseni xbox puoleltakin.
 
Vastaus: PlayStation 4

En kyllä suosittelisi ostamaan piraattikuulokkeita, vaikka ne ratsastaisivat miten hyvien aitojen kuulottimien nimellä.

Meillä on yhdet aidot suomesta ostetut ja sitten nuo piraatit. Mitään eroa niissä ei ole. Tiedä sitten mitä piraattia niissä on, ehkei mitään. Mielummin maksan vajaa 20 euskaa kuin 70.
 
Vastaus: PlayStation 4

Liittyy tavallaan PS4:een, mutta myös PS3:een.

Olen lisäillyt PS3:een suht maltilla kavereita ettei tule täyteen. PS4:llahan kaverilistalle mahtuu..öö..2000 kaveria?

No, neloselle olen lisännyt kaikki mahdolliset tyypit, mutta eilen sitten piti yksi hyväksyä PS3 pelejä silmälläpitäen. PS3 herjasi, että kaverilista on täynnä. Kävin lisäämässä sen sitten PS4:n puolelta ja meni läpi.

Miten se toimii? Näkyykö kolmosen puolella 100 ekaa sisäänkirjautunutta, vai 100 ekaa lisättyä kaveria vai miten? Jos mulla on 1500 kaveria, niin miten voin pelata PS3:n puolella juuri haluamieni kanssa?

Osaakos joku tähän jotain sanoa?
 
Vastaus: PlayStation 4

Nyt Playstation 4 toimii normaalisti mutta äskein konsoli näytti minulle vain pelkkää violettiä ruutua. Onko näytönohjain hajoamassa? Kokeilin ennen äskeistä tapausta vaihtaa HDMI-kaapelia mutta se ei auttanut. Suljin television ja konsolin hetkeksi ja tämän jälkeen rupesi toimimaan. Televisiossa tuskin on vikaa koska kaikki värit esimerkiksi HDMI-porttien vaihdossa näkyi oikein.
 
Ylös Bottom