Vastaus: PlayStation 4
Ei.Tukeeko PS4 edelleenkään mitään bluetooth headsettejä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei.Tukeeko PS4 edelleenkään mitään bluetooth headsettejä?
Tukeeko PS4 edelleenkään mitään bluetooth headsettejä?
Onko tulevaisuudesta mitään tietoa tämän suhteen? Kuulostaa jotenkin hölmöltä, ettei bluetooth headseteille ole tukea..
I am happy to let all #SHAREfactory players know that we are hard at work on our first update. Details coming soon.
Nyt mut ymmärrettiin hieman väärin.
En tosipelaajilla tarkoittanut niinkään HC pelaajia, vaan juurikin kaikkia jotka konsolilla nimenomaan pelaa. Ps4:sta kun tällä hetkellä ne mediaominaisuudet uupuu, niin ps4 ostetaan pelikoneeksi ja siihen koko kommenttini pohjautui.
Teksti
Teksti
En ymmärrä miks en saa ladattuu musiikkii Sharefactoryyn. Olen tehny kansion nimeltä SHAREfactory, ja sinne Music kansio, ja laittanu sinne musiikin, joka on Mp3 muodossa. Mut silti ps4 ei saa yhteyttä siihen tikkuun.![]()
PS4-versioita ei ole vielä tullut ennakko-ostettavaksi. Eiköhän ne Storeen ihan lähipäivinä kuitenkin ilmesty.Vai enkö vaan osaa?
Tuo on tiedossa oleva bugi, mutta vielä ei ole tietoa, korjataanko tuo serveripään muutoksella, vai tuleeko piakkoin v1.71-päivitys.On tää uusi 1.70 firmis kyllä aikas susi. Verkkotallennukset ei mene automaattisesti, vaan aina tulee virhe (ei voida lähettää). Ja ilmoitus. Toisesta PS4-järjestelmästä lähetettiin tallennettuja tietoja samalla nimellä.
PS4:stä on olemassa vain yksi ainoa malli. Kaupoissa saattaa olla peruskonsolin lisäksi myynnissä ns. pelibundle, eli mukana tulee jokin tietty PS4-peli. Itse konsoli on silti tismalleen samanlainen, eikä toiminnallisuudessa ole mitään eroa.Osaako joku kertoa tällaiselle tietämättömyyden perikuvalle, että miksi PS4:sta löytyy kaupoista (esim. Gigantista) kahta eri mallia?
PS4:stä on olemassa vain yksi ainoa malli. Kaupoissa saattaa olla peruskonsolin lisäksi myynnissä ns. pelibundle, eli mukana tulee jokin tietty PS4-peli. Itse konsoli on silti tismalleen samanlainen, eikä toiminnallisuudessa ole mitään eroa.