Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Loistokasta, alkaa aika lähestymään konsolin hankintaa varten. Vaikka ei pelejä niin tulisi, niin 80 3D-leffaa pitää mielen virkeänä :) En ole ketjua kovin tarkkaan lukenut, mutta onko tietoa hinnanlaskusta? Uudesta mallista? Jne.
Mitään faktaa hinnanlaskusta tai "PS4 Slim" mallista en itse ole lukenut. Lupaan uutisoida heti kun jotain alkaa tapahtumaan :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Sais vaan tulla kaukosäädin PS4:lle. Siihen asti PS3 hoitaa leffakoneen virkaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mun vanhalla mokkulalla (Huawei E169 muistaakseni) viive oli yleensä n. 200 ms kun taas laajakaistalla wifin yli joku 20 ms. iPhone 5S taas viive 36 ms DNA:n 3g:ssä. Vaikka dataa tippuis hyvin ni se viive saa asiat tökkimään.

Laajakaistassa nopeus heittelee yleensä myös vähemmän.

Itellä pingi Soneran 4g netissä noin 50ms molemmin puolin. Onkohan tuollaisella viiveellä mahdollisuuksia pelata ilman tökkimisiä?
 
Vastaus: PlayStation 4

Itellä pingi Soneran 4g netissä noin 50ms molemmin puolin. Onkohan tuollaisella viiveellä mahdollisuuksia pelata ilman tökkimisiä?
Oikein hyvin.

PS. Jatkot näistä pingi- ja verkkoasioista jossain verkkoketjussa, kiitos.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mitään faktaa hinnanlaskusta tai "PS4 Slim" mallista en itse ole lukenut. Lupaan uutisoida heti kun jotain alkaa tapahtumaan :)

Minä kiitän! En näistä pitävää juttua ole nähnyt mutta huhut käyvät kuumina. Missä ajassa tuli esim. slim 360 tai PS3? Ei ihan vuoden perästä. Ehkä otan "riskin" ja pistän koneen tilaukseen tässä lähiaikoina... onhan siellä jo pari peliäkin jotka kiinnostaa ja olisi mukava saada pelata läpi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Sais vaan tulla kaukosäädin PS4:lle. Siihen asti PS3 hoitaa leffakoneen virkaa.
Eiköhän tuolle matolaatikolle joku kaukosäädin tule kunhan saavat sen bluetooth tuen pelaamaan. Kuulokemikkikin odottais tuossa pölykerroksen alla. 3D laseista ne saa pyyhkiä onneksi pois. :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Sais vaan tulla kaukosäädin PS4:lle. Siihen asti PS3 hoitaa leffakoneen virkaa.

Sama. Jos olis DLNA-tuki (ja vaikka se kaukosäädinkin, ei sen puoleen pakollinen) niin olisi vaihtanut paikkaa PS3:n kanssa olohuoneessa. Nyt on PS4 ollut käytännössä toimettomana lähes kokonaan julkaisusta asti. Yhteensä olen ehkä 20 tuntia sen parissa viettänyt pelaillen. Jos sillä voisi katsoa videonpätkää muualtakin kuin Netflixistä, olisi se olkkarissa ja sillä olisi voinut tulla jotain jopa pelattuakin, enemmänkin. Ja ei, flixit ja viaplayt ei ole mulle vaihtoehto, koska haluan tekstitykset englanniksi. Samoin parempi puolisko katsoo mieluummin lontooteksteillä.

Vaikka tiesin ostavani pelikonsolin, tuli PS4:n ominaisuudet (lue: niiden puute) PS3:een tottuneelle hieman puun takaa. Mut ei se mitään, pitäähän niitä leluja olla :D
 
Vastaus: PlayStation 4

...Ja ei, flixit ja viaplayt ei ole mulle vaihtoehto, koska haluan tekstitykset englanniksi. Samoin parempi puolisko katsoo mieluummin lontooteksteillä...

Vähän offtopic, mutta eikös Netflixistä löydy ihan lontookin teskti-asetuksista. Näin ainakin Wii U:lla.
 
Vastaus: PlayStation 4

Sais vaan tulla kaukosäädin PS4:lle. Siihen asti PS3 hoitaa leffakoneen virkaa.

Jos on tv:ssä HDMI-CEC niin homma pelittää hienosti tv:n omalla kaukosäätimellä.
Tietty jos ei ole käytössä kuin näyttö niin asia onkin harmillisempi. En usko että kaukosäädintä julkaisevat. Korkeintaan tuko ps3 säätimelle voi tulla myöhemmin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Joo oon tuota kokeillutkin, mutta ei toimi Netflix sovelluksessa.

Edit: Käytössä on HDMI-CEC

Jostain lukasin, että EU-tunnarilla ladattu sovellus on vielä vanhaa versiota, joka ilmeisesti toimii kuten pelit eikä täten tue cecciä. Jenkkipuolelta ladattu Netflix olisi sitten jokin uudempi versio ja tukisi näin ollen cecciä. En ole testannut kun meillä Netflixiä ajetaan kännyköillä Chromecastiin.
 
Vastaus: PlayStation 4

En ole nyt hirveän aktiivisesti itse seuraillut, niin tuo Playstation 4 Last of Us -bundle ei ilmeisesti ole tulossa Suomeen? Onko tuossa jotain merkittävää eroa konsolin tai pelin osalta, jos paketin tilaa esim. Saksasta.
 
Vastaus: PlayStation 4

En ole nyt hirveän aktiivisesti itse seuraillut, niin tuo Playstation 4 Last of Us -bundle ei ilmeisesti ole tulossa Suomeen? Onko tuossa jotain merkittävää eroa konsolin tai pelin osalta, jos paketin tilaa esim. Saksasta.

Konsolin puolella ei ole eroa. Pelissä lokalisointi voi olla erottava tekijä tai sitten ei. Suomenkielinen tekstitys jäänyt osalta saamatta kun ovat ulkomailta pelinsä tilanneet (esim. Heavy Rain oli tälläinen tapaus).
 
Vastaus: PlayStation 4

Olen nyt ennakkotilannut storesta Last of usin ja haluan varmistaa että olenko ymmärtänyt oikein, että tiistai iltana kun jätän pleikkarin virransäästötilaan niin peli on keskiviikkoaamuna latautunut valmiiksi kovikselle? Eikös se näin mene?
 
Vastaus: PlayStation 4

Eikös se näin mene?
Periaatteessa, mutta käytännössä eri pelien ennakkolataukset käynnistyvät hyvin eri aikoina. En tiedä, mikä on tilanne tämän The Last Of Us Remasteredin kanssa.

Jos mahdollista, pidä PS4:ä koko ajan valmiustilassa, niin se todennäköisimmin aloittaa ennakkolatauksen heti kun vain mahdollista. Sen jälkeen loppu on PSN:n ja internetjumalien käsissä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Periaatteessa, mutta käytännössä eri pelien ennakkolataukset käynnistyvät hyvin eri aikoina. En tiedä, mikä on tilanne tämän The Last Of Us Remasteredin kanssa.

Jos mahdollista, pidä PS4:ä koko ajan valmiustilassa, niin se todennäköisimmin aloittaa ennakkolatauksen heti kun vain mahdollista. Sen jälkeen loppu on PSN:n ja internetjumalien käsissä.

Käsittääkseni hän on ennakkotilannut, joka tosiaan ei välttämättä tarkoita (vielä) samaa kuin optio ennakkolataukseen. Ennakkotilattu peli ladataan vuorokauden vaihtuessa julkaisupäivän puolelle. Periaatteessa pitäisi olla aamulla pelattavissa.
 
Ylös Bottom