Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PlayStation 4

PS4:n käyttöjärjestelmäpäivitys 2.00*:ssa tulevasta Share Play -toiminnosta on saatu sen verran lisätietoa, että pelisession jakaminen kaverin kanssa onnistuu vain 60 minuutiksi kerrallaan. Pelikertojen määrää ei sinällään kuitenkaan ole rajoitettu.

Sony has confirmed with GameSpot that Share Play users will be limited to 60 minutes per session. There's no limit on the number of times you can use Share Play, meaning you can conceivably start Share Play up again and continue playing. Of course, this is hardly ideal, and likely not what people envisioned when Share Play was revealed during Sony's Gamescom press conference.

Share Play was pitched by Sony as a "virtual couch" that allowed for "an online local co-op experience." A PlayStation Plus member can share a game over the Internet with a friend, who can take control to either play alone or to play local multiplayer as if he or she were in the same room.

* Julkaistaan "syksyllä".

Lähde: Gamespot

Nyt on uusi perheenjäsen haettu kotiin! :) Ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomiota on tuulettimen ? Ääni. Pitää aikamoista mölyä, jos PS3 vertaa. Onko tuo ihan ominaisuus ???

Nyt on uusi perheenjäsen haettu kotiin! :) Ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomiota on tuulettimen ? Ääni. Pitää aikamoista mölyä, jos PS3 vertaa. Onko tuo ihan ominaisuus ???
Alkuviikosta hain kanssa itselle, vartin Watchdogs pelailun jälkeen alkaa pitämään aika kovaa tuuletinääntä mun kone

Millaista kiintolevyä suosittelette hommaamaan maksimi koko luokassa joka taitaa olla tällä hetkellä 2 tb?
Hintaseurannan linkkien kera mieluiten.
Itsellä tällä hetkellä 500 ja alkaa olla aika täynnä vaikka on vain muutama peli.

Itsellä julkaisupäivän PS4, eikä tuo nyt mitään ihmeellistä ääntä pidä. Tuuletin mölyää eniten yllättäen digiversiolla NBA pelistä, mutta silloinkin vain välillä kunnes hiljenee, kun on työnsä tehnyt eli jäähdyttänyt konsolia. Uuden pelin kun laittaa koneeseen niin silloin ääni kovempi, mutta se tulee asemasta kun peliä asennetaan. Sekin ääni loppuu, kun levy lakkaa pyörimästä. Eli odottakkaa. Se ei välttämättä ole tuuletin joka meluaa. Olisi kiva kuulla vertailuna jotain toista PS4, mutta en ole vielä nähnyt enkä kuullut kuin omaani.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Toinen asia mikä tuli eteen oli kun yhdistelin kuulokkeita (Turtlbeach px4) niin ei pleikkari tukenut niitä? Eikö vieläkään tue bluetooth kuulokkeita?:/

Siihen konsolin meluun vaikuttaa pitääkö pystyssä vai kyljellään. Pystyssä äänekkäämpi.

Tulipa mieleen kertyykö trophyt jos pelaa ilman nettiyhteyttä PS4:sella?
Modeemi varmaan hajalla ja jos tulee viikonloppuna pelattua Last of us:ssia niin hyvä tietää ettei tarvi ihmetellä.

Tulipa mieleen kertyykö trophyt jos pelaa ilman nettiyhteyttä PS4:sella?
Modeemi varmaan hajalla ja jos tulee viikonloppuna pelattua Last of us:ssia niin hyvä tietää ettei tarvi ihmetellä.

Kertyy, synkataan palvelimelle kun seuraavan kerran yhdistät verkkoon.

Mulla on PS4 hiljaisempi kuin televisio :D kyseessä siis plasma telkkari.

Valitettavasti itte en voi sanoa samaa. Mun käytössä olleet PS4:t ovat olleet äänekkäämpi kuin mikään muu mun omistamani viihde-elektroniikka ikinä. Mutta jos siirrytään kodinkoneisiin, niin voin sanoa että nämä mun PS4:t ovat olleet hiljaisempia kuin mikroaaltouuni. Mutta aika lähelle siinäkin mennään.

Siihen konsolin meluun vaikuttaa pitääkö pystyssä vai kyljellään. Pystyssä äänekkäämpi.

Vähän riippuu mistä roikkuu. Minulla äänekkäämpi vaakatasossa. Käytössäni on Sonyn oma virallinen pystytuki, jossa on tuuletusreiät pöydänvastaiselle kyljelle. Jos et käytä mitään tukea (tai jotain onnettomia kolmannen osapuolen tukia, joista tuuletus puuttuu) niin tukit yhden tuuletusaukon joten tottakai laite puhisee kovemmin.

Millaiset on nykyään huoltoajat? Vähän huolestuttaa, kun luon kevään kokemuksia mutta onko tuoreita huoltoon liittyviä kokemuksia? Siis ps4 konsoleista kyse.

Ylös Bottom