Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Millaiset on nykyään huoltoajat? Vähän huolestuttaa, kun luon kevään kokemuksia mutta onko tuoreita huoltoon liittyviä kokemuksia? Siis ps4 konsoleista kyse.
Jos on yhtään lueskellut tätä ketjua niin se vaihtelee suuresti. Osa saa suoraan uuden hyllystä ja osalla 2vk (tämä lienee myös keskimäärin se perus huoltoaika) . Olihan tässä yksi ääritapaus jossa meni yli 1kk.
 
Vastaus: PlayStation 4

Millaiset on nykyään huoltoajat? Vähän huolestuttaa, kun luon kevään kokemuksia mutta onko tuoreita huoltoon liittyviä kokemuksia? Siis ps4 konsoleista kyse.
Jos mahdollista, kannattaa asioida myyjäliikkeen kanssa. Ittellä suomen Sony Tuki mokannut lähes kaiken, ja konsoli ollut nyt kolmatta kuukautta takuureissulla, eikä käytännössä kukaan ole siitä vastuussa. Olen yrittänyt myös kuluttajaneuvonnan kautta hakea oikeutta, mutta sitä ei ole, koska en laittanut kosolia myyjän kautta takuuseen.

Myyjän kautta meni edellinen takuureissu kuukaudessa, ja just sen takia ajattelin että suoraan Sonyn kautta saisi nopeammin.
:p
 
Millaiset on nykyään huoltoajat? Vähän huolestuttaa, kun luon kevään kokemuksia mutta onko tuoreita huoltoon liittyviä kokemuksia? Siis ps4 konsoleista kyse.

Minä sain omani Verkkokaupan huollosta 1,5 viikossa ja palvelu oli erinomaista. Postin piikkiin huoltotuotteena pistin menemään, kattava vikaseloste vaan mukaan ja pakkaa hyvin.

Edit: kannustan siis käyttämään kivijalkaliikkeen huoltoa, Sonyltä (kun sinne soitin) sanoivat suoraan, että 1kk menee vähintään. Huolto on Ranskassa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Valitettavasti itte en voi sanoa samaa. Mun käytössä olleet PS4:t ovat olleet äänekkäämpi kuin mikään muu mun omistamani viihde-elektroniikka ikinä. Mutta jos siirrytään kodinkoneisiin, niin voin sanoa että nämä mun PS4:t ovat olleet hiljaisempia kuin mikroaaltouuni. Mutta aika lähelle siinäkin mennään.

Aika sama juttu. En kyllä tajua miten näinkin uus laite mitä ei olla ees käytetty paljoa niin pitää aikamoista ääntä.
 
Vastaus: PlayStation 4

No pitikö siihen tunkea se poweri sinne sisälle. Kone käy kuumana kun hellankoukku tuottaen omalta osaltaan meteliä.
 
Vastaus: PlayStation 4

No pitikö siihen tunkea se poweri sinne sisälle. Kone käy kuumana kun hellankoukku tuottaen omalta osaltaan meteliä.
Kyllä se lämpeäminen on monesta muusta asiasta kiinni ennen kuin voi lähteä trollamaan virtalähdettä!
;)
 
Vastaus: PlayStation 4

Tuli hankittua PS4 viikko sitten ja ihan hyvät ensivaikutelmat. Vielä kun sais Verkkokaupasta tilatun 1,5 terasen kovelevyn tän kuun aikana mutta sivustolla lukee saatavuusajaks tälläkin hetkellä 2-4 viikkoa.

Eka ongelma joka tuli eteen oli kun latasin Storesta kasan demoja oli se että latauksia ei voi asettaa paussille. Piti sitten poistaa kaikki muut paitsi se yksi jota halusin pelata ensin. Toinen ongelma ilmaantui eilen kun käynnistin Resogunin ja ajattelin jatkaa viimeksi kesken jäänyttä peliä neloskentästä niin peli ei tunnistanut mitään tallennusta vaikka olin ladannut tallennustiedot vielä varmuuden vuoksi Pleikan pilveen. Sitten yritin kikkailla niin että latasin pilvessä olleen tallennuksen takaisin järjestelmän muistiin mutta ei toiminut. No onneksi Resogun ei oo mikään pitkä peli.

Käyttöliittymä on ihan kiva mutta en nähnyt aikoinaan ongelmaa PS3:n XMB:ssä. Olisivat vaan voineet päivittää siitä nopeamman niin sais edes selvää mitä pelejä järjestelmässä on, nyt kun pelit on hujan hajan muiden sovellusten kanssa. Suurin miinus tulee tietysti siitä että konsoli ei tue MP3/MP4-tiedostoja. USB-paikkoja sais olla myös enemmän.

Konsoli ei pidä suurta ääntä eikä häiritse ollenkaan. Aika mukavuudenhalunen saa olla jos ei kestä n.30-40 desibelin ääniä. Ja mikä loistavinta, konsoli tukee vielä PS3:lle suunniteltuja Pulse-kuulokkeita.

Vielä kun saatais pelejä...
 
Vastaus: PlayStation 4

Toi latausten pauselle laitto tai prioriteetti olisi kyllä hyvä. Olikohan 2.0 päivityksessä kun tulee kansiot, niin saa pelit samaan paikkaan. Musiikki ja video tiedostojen tuki tulee varmasti kans lähiaikoina.
 
Vastaus: PlayStation 4

Toi latausten pauselle laitto tai prioriteetti olisi kyllä hyvä. Olikohan 2.0 päivityksessä kun tulee kansiot, niin saa pelit samaan paikkaan. Musiikki ja video tiedostojen tuki tulee varmasti kans lähiaikoina.

Lähteet aina näkyviin. Sieltä on tulossa käyttöjärjestelmäpäivitys kyllä, tarkemmat yksityiskohdat vain ovat vielä hämärän peitossa. Se mitä tiedetään on Share Play ja Youtube.

Lähde: http://blog.us.playstation.com/2014...0-to-add-share-play-youtube-and-more-to-come/
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei tällä puhelimella jaksa ruveta mitään etsiin. Eks noista kansioista ollut täälläkin ketjussa puhetta ihan linkkien kera. Voi olla että ei ollut puhetta juuri 2.0 päivityksestä. Musiikki ja video tiedostojen tukeen nyt mitään linkkejä edes kannata laittaa, se nyt on 110% varma että ne tulee jossain vaiheessa. Lisään jatkossa Mutua perään [emoji2]
 
Vastaus: PlayStation 4

Toinen ongelma ilmaantui eilen kun käynnistin Resogunin ja ajattelin jatkaa viimeksi kesken jäänyttä peliä neloskentästä niin peli ei tunnistanut mitään tallennusta vaikka olin ladannut tallennustiedot vielä varmuuden vuoksi Pleikan pilveen. Sitten yritin kikkailla niin että latasin pilvessä olleen tallennuksen takaisin järjestelmän muistiin mutta ei toiminut. No onneksi Resogun ei oo mikään pitkä peli.

Menee vähän offtopiciksi, mutta mielestäni Resogunia ei edes pysty jatkamaan siitä mihin on viimeksi jäänyt. Pelaamista "täytyy" siis jatkaa kuolemaan tai voittoon saakka. Ja hyvä flow'han siinä menee jos kenttien välissä pitää tauon :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Oho, nyt tuli kyllä ihan puskista. PS4 ei osaa toistaa CD-levyjä. Ei onneksi hätää kun PC on kiinni vahvarissa mutta herätti hilpeyttä kun heitän lätyn vehkeeseen :)
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei. Teemojen suhteen ei ole mitään virallista tietoa.

Teemat saapunevat 2.0 päivityksen mukana:
http://ps4daily.com/2014/08/ps4-themes-update-2/

As for the other features, it looks like one of those will be themes. The PlayStation Blog crew was discussing the update on the latest episode of the PlayStation Blogcast and 1 hour and 16 minutes into the episode, they announced that themes would be making their way to the PS4 in this update.

They didn’t share if this would mean dynamic themes or static themes, but themes in general will offer a nice break from the static blue background of the PS4′s XMB.


Kuuntelin itsekin tuon pätkän ja sieltä se lipsahdus ulos pulpahti. Sanoisin tuon olevan aika virallista infoa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kuuntelin itsekin tuon pätkän ja sieltä se lipsahdus ulos pulpahti. :D
Lipsauttaja oli SCEA:n Sid Shuman, joka kävi itse NeoGAFissa oikaisemassa virheensä:

Hi guys – Sid from the Blogcast here, just wanted to confirm that this was in error and the show has been corrected. Sorry for the mixup! We'll keep you posted on any news related to PS4 themes in the future.

Lähde: NeoGAF
 
Vastaus: PlayStation 4

Lipsauttaja oli SCEA:n Sid Shuman, joka kävi itse NeoGAFissa oikaisemassa virheensä:

Hmm.... Haiskahtaa valheelta, ottaen huomioon, että Shuhei Yoshida......


Damn. Kyseessä näköjään (ylläri pylläri) Feikki accountti. :D

No mutta olisihan tuo aika outoa, että tällainen perusominaisuus jätettäisiin jonnekin about seuraavalle vuodelle. Olen suhteellisen tyytyväinen, jos PS3 kaltaiset mediaominaisuudet ympätään tähän uuteen konsoliin 2.0 firmiksen myötä, mutta rehellisesti sanottuna piristäisi kummasti, mikäli voisin vaihdella sinisen taustan tilalle jonkin muun koristekuvan. Ihan minkä tahansa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mistä se johtuu kun ei pysy puhelin ja pleikkari yhteydessä. Sovelluksen pitäisi kyllä olla tuossa taustalla päällä, mutta silti välillä tulee ilmoitus että yhteys katkennut yms.
 
Ylös Bottom