Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Onko mahdollista käynnistää peli lataus puhelimella? Jos jätän pleikkarin stand-by/päälle, ja sitten puhelimen sovelluksella käynnistän latauksen. Onnistuisiko tälläinen?
 
Vastaus: PlayStation 4

Ja näyttäisi PSN network olevan jälleen nurin ja twitterissä melko moni huutaa samaa asiaa. Storeen ei pääse myöskään puuceellä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ja näyttäisi PSN network olevan jälleen nurin ja twitterissä melko moni huutaa samaa asiaa. Storeen ei pääse myöskään puuceellä.

No onhan se nyt selvä, ettei uutta änäriä pidä päästä testaamaan. Alkaa olemaan melko noidutun oloinen koko peli :D

Mites muilla, onko yleensä ongelmia päästä PS4:llä Storeen? Kun tuntuu että VÄHINTÄÄN 1/3 yrityksistä jää siniseen ruutuun. Homma korjaantuu usein bootilla tai aloittamalla ja lopettamalla jonkun sovelluksen.
 
Vastaus: PlayStation 4

No onhan se nyt selvä, ettei uutta änäriä pidä päästä testaamaan. Alkaa olemaan melko noidutun oloinen koko peli :D

Mites muilla, onko yleensä ongelmia päästä PS4:llä Storeen? Kun tuntuu että VÄHINTÄÄN 1/3 yrityksistä jää siniseen ruutuun. Homma korjaantuu usein bootilla tai aloittamalla ja lopettamalla jonkun sovelluksen.

Mulla aika usein kestää sellainen 10-15min että pääsee storeen jos on juuri lopettanut jonkun pelin, tuntuu että konsoli menee netin suhteen aivan tukkoon ja järjestelmä vapautuu omia aikojaan. Tämä aina jonkun pelin lopettamisen jälkeen, bootista pääsee heti storeen.

Ja on se nyt perkele jos siellä taas jotkut nulikat ddossailee, eikö nyt mitkään viranomaiset pysty saamaan niitä kuriin? Mitä lyödään vetoa niin nämä muutaman kerran päälleen pudonneet apinat pilaa Destinyn ja monen muun pelin julkaisun.
 
Vastaus: PlayStation 4

Minulla on ollut todella paljon ongelmia PSN:n kanssa sunnuntaista asti. Tropheja ei saa upattua verkkoon ja kännykällä kun yrittää mennä PSN:ään niin tulee herjaa, että palvelua huolletaan. Välillä toimii, välillä ei.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ilmottakaahan kun pääsette sisään Networkkiin:). Tässä perkele koko päivä odotettu että pääsee änäridemoa testailemaan mutta ei kun tuo menee nurin..
 
Vastaus: PlayStation 4

Eikö ne nyt perkele saa yhtä kuppaista nettipalvelua toimimaan vakaasti saatana. Samalla lailla menee nurin kuin floppi3:lla kun vähän joku puhaltaa.
 
Vastaus: PlayStation 4

Jaahas...

Kumma kyllä pääsen vitalla storeen. Ilmeisesti ps4 puoli on jotenkin ongelmissa. Ps3:sta en vielä kokeillut.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tietääkö kukaan, miten voin ladata nhl 15 ps4:lle. Kun on se huolto päällä? Kokelin jo lataa tietokoneella, ei toiminu.:confused:
 
Vastaus: PlayStation 4

Onpa jännä,itse latasin Nhl 15 demon ja pelasin useamman ottelun. Lisäks olin monta tuntia pelaamassa huttia kolmosella. Onks nää joitain paikallisia ongelmia,vai onko nyt tullu häikkää.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tälläinen pieni kysymys on herännyt kun olen nyt hommannut tuon pleikka4, että kun ostan yhdelle käyttäjelle tuon playstation plus jäsenyyden nii aktivoiko se samalla muut pleikkarin käyttäjät?
 
Vastaus: PlayStation 4

Tälläinen pieni kysymys on herännyt kun olen nyt hommannut tuon pleikka4, että kun ostan yhdelle käyttäjelle tuon playstation plus jäsenyyden nii aktivoiko se samalla muut pleikkarin käyttäjät?
Kyllä. Tosin Online Storage -tallennukset taitavat olla vain sen Plus-jäsenyyden haltijan käytettävissä. Verkkopeli ja Plus-tuotteet toimivat kyllä konsolin kaikilla muillakin käyttäjillä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Vaatimuksena taitaa olla että se käyttäjätili jolla on ps+ on aktivoitu ensisijaiseksi tiliksi siinä ps4:ssä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Onko tosiaan niin että pleikkaria ei saa millään käynnistämään automaattisesti sitä peliä jonka levyke on sisässä? Kovasta googlettamisesta huolimatta nimittäin näyttää siltä. Turhauttavaa painaa joka ikinen kerta x-nappia...
 
Ylös Bottom