Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

Tätä PS4 tekniikkaa kun en vielä hyvin tunne, niin miksi esim Wolfestein pelini on asentanut kovalevylle peräti 53 gigaa jotain, mutta silti peliä ei voi pelata ilman levyä.
Nopeesti on 500g kovalevy täynnä jos kaikki pelit tommosta tekee...

Fyysinen pelilevy varmistaa, että todella olet pelin omistaja. Muuta virkaa näilä ei enää ole. Kovalevy on syytä vaihtaa heti alussa niin suureksi kuin vain markkinoilta löytyy. Puoli teratavua on auttamattomasti liian vähän. Itsellä 1,5 Teratavua ja myynnistä löytyisi jo 2 teratavun malleja.
 
Vastaus: PlayStation 4

Fyysinen pelilevy varmistaa, että todella olet pelin omistaja. Muuta virkaa näilä ei enää ole. Kovalevy on syytä vaihtaa heti alussa niin suureksi kuin vain markkinoilta löytyy. Puoli teratavua on auttamattomasti liian vähän. Itsellä 1,5 Teratavua ja myynnistä löytyisi jo 2 teratavun malleja.

Okei mistäpäin kannattais katsella ja onko helppoo vai vaikeeta vaihtaa itse?
 
Vastaus: PlayStation 4

Okei mistäpäin kannattais katsella ja onko helppoo vai vaikeeta vaihtaa itse?

Kovalevyn vaihtaminen on helppo rasti. Ensin imuroidaan USB-tikulle käyttöjärjestelmä ja sitten vain ryhdytään vaihtooperaatioon, johon menee aikaa alle 10 minuuttia. Täältä löytyy sopiva ohje: http://www.psaijai.net/2013/12/ps4-kovalevyn-vaihtaminen-ja.html


Aiheesta käydään jo keskustelua sille varatussa ketjussa: http://www.konsolifin.net/bbs/pelialaan-liittyva-keskustelu/108763-lisalaitteet-tarvikkeet.html
 
Vastaus: PlayStation 4

Apuva! Kysyisin semmosta että kuinka monta aktiivista konsolia voi olla samalla accolla? Mukaanlukien PS3 ja Vita. Koitin Guuglettaa mut ei tärpännyt.
 
Vastaus: PlayStation 4

Apuva! Kysyisin semmosta että kuinka monta aktiivista konsolia voi olla samalla accolla? Mukaanlukien PS3 ja Vita. Koitin Guuglettaa mut ei tärpännyt.

Kaksi konsolia + kaksi kannettavaa pelilaitetta. Tämmösen tiedon sain itse kaivettua googlella [emoji3]
 
Vastaus: PlayStation 4

Äsken tsekkasin oman profiilin niin minulla on aktivoituna kolme ps3:sta, ps4 ja vita.
 
Kysyisin semmosta että kuinka monta aktiivista konsolia voi olla samalla accolla? Mukaanlukien PS3 ja Vita. Koitin Guuglettaa mut ei tärpännyt.
2/5+3+1+n. Eli kaksi (tai viisi*) PS3-järjestelmää, kolme PSP/Vita/VitaTV/PlayStationTV:tä**, yksi ensisijainen PS4-järjestelmä ja määrätön määrä toissijaisia PS4-järjestelmiä.

* Sony muutti aktivoitujen PS3-järjestelmien määrää viidestä kahteen 18.11.2011. Tuota ennen aktivoidut PS3:t pysyvät edelleen aktivoituina, eli joillain voi olla vieläkin enemmän kuin kaksi aktivoitua PS3-järjestelmää.
** Ei siis kolme kutakin, vaan yhteensä kolme, eli esim. yksi PSP, yksi Vita ja yksi PlayStationTV tai vaikka pelkästään kolme PSP:tä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kiitos oikein paljon!! Saan gamesharen siis toimimaan PS4:lla. Jotenkin luulin että noi muut Sonyn konsolit vaikuttaa mut hienoa ettei näin ole.
 
Vastaus: PlayStation 4

Saan gamesharen siis toimimaan PS4:lla. Jotenkin luulin että noi muut Sonyn konsolit vaikuttaa mut hienoa ettei näin ole.
Et saa. Jos PS4-järjestelmä ei ole ensisijaisena, voi niitä pelejä pelata vain sillä PSN-tunnuksella, jolla tuote on ostettu. Eli jos sharetat tunnuksesi kaverin konsoliin, hän voi pelata vain kirjautuneena PSN-tunnuksellasi, jolloin et itse voi olla omalta konsoliltasi PSN-verkossa samaan aikaan.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kyllä muuten saan. Testattu juttu. Kevyttä kikkailua mut no problemos kun teen sen veljeni kanssa.

Teen omasta pleikasta veljen ensisijaisen koneen ja hän omastaan mun ensisijaisen. Veljeni ostaa pelin jolloin minä voin pelata omilla tunnareilla sitä omassa koneessani joka on veljeni ensisijainen. Hän pelaa peliä omilla tunnuksillaan "mun" konessa kotonaan koska on pelin omistaja. ;)

Toivottavasti joku sai selvää. Juutube auttaa myös.
 
Vastaus: PlayStation 4

quassimo: Totta, tuolla tavalla ristiin voi jakaa yhden ja vain yhden kanssa. Riskinsä silti siinäkin.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tällä viikolla saapui Plösö 4. Hyvin kehrää.
Voiko jostain vaihtaa teemaa/taustaa tohon valikkoon? Aika ahistava tuo perus-sininen..
 
Valmiustilassa voi usb:n kautta ladata ohjainta/kuulokkeita. Myös konsoli latailee pelien päivitykset sun muut valmiustilassa. Nuo pitää laittaa asetuksista päälle.
 
Vastaus: PlayStation 4

Valmiustilassa voi usb:n kautta ladata ohjainta/kuulokkeita. Myös konsoli latailee pelien päivitykset sun muut valmiustilassa. Nuo pitää laittaa asetuksista päälle.

Ilman PS+ palvelua ei lataile kuin käyttöjärjestelmän päivityksen valmiiksi.
 
Vastaus: PlayStation 4

Kannattaako konsoli sammuttaa kokonaan vai siirtää valmiustilaan, kun laitetta ei käytä?

Valmiustilassakin PS4 käyttää sen verran sähköä, että se kannattaa sammuttaa kokonaan ellei tiedossa ole tarvetta etäkäyttöön tai isoon lataukseen yön yli.
 
Vastaus: PlayStation 4

Mites paljon se vuositasolla kuluttaa valmiustilassa, jos sen muuttaa euroiksi? Veikkaanpa ettei montaa euroa ole..

Ite pidän aina valmiustilassa, eikä oo tullu mieleenkään sammutella kokonaan.

Edit: 8 wattia on kulutus valmiustilassa ja jos et pelaa vuoden aikana ollenkaan, on se mun sähkönhinnalla noin 6e/vuosi. Eli kyllä pysyy jatkossakin valmiustilassa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4

En jaksanu lukee taaksepäin ketjua, mutta onko jo ps4 ominaisuu että kun lataa storesta jotain peliä niin sitä voi pelaa samalla?
 
Ylös Bottom