Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Vaikka sähköpostia ei kuulunut, niin tuo Prisman arpalipuke osto-oikeus tapa on ollut ehkä tasapuolisin kaikille. Kaikissa muissa tapauksissa on nettisivut tavalla tai toisella kyykänneet.

Ehkä ensi vuonna koneen saa jopa siihen ennalta määriteltyyn ohjehintaan 399 tai 499. Joulun 2020 suhteen voi luultavasti jo hanskat heittää tiskiin.
Jepjep arpalipuke on kyllä paras näihin. Omalla kohdalla tuo arvonta oli viimeinen asia, jonka katsoin tänä vuonna ja nyt kun ei onnannut niin joulurauha konsolin etsimisen suhteen. Series X ja Switch tarjovavat sen verran paljon pelaamista, että ei se kesken lopu ainakaan. Kyllä se verkkokaupan tai konsolinetin tilaus jossain vaiheessa sitten on noudettavissa ensi vuonna. Hinnan pudotus tasan 500 olisi kiva, mutta suuresti epäilen kun kysyntä sen verran kovaa. Se mitä uskon tapahtuvan on että ps5 käyttöliittymä saa vähän viimeistelyä kylkeen ja VRR tuki saadaan vihdoin implementoitua.

Ainut vähän askarruttava asia on, ja siis en tiedä onko Sony mitään todennut tähän, mutta toivon että nuo ps+ collectionin pelit eivät katoa ennen kuin oma ps5 saatu kun olisi ne mukava kuitenkin liittää omaan accountiin.

Viimeksi muokattu:
Eihän sitä ilmeisesti ole missään ilmoitettu että milloin seuraava isompi erä tulee pihalle, eiköhän se tule 2021 Q1, eli helmi-maaliskuussa.

Jännä, mulla oli jäänyt Elisalle sähköposti ilmoitus päälle, että kun lisää tavaraa varastossa saan sähköpostin. Jännä sinällään, kun omassakin kaveripiirissä tuolta tilanneita, joilla edelleen tieto, että saavat ensivuonna vasta konsolinsa. Joku painanut väärää nappia jossakin :)

1607933881897.png

Viimeksi muokattu:
Saa nähdä mikä toimitusaika tulee. Toki kaupan voi helposti perua mikäli eivät pysty kolmessa päivässä toimittamaan.

Elisalta tuli tänä aamuna viestiä että tilanne päivittyy 1-3 päivän aikana ja tulee uusi tieto saako pleikkaria piakkoin :D

Minäkin tilasin. Menin oma elisaan ja siellä näkyi "käsittelyssä " saahan nähä mitä tapahtuu. Tämä on jo kolmas paikka mistä tilaus päällä, perun muut kun joku ekana kerkiää laitteen lähettämään

Tällainen tieto tuli nyt:
Hei,

sait järjestelmävirheestä johtuen aiemmin virheellisen sähköpostiviestin, jossa kerrottiin, että Elisan verkkokaupassa olisi jälleen saatavilla PlayStation 5 -pelikonsoleita. Verkkokaupassa oli myöskin samasta virheestä johtuen tieto, että laitetta olisi runsaasti varastossa.

Pelikonsoleita ei kuitenkaan ole saatavilla ja niiden saatavuustilanne on edelleen haastava. Uudet tilaukset toimitetaan vuoden 2021 aikana, emmekä ole saanut laitetoimittajalta tarkempaa tietoa ensi vuoden toimituksista. Ajantasaisen tiedon löydät OmaYhteisöstä.

Mikäli ehdit tehdä tilauksen, voit halutessasi perua sen OmaElisassa.

Ei huvita tilata paikasta johon joutuu maksamaan etukäteen ja tavara tulee joskus huhtikuussa..

En minä kyllä ole koskaan joutunut maksamaan etukäteen jos Elisalta olen tilannut. Tai mistään muistakaan vastaavista. Ellei ole sitten joku syy ettei saa osamaksulla otettua?

Elisalta tuli tänä aamuna viestiä että tilanne päivittyy 1-3 päivän aikana ja tulee uusi tieto saako pleikkaria piakkoin :D
Onko sulla siis joskus aikasemmin laitettu tilaus vetämään? Vai minkälaista saatavuutta ne päivittää 1-3 päivän päästä? Ite koitin tänää kepillä jäätä Elisalta kun pallo meni vihreäksi ja sama vastaus kuin muille, ei ole saatavilla. Tosin jätin tilauksen sinne jonoon, jos niitä nyt saisi vaikka alkuvuodesta.
En minä kyllä ole koskaan joutunut maksamaan etukäteen jos Elisalta olen tilannut. Tai mistään muistakaan vastaavista. Ellei ole sitten joku syy ettei saa osamaksulla otettua?
Sama homma, itse otin kertamaksulla e-laskuna niin eiköhän se tule vasta kun tuote on tullut...

Onko sulla siis joskus aikasemmin laitettu tilaus vetämään? Vai minkälaista saatavuutta ne päivittää 1-3 päivän päästä? Ite koitin tänää kepillä jäätä Elisalta kun pallo meni vihreäksi ja sama vastaus kuin muille, ei ole saatavilla. Tosin jätin tilauksen sinne jonoon, jos niitä nyt saisi vaikka alkuvuodesta.

Sama homma, itse otin kertamaksulla e-laskuna niin eiköhän se tule vasta kun tuote on tullut...

Siis ihan randomilla laitoin tilauksen pari päivää sitten ja nyt tänä aamuna tuli heti tekstiviesti elisalta.

Viimeksi muokattu:
Elisalta tuli tekstiviesti, jossa sanottiin että seuraavan kerran lisätietoa tilauksesta tulee 13.1.2021. Eli ilmeisesti eivät odota isompaa erää ennen tätä tai sitten tilaajia on jonossa aika paljon?

Gigantilta tuli juuri toimitusvahvistus, että lähtee tänään matkaan. Tilattu 11.12 PE, tilausvahvistus 12.28.

Sama täällä!
Siis mikä ihmeen lotto tässä on ollut takana, että ko. ketju saanut yhtäkkiä konsoleita myyntiin ja tilaukset tehty JOULUKUUSSA kun itselläni on kaksi eri ennakkotilausta vetämässä SYYSKUULTA kahdesta eri kaupasta (VPD & verkkokauppa.com) ja molemmat sanoneet, että aikaisintaan alkuvuodesta vasta laitteen saa.

Ylös Bottom